Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Probleme Scaune electrice

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-23-2010, 23:30 PM   #1
e-man
Senior Member
 
e-man's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 350 SD
Age: 35
Posts: 147
:
[Senior Member]
Default Probleme Scaune electrice

Intr-o zi nu am ce face si am inceput sa ma joc la comenzile scaunului de la sofer ....eh ca si cum lista de probleme ale acestei masini nu era suficient de lunga acum s-a mai adaugat una.
Brusc nu a vrut sa mai mearga, recunosc ca la cel de la pasager deja avea probleme iar rezolvarea lui statea in lista undeva la capat....dar nu ma asteptam sa se beleasca si al mine, rept urmare a urcat vertiginos locuri bune in clasament .
Ce face mai bine zis: merge ridicarea spate a sezutului, ridicarea fata ioc, la fel nu mai merge inainte si inapoi, spatarul merge se ridica-coboara.
Cel al pasagerului se ridica partea din fata a sezultului, partea din spate decedata, la fel spatarul merge, tetiera merge culiseaza iniante si inapoi, ideea e ca la acesta cand dai pe butoane face click-click insa scaunul de la mine nu zice nici miau.
Am scos modulul de pe usa plin de bilute darar ceva in ele, curatat facut buze pus la loc nimic la fel.
e-man is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2010, 21:31 PM   #2
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Iata niste link-uri interesante:
http://www.peachparts.com/Wikka/W124PowerSeatCable
http://www.peachparts.com/Wikka/W124SeatSwitch
Sunt la sectiunea W124, dar principiul este acelasi.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 10-24-2010, 22:07 PM   #3
e-man
Senior Member
 
e-man's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 350 SD
Age: 35
Posts: 147
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Iata niste link-uri interesante:
http://www.peachparts.com/Wikka/W124PowerSeatCable
http://www.peachparts.com/Wikka/W124SeatSwitch
Sunt la sectiunea W124, dar principiul este acelasi.
Multumesc.
Ideea e astfel ca la mine ambele scaune nu se lasau doar o parte adic stanga sau dreapta cazul primului link.
Iar la cel de-al doilea am verificat toate bilutele, totul e la loc, ca urmare ambele scaune dupa demontarea curatarea si remontarea acestor swich-uri fac la fel ca inainte, nici o schimbare chiar daca trageam multa speranta sa fie respecivele.

Ma tot gandesc sa nu cumva sa fie motorasele, ca na ma gandesc ca comenzile acelea...( am una prin portbagaj de rezerva cu taspe de fire, nush la ce folosesc atat de multe) sunt bune de vreme ce inca mai merg anumite functii ale scaunului.
Probabil tre sa merg la un lectrician cu ea sa vad ce si cum.
e-man is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2010, 07:56 AM   #4
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,049
:
[V.I.P]
Default

Si eu am de rezolvat ridicarea si coborarea sezutului (fata/spate) scaunului pasagerului. Din linkul postat de tumar se pare ca la mine e rupt cablul acela care actioneaza parghia care ridica sau coboara sezutul. Am amanat operatia pentru ca este extrem de complexa. Sub scaunul se gaseste un labirint de fire si de cabluri de tot felul...
dan500se is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2010, 08:31 AM   #5
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Dane, nu este chiar atat de complexa operatia. La acel labirint de fire este o mufa, o scoti, scoti scaunul afara si te uiti sa vezi daca este sarit vreun cablu(mecanic). Nu uita ca in acele vremuri baietii de la Mercedes(si nu numai), nu complicau lucrurile ca acum.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 12-26-2013, 13:33 PM   #6
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Salutare. Sarbatori fericite.
Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici ca poate stie cineva.

Am schimbat interiorul cu totul. Inainte aveam de stofa iar acum am piele full. Faza e asa..scaunele sunt electrice dar nu am unde sa le alimentez si de unde sa dau comenzile. Au fost cuplate la curent si le-am pus in pozitie..universala sa zicem...si acuma, vreo idee?

Multumesc
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-26-2013, 15:59 PM   #7
Vlpre
Senior Member
 
Vlpre's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: oltenita
Motorizare : 280e
Age: 31
Posts: 122
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Salutare. Sarbatori fericite.
Ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici ca poate stie cineva.

Am schimbat interiorul cu totul. Inainte aveam de stofa iar acum am piele full. Faza e asa..scaunele sunt electrice dar nu am unde sa le alimentez si de unde sa dau comenzile. Au fost cuplate la curent si le-am pus in pozitie..universala sa zicem...si acuma, vreo idee?

Multumesc
Trebuia sa iei intetriorul cu tot cu comenzile electrice care vin pe usile din fata.Cablurile care alimenteaza scaunele elctrice se cupleaza la tabloul de sigurante pe randul de sigurante suplimentar care alimenteaza si geamurle electrice. Se monteaza foarte simplu eu am montat la 200d al meu.
Vlpre is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2013, 08:12 AM   #8
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Aham. Da..era bun. Problema e ca l-am luat de la cineva dintr-o magazie si comenzile nu erau pe acolo Am prins pret bun oricum si pielea e de nota 9 din 10, deci nu ma plang. Practic acuma as avea nevoie de cablajele ce duc la panoul de sigurante, comenzile de pe usi si?? Ar mai fi ceva?
Multumesc
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-29-2013, 10:02 AM   #9
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Practic acuma as avea nevoie de cablajele ce duc la panoul de sigurante, comenzile de pe usi si?? Ar mai fi ceva?
Multumesc

Si eu am trecut prin asta...

Asta difera, ma refer la cablaj si comenzi...depinde de ce scaune elecrice ai...sunt de doua feluri, mai exact cu memorie sau fara.

Diferenta intre cablaj...la cele cu memorie au cu ceva fire in plus fata de cele simple...

Diferenta dintre comenzi...au cele doua butoane in plus pentru memorie ''1 - 2''.


De gasit...poate mai gaseti pe undeva prin dezmembrari, eventual incearca la colegii de pe forum care au dezmembrat W126.



Cel mai important e ca sa gasesti macar o parte din cablaj...adica cablajul de la comenzi care comunica cu scaunele...aici sa ai grija ca sunt doua, unul pentru partea sofer si cealalta pentru pasager. Din aceste cabluri ar trebui sa iasa alte fire care duc la panoul de sigurante.

Exact asa am facut si eu...adica am tras fire de alimentare in tablou, unde am cautat o siguranta care este alimentat doar dupa ce e pus contactul si masa pe caroserie!


Mentionez...mare atentie ce cablurui, materiale izolaoare folosesti ca sa nu ai surpriza, firele sa fie cositorite pentru un contact perfect!


P.S. Vezi topicul meu...parca am ceva poze cand am tras instalatia electrica in masina...



Sarbatori fericite in continuare si La Multi Ani!



Stima
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 01:30 AM   #10
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Dap..clar. Deci trebuie sa gasesc comenzile si apoi sa merg la un nenea electricianu mai priceput sa se distreze el ca eu nu le prea am cu astea
Important e ca stiu ca imi trebuiesc numai comenzile alea de pe usi , cablaj care se poate pune, loc la siguranta..etc Ma gandeam sa nu imi trebuiasca vreo unitate ceva, asta era mai mai..dar asa ne descurcam. Ma apuc de cautat comenzile la usi. Are ceva daca iau simple? Acuma sa fiu sincer...habar nu am daca scaunele au avut memorie sau nu

Multumesc mult de sfaturi. Sarbatori fericite si dvoastra
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 13:49 PM   #11
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Are ceva daca iau simple? Acuma sa fiu sincer...habar nu am daca scaunele au avut memorie sau nu
Deci comenzi simple se pot monta si pentru scaun care are memorie...cu conditia ca memoria nu va functiona!


Scaunul cu memorie:... are o unitate sub scaun (individual pentru fiecare...adica sofer si pasager)!



Stima
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 22:00 PM   #12
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Multumesc mult. Am sa ma uit sa vad care si cum gasesc . Nu pot sa zic ca pe moment sunt f pretentios cu memoria din moment ce scaunele nici macar nu se deplaseaza, dar cum nici masina nu este in uz constant ci ici colo, nu pot sa zic ca e presant. Ce o sa pice prima oara..aia e

Multumesc mult de sfaturi. Am vrut sa zic ca dau un rachiu..dar dupa ce v-am vazut locatia..mai bine ma abtin))
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 12-30-2013, 22:03 PM   #13
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,326
:
[Organizator de intalniri]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Multumesc mult de sfaturi. Am vrut sa zic ca dau un rachiu..dar dupa ce v-am vazut locatia..mai bine ma abtin))

Cu mare placere...ori cand!


In legatura cu rachiul...da asa e !



Sarbatori fericite in continuare!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 10-30-2014, 15:02 PM   #14
alim0011
Junior Member
 
Join Date: Oct 2014
Location: pitesti
Motorizare : 2.2
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Bună ziua!
Sunt nou pe acest forum si vin cu mulțumiri pentru informațiile de aici si cu o problema.
Nu am mai deschis alt topic pentru ca am o problema asemănătoare si anume:
Un prieten m-a rugat sa schimb interiorul mașinii sale ( mercedes c 2.2 din 2005) cu unul din piele cu scaune cu memorii. Dupa ce am citit informațiile de aici am mers si am cumpărat de la dezmembrari toate necesare ( interior, calculatoare, cablaj). Totul a parut simplu si l-am montat relativ usor. Am întâmpinat insa o problema scaunul din dreapta nu respecta comenzile, adica reglajul se face aleator, din spatar se regleaza sezutul sau tetiera, din reglaj fata spate inaltimaea si asa mai departe. Nu se reglează de doua ori la fel, pur si simplu reglarea este aleatorie. Am schimbat calculatoarele de sub scaune intre ele iar rezultatul a fost reglarea aleatorie a scaunului sofer. Ce ar putea fi? Calculatorul de sub scaun? Nu detin un tester mercedes si momentan nu pot ajunge cu ea la un service.
Va mulțumesc mult!

Last edited by alim0011; 10-30-2014 at 15:05 PM.
alim0011 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2014, 12:41 PM   #15
Ford_V6
Senior Member
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0 D OM601 pentru cunoscatori
Age: 35
Posts: 633
:
[Senior Member]
Default

Daca schimband calculatoarele intre ele se muta problema este evident ca un calculator este mort.
Ford_V6 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
electrice, probleme, scaune


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:20 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF