Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

SBC W211 Functionare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SBC W211 Functionare

    SBC W211 este cel mai eficient sistem de frinare situat cu 10 ani de technologie inaintea celorlalti fabricanti de Automobile.

    ( vezi atasat )


    El este prevazut de fabricant sa intre in regim de avarie cu mult mai mult inainte sa se defecteze fizic. De multe ori cind mergeti la tester ve-ti gasii defectul C249F si vi se va spune ca este irecuperabil.
    Ei bine, pentru cei ce au idee de reparatie si urmaresc filmuletul, pot avea ceva sanse minime sa-l repare singuri.
    Daca nu reusesc ma pot anunta.
    Last edited by Mercedes-cdi; 02-09-2012, 21:50 PM.

  • #2
    Butelia atasata pe sbc are rolul unui vas de expansiune presurizat, daca la un moment dat se compromite perna de aer din butelie atunci pompa electrica se defecteaza functionind mult mai mult. Ar trebui sa aiba un ventil prin intermediul caruia sa-i refaci perna de aer, dar la ce presiune? Butelia permite efectuarea unui nr. mai mare de actionari alei pedalei fara sa porneasca sbc -ul.

    Comment


    • #3
      In butelie ai stand by 120-140 Bari. Restul calculatorul hotaraste cum imparte presiunile in blocul de valve in functie de informatiile care provin de la senzori.

      Comment


      • #4
        Si daca o valva e blocata in cazul asta ce se face?

        Comment


        • #5
          Merita resoftat sbc sau trebuie schimbat,un mecanic mi-a spus ca il resofteaza,schimba lichidul de frina si reface presiunile cu 150e ce ziceci merita ?

          Comment


          • #6
            Salut. Mai exact ce face SBC asta ca eu nus lamurit ? Franeaza in caz de urgenta , redreseaza masina daca intra in derapaj sau ...? sunt mai greu de cap si din ce a scris mercedes cdi nu intaleg 100% ce rol are sau pt ..Imi poate explica cineva mai exact.
            O zi buna !!

            Comment


            • #7
              Pai mai exact le face pe toate! Frana(ABS)+controlul stabilitatii(ESP)+controlul tractiunii. Este foarte complex numai ca este setat din fabrica sa tina un anumit numar de km sau de apasari de pedala...

              Comment


              • #8
                As vrea sa-mi spuneti va rog care sunt primele semne ale functionarii defectuoase a sbc?cum se comporta franele,masina cand e pe duca,apare vreun mesaj in bord,se aprinde ceva beculet?Nu am avut nici o problema deocamdata dar niciodata nu poti sti si as vrea s
                a preintampin de la inceput un lucru destul de costisitor.masina e un e200cdi w211,122cp,automat.

                Comment


                • #9
                  Mie mi-a aparut din cate tin minte "Service brake. Visit workshop" pe fond negru. Mai duce un nr de km sau de apasari, dar nu mult. Daca ai toate reviziile la ei si km reali, nu te costa nimic. Sau doar lichidul. Daca nu, vad ca au mai scris colegii ca te costa 150 de Euro resetatul.

                  Comment


                  • #10
                    In principiu, merita. Dar daca vei face prea tirziu resoftarea, mai ales dupa ce a cedat ceva mecanic in el, atunci o faci in zadar. Am intilnit si cazuri de astea. Muncesti minimun 2-3 zile la el fara nici un rezultat, sau muncesti 4-5 ore si mai te duce SBC-ul inca 5-6 ani. Depinde de la caz la caz. Totul merge dupa sufletul omului.
                    Originally posted by arya View Post
                    Merita resoftat sbc sau trebuie schimbat,un mecanic mi-a spus ca il resofteaza,schimba lichidul de frina si reface presiunile cu 150e ce ziceci merita ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristi_fulger View Post
                      Mie mi-a aparut din cate tin minte "Service brake. Visit workshop" pe fond negru. Mai duce un nr de km sau de apasari, dar nu mult. Daca ai toate reviziile la ei si km reali, nu te costa nimic. Sau doar lichidul. Daca nu, vad ca au mai scris colegii ca te costa 150 de Euro resetatul.
                      nu sunt necesare reviziile la reprezentanta,important este sa ai km reali si lichidul de frana schimbat in termeni.

                      Comment


                      • #12
                        Am patit si eu o chestie din asta cu SBC-ul. Acum o luna eram in Serbia, franez in spatele unui tractor si ma trezesc pe display cu mesajul "Not enough braking power. Stop the car" apoi mi-a parut "Service brake. Visit worksop'. Am tras pe dreapta am oprit motorul si pe display mi-a aparut "Reduced baking power. Start the engine. Am pornit motorul si mi-au disparut toate mesajele de eroare. Dupa vreo 10 km am patit din nou aceeasi chestie. Cea mai apropiata reprezentanta a fost la Valcea. M-am "tarat" cu masina pana acolo si mi-au testat SBC-ul si mi-au zis ca nu e defect trebuie doar resoftat. Zis si facut. Am plecat tare bucuros de la ei, numai ca acum o spatamana m-am intors in Serbia si cand am calcat frana intr-o curba am patit aceeasi chestie. Sa mai resoftez odata SBC-ul? Trebuie sa-l Inlocuiesc? Imi poate recomanda cineva un service bun (poate fi si-n Bucuresti sau in alta localitate) pentru Mercedes. Mai am o problema cu supapa eletronica a turbinei. Cei de la Valcea mi-au zis ca trebuie sa schimb turbina cu totul adica ma costa 10.900 Roni. Eu am doar experiente triste cu reprezentantele Mercedes asa ca va rog recomandati-mi un service care intr-adevar sa stie ce trebuie facut.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bladerunner View Post
                          Am patit si eu o chestie din asta cu SBC-ul. Acum o luna eram in Serbia, franez in spatele unui tractor si ma trezesc pe display cu mesajul "Not enough braking power. Stop the car" apoi mi-a parut "Service brake. Visit worksop'. Am tras pe dreapta am oprit motorul si pe display mi-a aparut "Reduced baking power. Start the engine. Am pornit motorul si mi-au disparut toate mesajele de eroare. Dupa vreo 10 km am patit din nou aceeasi chestie. Cea mai apropiata reprezentanta a fost la Valcea. M-am "tarat" cu masina pana acolo si mi-au testat SBC-ul si mi-au zis ca nu e defect trebuie doar resoftat. Zis si facut. Am plecat tare bucuros de la ei, numai ca acum o spatamana m-am intors in Serbia si cand am calcat frana intr-o curba am patit aceeasi chestie. Sa mai resoftez odata SBC-ul? Trebuie sa-l Inlocuiesc? Imi poate recomanda cineva un service bun (poate fi si-n Bucuresti sau in alta localitate) pentru Mercedes. Mai am o problema cu supapa eletronica a turbinei. Cei de la Valcea mi-au zis ca trebuie sa schimb turbina cu totul adica ma costa 10.900 Roni. Eu am doar experiente triste cu reprezentantele Mercedes asa ca va rog recomandati-mi un service care intr-adevar sa stie ce trebuie facut.
                          Daca ai probleme la actuatorul turbinei...............nu ai alta solutie decat turbina noua.Pretul de 11.000lei este enorm,vezi ca sunt destule service-uri care repara turbine si sunt distribuitori garret iar pretul se invarte pe la 400/600euro/turbina noua.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by bladerunner View Post
                            Am patit si eu o chestie din asta cu SBC-ul. Acum o luna eram in Serbia, franez in spatele unui tractor si ma trezesc pe display cu mesajul "Not enough braking power. Stop the car" apoi mi-a parut "Service brake. Visit worksop'. Am tras pe dreapta am oprit motorul si pe display mi-a aparut "Reduced baking power. Start the engine. Am pornit motorul si mi-au disparut toate mesajele de eroare. Dupa vreo 10 km am patit din nou aceeasi chestie. Cea mai apropiata reprezentanta a fost la Valcea. M-am "tarat" cu masina pana acolo si mi-au testat SBC-ul si mi-au zis ca nu e defect trebuie doar resoftat. Zis si facut. Am plecat tare bucuros de la ei, numai ca acum o spatamana m-am intors in Serbia si cand am calcat frana intr-o curba am patit aceeasi chestie. Sa mai resoftez odata SBC-ul? Trebuie sa-l Inlocuiesc? Imi poate recomanda cineva un service bun (poate fi si-n Bucuresti sau in alta localitate) pentru Mercedes. Mai am o problema cu supapa eletronica a turbinei. Cei de la Valcea mi-au zis ca trebuie sa schimb turbina cu totul adica ma costa 10.900 Roni. Eu am doar experiente triste cu reprezentantele Mercedes asa ca va rog recomandati-mi un service care intr-adevar sa stie ce trebuie facut.
                            Salut!
                            Ma ocup cu diagnoza si reparatii MERCEDES CDI in IASI.
                            Am inlocuit turbosuflante cu totul sau numai actuator electronic la turbosuflanta.
                            Nu lucrez la reprezentanta insa lucrez intr-un service cu autorizare pentru Mercedes-Benz.Vind piese second-hand cu garantie (turbosuflanta 350 euro) sau si noi pentru majoritatea motoarelor CDI. Putem discuta si despre SBC.
                            Daca consideri ca IASI-ul este convenabil ca distanta, astept sa ma contactezi pentru o programare.
                            Cu respect, Cristian C.
                            tel.0749562999
                            Daca iti convine IASI-ul ca locatie

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc tare mult pentru informatii. Cand revin in Romania o sa va contactez domnule Cristian C. Asta va fi undeva pe la sfarsitul lunii mai. Multumesc inca odata.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF