Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

protectie electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • protectie electromotor

    Salutare si la multi ani!Din cilclul ce aventuri a mai facut cotetul meu ,va prezint,electromotorul.Stie cineva documentat sau din experienta exact cand intra releul de protectie al electromotorului?Are momente cand nu invarte deloc toate accesoriile funtioneaza numai electromotorul nu zice nimic,am pus bateria pe redresor,nimic,am impins-o ,a pornit si apoi porneste normal ca orice masina.....pana cand se hotareste ca a mers normal prea mult si iar nu mai vrea.Cred din ce in ce mai mult ca masina asta are VOINTA PROPRIE!!!!????!!!!:devil

  • #2
    Salut! Si la multi ani!
    Priveste linkul pentru mai multe informatii despre releul acesta. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.66a.htm Problema asta o am si eu dar doar la temperaturi sub 0 grade. La mine nici nu se aude releul lucrand cand incerc sa-i dau automat. In cateva cazuri am auzit releul cupland si la 2 secunde si electromotorul invartind. M-a dus gandul la carbunii electromotorului dar trebuia sa se auda electromagnetul cupland doar. Mai multe nu stiu nici eu. Poate ne dau ceva informatii si sugestii si colegii patiti.
    Bafta multa!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut,acaolo scrie ca innainte de a umbla la electromotor,sa verifici protectia,releul cupleaza si gata nu mai face nimic.Daca erau carbunii,ar fi trebuit sa poti misca rotorul de pe pozitie si atunci electromotorul functioneaza pana se opreste iar in pozitia cind nu mai merge dar aici nu poti misca rotorul si totusi dupa ce o impingi merge normal.cred ca trebuie masurat releul la bobina cum scrie in site si este posibil sa fie ceva acolo pentru ca am vazut mai multe piese pe acolo.Partea proasta este ca nu mai exista un releu echivalent pe masina sa il poti inlocui.Astept si eu sugestii sau chiar mod de rezolvare de la colegii de pe forum,sa dai elecrtomotorul jos,mai bine o imping sa porneasca.Stima

      Comment


      • #4
        Ceva asemanator am patit eu dupa ce am luat masina, numai ca la mine releul cupla dar electromotorul deloc.
        Cu chiu cu vai am reusit sa dau electromotorul jos pe deasupra ( firul de la excitatia bobinei pune cele mai mari probleme reusind sa-l desfac dupa aprox.2h ) cu gandul de a schimba carbunii.Desfac electromotorul si surpriza.....platoul cu carbuni nou, carbunii pareau neatinsi.Problema era la tija din interiorul bobinei.Locul in care culiseaza acea tija (care impinge bendixul ) fiind de cca 1mm, tija avand rugina pe ea, se bloca si nu facea cursa deloc.Avea momente cand o lua la sfert de cheie, momente cand nu pornea nici dupa a 10-a cheie, impinsa o lua in juma de metru.Rezolvarea a fost curatirea tijei cu smilgher fin, gresata cu putin ulei,impachetat electromotorul si pus inapoi pe masina cu chinul de rigoare de aprox 2h pentru prinderea firului de la excitatie, restul operatiunilor durand max jumatate de ora.Merge perfect de aproximativ 2 ani.
        Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by manuel View Post
          Salutare si la multi ani!Din cilclul ce aventuri a mai facut cotetul meu ,va prezint,electromotorul.Stie cineva documentat sau din experienta exact cand intra releul de protectie al electromotorului?Are momente cand nu invarte deloc toate accesoriile funtioneaza numai electromotorul nu zice nimic,am pus bateria pe redresor,nimic,am impins-o ,a pornit si apoi porneste normal ca orice masina.....pana cand se hotareste ca a mers normal prea mult si iar nu mai vrea.Cred din ce in ce mai mult ca masina asta are VOINTA PROPRIE!!!!????!!!!:devil
          Salut si eu am avut probleme cu electromotorul tot in aceasta perioada mai exact cand a inceput frigul si in decembrie cand am facut distributia am profitat de ocazie sii fiind dat motorul jos mi a scos electromotorul si l a verificat cu mine de fata, carbunii erau aproape intacti de s a mirat electricianul in schimb bendixul cupla in gol, 145 ron bendix nou pus la loc si merge stas.La mine facea clant clant si nik, cateva ori pana pornea intr un final.
          stima

          Comment


          • #6
            Salutare tuturor!
            Aseara plecand de la munca(sau mai bine zis incercand sa plec) gargarita mea s-a facut a dracu' si nu a mai pornit. De impins nu am impins-o singur fiind. Totusi am realizat ca problema provine de la un contact imperfect la electromotor. Dupa 20 min. la -10 grade singurul lucru pe care l-am putut face a fost sa lovesc usor cu un levier electromotorul si a pornit imediat. Sunt multe posibilitati de contact imperfect:
            - cablurile de alimentare
            - legatura platoului cu carbuni
            - carbuni uzati
            - colectorul rotorului murdar, etc
            Ideea este ca trebuie facuta o verificare a electromotorului, iar asta ridica o problema mai mare, si anume demontarea lui. Am vazut ca unii colegi au facut asta cu mare dificultate, dar au reusit. Cativa pasi ce trebuie urmati si cateva sfaturi, zic eu, ne-ar prinde bine.
            Zi frumoasa!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Salut,ieri am demontat electromotorul,starter defect.Mastermario i-a facut test si asta a reiesit.Nu va apucati sa il demontati singuri ca nu se poate,fara scule specializate.Am fost la un garaj superaccesorizat si asa a reusit sa il scoata,uitati ce scrie pe forumuri ca nu se poate scoate in fata blocului,Serviceul este al unui mecanic foarte bun si dupa cum am spus cu scule ce nu se gasesc in multe serviceuri cu pretentii si preturi astronomice,numele lui este Cosmin,si se afla in zonaCrangasi-Giulesti,are preturi cu mult bun simt si din punct de vedere al lucrarilor este super dibaci pentru aproape orice masina din punct de vedere mecanic,are si distribuitori de piese ,deci nu alergati prin tot orasul.Am mai gasit si 3 furtune de gaze de schimbat si astept sa le aduca(SE GASESC NUMAI ORIGINALE) si mai am de asteptat cateva zile.In concluzie nu va apucati singuri de scos elecrromotorul.Pentru cei interesati va stau la dispozitie cu amanunte despre mecanic si pretul pieselor ce au fost schimbate,manopera o diccutati direct cu Cosmin pentru lucrarea pe care o doriti,eu doar va pot pune in legatura.Stima

              Comment


              • #8
                Salut!
                Mai concret ... care a fost defectiunea propriu-zisa. Ai fost nevoit sa cumperi alt electromotor? Sunt interesat, pentru ca aceeasi problema o am, si in Bucuresti la service nu am cum sa ajung. Ma intereseaza amanuntele despre lucrarea in sine nu despre mecanic.
                Multumesc fain!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Salut.Laur,defectiunea a fost starterul(solenoidul),dar vezi exact dupa ce dai electromotorul jos.Daca spui ca nu ai undeface un test....oricum il dai jos.Aici este comedia maxima,daca vrei amanunte exactepoti sa suni 0766484135 Manuel.Stima

                  Comment


                  • #10
                    Salut!,masina reparata,furtunuri inlocuite,electromotor reparat,functioneaza foarte bine,am mai inlocuit toate filtrele si uleiul.Stima

                    Comment


                    • #11
                      Salutare... a dat cineva electromotorul jos? cum se face demontarea ? am dat admisia jos , antgelul si tot nu e loc de al 2 lea surub al electromotorului, trebuie coborat motorul ? ma poate lamuri cineva?
                      stima

                      Comment


                      • #12
                        Salut,suna-ma,0766484135

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Probleme cu electromotorul am si eu in sensul ca la temperaturi scazute(indeosebi iarna ) nu cupleaza starterul sau atunci cand cupleaza ramane blocat.
                          Stiu ca sunt cativa colegi care au dat electromotorul jos pe deasupra si as dori cateva detalii. Daca este careva amabil sa detalieze lucrarea ii raman indatorat.
                          Multumiri anticipate!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Salut Laur, elecromotorul se poate da jos si pe deasupra, problema cea mare fiind desfacerea firului de la excitatie (daca era cu 2cm mai lung....era ok). Se da jos filtrul de aer,admisia, suportul de tabla care sustine furtunul de la caloriferul din interior, se desface furtunul din colier ( detaliat ai informatii aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.66b.htm ). Mare atentie la garniturile de la admisie sa fie asezate in locasul lor cum trebuie la montajul inapoi pe masina.Surubul din spate de la elecromotor se desface cu un prelungitor putin mai lung decat elecromotorul. Sa ai spor la...surubit Laur
                            Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc fain de informatii Liviu. Link-ul l-am mai studiat si o sa-l mai iau la "tocit" inainte. Ma interesau parerile, sfaturile celor care chiar au facut lucrarea in sine. Zilele urmatoare , in functie de timpul liber, ma apuc de "surubarit".
                              Mii de multumiri inca odata!
                              Bafta si toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF