Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreiaj W211 la doar 107.000km?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreiaj W211 la doar 107.000km?!?

    Poate duce schimbarea lichidului de frana la o uzura mult mai accentuata a discului de ambreiaj?

    La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .

    Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
    Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.

    Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
    Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!

    La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?

    Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.

    Urmarea:
    dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
    Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)
    Last edited by dorut; 02-07-2011, 08:39 AM.

  • #2
    Nu ar trebui sa prinda aer pntru ca instalatia e separata pana sus la rezervorul de lichid, si chiar daca curge tot la roti, ramane lichid pe instalatia de ambreiaj.

    Comment


    • #3
      Salut, daca nu a aerisit foarte bine si are un pic de aer, asta inseamna ca nu debraiaza destul (adica ar trebui sa caraie cand bagi in viteza), nici intr-un caz nu e echivalentul, cand ai piciorul pe ambreaj.
      Toate cele bune.
      Sunt un om pe care daca nu ajungi sa-l cunosti, inseamna ca ai pierdut ceva in viata...

      Comment


      • #4
        Originally posted by MS77XXS View Post
        Salut, daca nu a aerisit foarte bine si are un pic de aer, asta inseamna ca nu debraiaza destul (adica ar trebui sa caraie cand bagi in viteza), nici intr-un caz nu e echivalentul, cand ai piciorul pe ambreaj.
        Toate cele bune.
        Perfect punctat MS 77 XXS Un ambreiaj fara lichid sau cu aer e la fel cum nu ai folosi pedala de ambreiaj, nicidecum ca si cum ar fi apasata, ca in cazul in care ai aer, pedala e "moarta", ramane apasata . Oricum dupa cum am mai zis, la golirea rezervorului de lichid, chiar si in cazul pierderilor de lichid la roti, ambreiajul functioneaza normal. Problema e invers, daca curge lichidul de frana pe la pistonasul de la cutia de viteze, ramai fara frane pe spate, deoarece rezervorul de lichid alimenteaza separat franele de pe fata iar cele de pe spate sunt impreuna cu ambreiajul. Nu stiu daca aceeasi chestie si la modelele mai noi, w 211, w 212 unde este SBC si altele...
        Last edited by Dj Sky; 02-07-2011, 20:26 PM.

        Comment


        • #5
          Eu stiu ca sistemul de ambreiaj la Mercedes, se aeriseste singur prin simpla lui utilizare, (apasarea pedalei de ambreiaj )

          Cel putin la w202, vasul de lichid de frana are deasupra langa capac, o mica valva, acoperita de un manson de cauciuc negru,

          Cred ca acea valva este pentru transferul de aer intre rezervor si exterior.

          Si eu am schimbat pompele de ambreiaj si nu am aerisit nicodata, am facut doar pedale, pana s-a intarit pedala.

          La frana , da , trebuie aerisit, dar la ambreiaj, nu cred,

          In plus la ambreiaj daca nu este destul de aerisit nu ai pedala cum trebuie, este moale, nu actioneaza pe toata cursa ei, ai dificultati la bagatul in viteze, etc.

          Legat de vasul de lichid de frana, la W202 este comun frana + ambreiaj.

          Orificiul prin care merge lichid la ambreiaj, este in jumatatea de sus a vasului, iar orificiul pe unde merge la frana este in fundul vasului.

          Daca sunt pierderi la ambreiaj, vasul ramane jumate plin, si nu afecteaza frana.
          Daca sunt pierderi la frana vasul se goleste tot.

          Asta la W202, la restul nu stiu ...

          O seara placuta !
          Last edited by marele_alb; 02-07-2011, 20:30 PM.
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Originally posted by dorut View Post
            Poate duce schimbarea lichidului de frana la o uzura mult mai accentuata a discului de ambreiaj?

            La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .

            Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
            Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.

            Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
            Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!

            La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?

            Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.

            Urmarea:
            dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
            Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)
            Buna seara,hai sa lamurim lucrurile , ce inseamna zona cuplului maxim(ca turatie)??, dupa aceea, daca esti atent la detalii , ai spus ca ::, dupa ce trece de acea zona trage din nou) , un ambreiaj uzat nu se manifesta in acest fel , un ambreiaj uzat dupa 3500-4000rot/min deja patineaza,dar nu isi mai revine (masina nu incepe sa traga), deci :este o problema de exprimare ori masina are de fapt o problema cu motorul , dependenta de lichidul de frana , poate fi o coincidenta si atat.,asa ca incearca sa vezi unde este problema..
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              La mine la Vito , dupa schimbarea lichidului de frana am aerisit si ambreiajul , are aerisitor pe cutie undeva.

              Comment


              • #8
                Ma indoiesc ca lichidul de frina are relevanta la cele afirmate.
                Exista cumva scurgeri de lichid?
                Am anumite nedumeriri, la care nu as vrea sa fac niste afirmatii nefondate.
                Faceti si dumneavoastra daca aveti ocazia niste poze la pedala de ambreiaj si maciulia la schimbatorul de viteze cu vedere din dreapta ( passenger)
                Originally posted by dorut View Post
                Poate duce schimbarea lichidului de frana la o uzura mult mai accentuata a discului de ambreiaj?

                La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .

                Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
                Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.

                Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
                Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!

                La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?

                Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.

                Urmarea:
                dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
                Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)

                Comment


                • #9
                  Bai ma speriati, sunt mecanic de weekend(gen spalat masina cand e soare afara, dat cu aspiratorul si completat lichid de parbriz), am schimbat si eu lichidul acum cateva mii de km, si nu am aerisit nici eu ambreiajul; si inca merge.
                  Eu am schimbat lichidul, consumand cantitatea a 2 schimburi,sa viu sigur ca e totul nou, completand pe parcurs ce se golea vasul.
                  Si daca ma credeti nu am aerisit nici franele macar, am pus direct "dopu' la sticla"
                  Acum nu stiu cum procedati voi, ca alta logica nu gasesc, dar intai dati afara vechiul lichid si apoi il turnati pe cel nou?
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by automaticul View Post
                    Buna seara,hai sa lamurim lucrurile , ce inseamna zona cuplului maxim(ca turatie)??, dupa aceea, daca esti atent la detalii , ai spus ca ::, dupa ce trece de acea zona trage din nou) , un ambreiaj uzat nu se manifesta in acest fel , un ambreiaj uzat dupa 3500-4000rot/min deja patineaza,dar nu isi mai revine (masina nu incepe sa traga), deci :este o problema de exprimare ori masina are de fapt o problema cu motorul , dependenta de lichidul de frana , poate fi o coincidenta si atat.,asa ca incearca sa vezi unde este problema..
                    In primul rand - am cutie manuala.
                    Ce inteleg prin cuplu maxim: fiecare viteza a cutiei la o anumita turatie trage de parca ai doua motoare dupa care trage liniar(dar si inainte ) , doar in jurul acelei turatii viteza creste exponential.
                    Iti explic fenomenul care se intampla:
                    Bag in viteza 1, schimb a 2 a si inainte de 2200 rot accelerez tare(pedala la maxim) creste viteza cand ajunge la 2200 creste turatia dar masinii nu ii mai creste viteza , pe la 2500 accelereaza din nou. Asta se intampla si in a 3 a si in a 4 a. Asta o fac in oras cand depasesc si ma strecor printre masini.

                    Nu am spus ca are o dependenta.
                    Am intrebat daca aerul de pe instalatia ambreiajului(a lichidului de frana) ar putea duce la uzura prematura a ambreiajului ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Ma indoiesc ca lichidul de frina are relevanta la cele afirmate.
                      Exista cumva scurgeri de lichid?
                      Am anumite nedumeriri, la care nu as vrea sa fac niste afirmatii nefondate.
                      Faceti si dumneavoastra daca aveti ocazia niste poze la pedala de ambreiaj si maciulia la schimbatorul de viteze cu vedere din dreapta ( passenger)
                      Nu exista nici o scurgere de lichid.
                      Spuneti-mi ce relevanta au pozele chiar si cele de la maciulia.
                      Le fac astazi cu postare mai pe seara cand intru la laptop.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Eu stiu ca sistemul de ambreiaj la Mercedes, se aeriseste singur prin simpla lui utilizare, (apasarea pedalei de ambreiaj )

                        Cel putin la w202, vasul de lichid de frana are deasupra langa capac, o mica valva, acoperita de un manson de cauciuc negru,

                        Cred ca acea valva este pentru transferul de aer intre rezervor si exterior.

                        Si eu am schimbat pompele de ambreiaj si nu am aerisit nicodata, am facut doar pedale, pana s-a intarit pedala.

                        La frana , da , trebuie aerisit, dar la ambreiaj, nu cred,

                        In plus la ambreiaj daca nu este destul de aerisit nu ai pedala cum trebuie, este moale, nu actioneaza pe toata cursa ei, ai dificultati la bagatul in viteze, etc.

                        Legat de vasul de lichid de frana, la W202 este comun frana + ambreiaj.

                        Orificiul prin care merge lichid la ambreiaj, este in jumatatea de sus a vasului, iar orificiul pe unde merge la frana este in fundul vasului.

                        Daca sunt pierderi la ambreiaj, vasul ramane jumate plin, si nu afecteaza frana.
                        Daca sunt pierderi la frana vasul se goleste tot.

                        Asta la W202, la restul nu stiu ...

                        O seara placuta !
                        Cele care se aerisesc singure parca sunt pompele cu dublu sau triplu circuit.
                        Mercedes parca lucreaza pe clasic.
                        Doar un mecanic poate sa confirme sau sa infirme cale spuse de mine.

                        Comment


                        • #13
                          Asteptam pozele.
                          Originally posted by dorut View Post
                          Nu exista nici o scurgere de lichid.
                          Spuneti-mi ce relevanta au pozele chiar si cele de la maciulia.
                          Le fac astazi cu postare mai pe seara cand intru la laptop.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            Asteptam pozele.
                            Nu gasesc cablul de transfer, voi face cu telefonul . Ma gandeam sa fac cu telefonul poze la ecranul aparatului dar nu se prea vede. Maine cred ca voi reusi cu telefonul.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dorut View Post
                              Nu gasesc cablul de transfer, voi face cu telefonul . Ma gandeam sa fac cu telefonul poze la ecranul aparatului dar nu se prea vede. Maine cred ca voi reusi cu telefonul.
                              Am crezut ca e mai usor cu punerea pozelor. L-e am dar nu stiu cum...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF