Poate duce schimbarea lichidului de frana la o uzura mult mai accentuata a discului de ambreiaj?
La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .
Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.
Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!
La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?
Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.
Urmarea:
dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)
La w211 am schimbat lichidul de frina dupa 2 ani la 80.000 km. Acum am 107.000 km. A inceput sa patineze - ambreiajul - placala - in fiecare viteza cand turometrul ajunge undeva in zona cuplului maxim (se tureaza in continuare dar nu trage, dupa ce trece de acea zona trage din nou) . Un mecanic ,dicutand problema cu schimbarea chitului si a rulmentului , mi-a spus ca cel care a schimbat lichidul de frana nu a aerisit si la ambreiaj , ramanand niste aer pe conducte in zona de ambreiaj .
Nu stiu principiul de functionare al ambreiajului dar am inteles ca este echivalentul rularii cu piciorul tinut usor pe ambreiaj care duce la uzura mai accentuata.
Ambreiajul mi-a spus ca este hidraulic . Cutia este manuala.
Ma gandesc ca ar avea dreptate la 107.000 km sa cada un ambreiaj?
Exclus folosirea masinii in conditii anormale - precizes ca nu sunt un pilot de curse pe sosea!
La magazin unde am fost sa comand mi-a spus ca au mai venit E-uri cu ambreiajul de schimbat?
Exista posibilitatea ca mecanicul cand face schimbul de lichid aeriseste el pe la etriere dar nu se gandeste ca trebuie aerisit si la disc neumbland acolo . Acea coloana de aer care ramane in zona discului ducand la uzura mult mai accentuata.
Urmarea:
dupa cateva zeci de mii de kilometrii propietarul nu se gandeste ca mecanicul a fost de vina ci ca a cazut ambreiajul si da cel putin 3000 ron pt a face operatiunea .
Dupa gaura din buzunar mecanicul aeriseste in final si la ambreiaj ca doar a umblat acolo si prima eroare a lui a fost acoperita, ambreiajul tinandu-te mai mult(poate pana la schimbarea din nou a lichidului de frana)
Comment