Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sageatomobilul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sageatomobilul

    Masina mea e buna tare. Ma lasa cand imi e lumea mai draga. Este vorba de un E220 din 1996, motor 2.2, diesel, 95 HP, tapiterie piele, bord mahon, cotiera refrigerata, 4 geamuri electrice, neagra, faruri matuite, fara frane, si mai nou fara radiator dupa ce mi-a explodat in curbe la Bretcu. Masina a apartinut unor TARANI care au avut masina pentru sigla. Abia am achizitionat-o si sper sa mai am puterea sa o restaurez. Acestea sunt fotografiile ei cu mine. O parte din probleme au mai fost remediate.
    Attached Files
    Out of my mind! Back in 5 minutes!

  • #2
    Te salut .


    Chiar ca a apartinut unor ...

    Spor la reparat , ca ai avut si inca mai ai din gros. (am urmarit si pe "patru tiuning")


    Bafta multa iti urez ! (nu de alta , dar ai nevoie )
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Multumesc! Am sa incerc sa fac tot ce pot pentru ea si pe cat posibil sa furnizez informatii utile tuturor co-forumistilor.
      Out of my mind! Back in 5 minutes!

      Comment


      • #4
        Multa Bafta!De curiozitate..la ce pret ai luat-o?

        Comment


        • #5
          Am dat-o la schimb cu un Golf 3 si atat, fara nici o diferenta. Atasez poza fostei mele amante:
          Attached Files
          Out of my mind! Back in 5 minutes!

          Comment


          • #6
            Stiu golf-ul de prin oras, tare frumos, sper sa faceti si ochiosul la fel de frumos. Spor la munca!

            Comment


            • #7
              Originally posted by sageata View Post
              Masina a apartinut unor TARANI care au avut masina pentru sigla.
              Saraca, e mai ruginita ca o cobra (cel putin la portbagaj). Bafta, s-o pui pe linia de plutire cat mai repede !
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Ma gandesc ca a fost si taxi chiar daca e negru,vad ca are butonul de taxi si placuta neagra sub casetofon.Nu ca ar fi asta o problema,am luat si eu de curand un E220 din 97 putin mai dotat decat al tau,a fost taxi,dar sunt foarte multumit,parca ar fi indestructibile masinile astea.Bafta in continuare!

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru incurajari. Chiar a fost taxi. Asta mai putin conteaza. Conteaza faptul ca masina a fost adusa in 2004 in tara si a fost pe mana cui nu trebuia. Trebuie sa am multa rabdare si bani, bineinteles, sa o pot restaura. Am inceput usor cu partea electrica. nu functiona un bec pe spate, nici un geam, nici o oglinda. Am ramas in drum cu ea blocata in marsarier. S-a remediat. Am dat jos selectorul de viteze, l-am desfacut bucatele, am scos crocodilii din el, spalat cu benzina, gresat si pus la loc. E ca si noua. Am facut sa functioneze geamurile si oglinzile. Era de la mufa din calculatorul de comfort (parca asa ii zice). Nici macar un CD player nu au fost in stare sa il monteze calumea. Am muncit jumatate de zi sa-i gasesc firele. Am facut suporti la difuzoarele din spate deoarece erau schimbate si au facut o taietura acolo de treceau boxele prin ele cu tot cu muzicanti. Intr-un cuvant, praf, la orice capitol. Momentan ii caut un radiator la un pret decent pentru ca al meu a explodat efectiv. Am la treaba.....
                  Out of my mind! Back in 5 minutes!

                  Comment


                  • #10
                    Dacă ai făcut schimb cu nişte "peizani" ... sunt curios cum o să arate Golf-ul 3 după 1 an de zile şi cum o să arate E-ul ...
                    Spor la muncă şi să pui poze din când în când cu E-ul să vedem etapele de "vindecare".
                    Mercedes Benz C Klass / E Klass

                    Comment


                    • #11
                      Azi am reparat radiatorul. Momentan se comporta bine. A trebuit doar sa-i schimbe capacul de plastic din lateral. A fost inlocuit cu unul din metal. Toata distractia a costat 150 lei. Manopera a fost 0 lei, montat de mine.

                      Am comandat o gramada de piese...telescoape, brate, pivoti. Am cerut nota cu tot cu funie si sapun.
                      Last edited by Carmine; 09-05-2010, 20:03 PM.
                      Out of my mind! Back in 5 minutes!

                      Comment


                      • #12
                        Incet, incet capata contur. Mai am de pus niste bani deoparte dar ma straduiesc sa o aduc pe linia de plutire.
                        Attached Files
                        Out of my mind! Back in 5 minutes!

                        Comment


                        • #13
                          Am ajuns la capitolul frane... Intr-o tentativa de aerisire mi s-a rupt o conducta. Ca sa fie totul ok capul rupt nu mai iesea. Am cumparat conducta si furtunul pe care l-am taiat obligatoriu. Frana de ajutor e praf. Am cumparat saboti. Pe o parte a mers, culmea, pe partea cu conducta rupta iar pe cealalta parte e varza cablul. Mai nou, datorita abilitatilor mele de sofer, n-am vazut un copac cand parcam si am spart si carcasa la oglinda Prioritatea nr. 1 e antigelul si uleiul deci, va urma....
                          Ah, uitasem, mi-a sarit si senzorul de aer care a ajuns la elice. Mai departe....s-a dus naibii cu tot cu mufa. Am cumparat altul.
                          Last edited by sageata; 10-15-2010, 08:38 AM.
                          Out of my mind! Back in 5 minutes!

                          Comment


                          • #14
                            Ieri am schimbat si conducta de frana intr-un final. Am frane pe toate rotile daaar nu intra ABS-ul. Cica e dusa pompa de frana (garniturile). Se duce pedala la fund. Am facut si o mica constatare in service. Trebuiesc schimbate urmatoarele:

                            -bieleta directie stg.;
                            -bucsa brat stg. (cea din fata);
                            -telescoape fata-spate;
                            -brate spate (alea cu nuca).
                            Cam atat la capitolul directie, urmeaza tinichigeria.
                            Out of my mind! Back in 5 minutes!

                            Comment


                            • #15
                              Spor spor si iar spor la munca. Sa speram ca acusi intoarce tot Bacaul capul dupa ea, nu ca acum nu ar intoarce, se aude cand trece pe strada)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF