Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreaj.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreaj.

    Salut , sint proaspat posesor de 190 D , fabricatie 1986. Am masina de circa 2 saptamini , a mers frumos. Merge si acuma , nu-i problema , doar ca i-am aerisit frinele pe spate acum citeva zile si de atunci ambreajul merge tot mai prost. Am facut 2 drumuri de atunci , ambele de circa 100 km. Primul drum , ok , doar ca parca nu mai intra in viteza chiar asa de bine. Drumul 2 ok pina in Bucuresti (circa 45 km). CInd sa ma intorc inapoi la tara , au inceput belele. Ba intra , ba nu intra decit cu greu. Pedala , ba tare , ba moale , de parca avea aer in instalatie.
    Stie cineva cit este o pompa de ambreaj si daca exista chit de reparatii (si la ce bani).
    Are cineva o poza sau un desen cu aerisitorul ala de la ambreaj , ca sa stiu pe unde se afla in mod exact ?
    Multumesc anticipat , sper sa se rezolve , ca am prins mare drag de masinuta asta.

  • #2
    Salutam! In poza atasata este insemnat aerisitorul de pe cilindrul de ambreiaj. Kitul de reparatie este 20 ron. Discutii pe forum despre problemele ambreiajului sunt multe, trebuie doar sa cauti.
    Numai bine si rezolvare rapida!
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Multumesc pt. sfat , dar mi-ar fi foarte de folos o descriere a locului EXACT unde zace pompa aia. Este bagata cumva sub un fel de scut din tabla ? Ca am paarlizat azi , bagat sub masina , dar nu sint sigur daca am gasit locul exact.

      Comment


      • #4
        Cilindrul este prins pe cutia de viteze in partea dreapta, in lateralul cutiei. Este posibil ca atunci cand ai aerisit nivelul lichidului sa fi scazut sub nivelul furtunului ce duce la pompa de ambreiaj. Cand aerisesti, nivelul lichidului sa nu scada sub nivelul minim indicat pe vas.
        Attached Files
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Multumesc mult , chiar asa cred ca s-a intimplat , cind am aerisit , am bagat aer la pompa. Ca mergea foarte bine si cum am umblat la frine , cum s-a defectat. Miine , daca nu ploua , ma bag sub masina , sa vad ce rezolv.

          Comment


          • #6
            Am gasit pompa , am desfacut aerisitorul. Cu o greutate mare pe pedala de ambreaj , ca sint singur. Cind am desfacut aerisitorul nu a curs nimic din el. NIMIC. La frine , daca dau drumul , curge instantaneu , la pompa , zero. Totusi , am remarcat ca s-a mai intarit pedala. Mamaaa , cite probleme , cind nu esti de meserie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by LIL DEBUL View Post
              Am gasit pompa , am desfacut aerisitorul. Cu o greutate mare pe pedala de ambreaj , ca sint singur. Cind am desfacut aerisitorul nu a curs nimic din el. NIMIC. La frine , daca dau drumul , curge instantaneu , la pompa , zero. Totusi , am remarcat ca s-a mai intarit pedala. Mamaaa , cite probleme , cind nu esti de meserie.
              Pune lichid de frana in vasul destinat, sa fie plin, plin, sa dea afara, si asa aeriseste.

              Vasul ala este atat pentru ambreiaj cat si pentru frana
              - la jumatea lui este circuitul care merge la ambreiaj iar la fund este circuitul care duce la frana.
              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

              Comment


              • #8
                Salutam!
                Cel mai bine este sa fiti doi. Prima data scoti aerisitorul, cu o sarmulita(ac mai mare) o introduci in orificiul acela, posibil din cauza depunerilor sa se fi astupat(la mine asa a fost). Pui lichid pana la nivel, lasi aerisitorul deschis, pedala sus(necalcata) si incerci sa "suflii" in vas, la mine a mers super. Va iesii lichid pe aerisitor in etape, in functie de aerul din instalatie.
                Si aici s-a mai discutat procedeul de aerisire(mai sunt cateva thread-uri pe aceeasi tema):

                Numai bine
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Multumesc din nou. La faza cu acul nu m-am gindit , plec la o tura scurta , ca pedala sta tare (deocamdata) si intra bine in viteza ,m-am dat putin pe strada. Cind ma intorc , incerc si faza cu acul.
                  In principiu stiu cum sta treaba cu aerisirea , doar ca nu m-i s-a mai intimplat sa nu iasa nimic din pompa sau etrierii pe are i-am mai aerisit (la motocicleta).

                  Comment


                  • #10
                    Hai ca beleaua se adinceste. Am incercat sa aerisesc ambreiajul , NU IESE NIMIC. Am desfundat cu un ac , tot nimic. In viteaza intra tot mai greu , plus ca a inceput sa dispara din lichidul de frina , nu mult , dar a disparut. Ma bate gindul sa dau pompa de ambreiaj jos , dar are o pozitie mai mult decit dificila pe cutie. Cum procedez , dau toata cutia jos , ca nu intra nici o cheie in spatiul ala strimt ?
                    Offf si ce ma mai bucuram de masinuta asta.

                    Comment


                    • #11
                      salutare, o cheie de 12 fixa si una de 13 inelara le tai cea de 12 la 4 cm cea de 13 un pic mai mare , te bagi sub masina si incetut dai jos cilindru. un set garnituri pt cilindrul receptor de pe cutie e cam 20 ron le schimbi si cred ca o sa mearga. rabdare ca se lucreaza putin mai greu.bafta

                      Comment


                      • #12
                        Se poate sa fie infundat aerisitorul , mai incerca sa-l dai afara complet TREBUIE sa iasa ulei , daca nu ai o problema la Cilindrul de la pedala Care si el trebuie aerisit .
                        SLAVE CYLINDER
                        http://www.partsgeek.com/catalog/198..._cylinder.html

                        Comment


                        • #13
                          @LIL DEBUL
                          Urmareste-ma cu atentie ...
                          Sistemul asta e foarte greu de aerisit perfect , m-am chinuit de multe ori pina am reusit sa aerisesc sistemul 100% , pina la urma am folosit metoda de mai jos care NU DA GRESI.
                          In primul rind vreau sa fim sigri ca nu avem vreun cilindru care curge , vreau sa verifici deasupra pedalei de ambreaj daca ai ulei sau ai covorul ud , daca esti ok acolo verifica cilindrul de la cutie .
                          Sper ca stii cai ai doi cilindrii in sistemu care se aerisesc si un rezervor care este comun cu cel de la sistemul de frinare .
                          deci : de la rezervor ai o conducta la cilindrul de la pedala si o alta conducta de la cilindrul de la pedala la cel de la cutie .. pina cum sintem OK ?
                          Vom face o aerisire de SUS in JOS .
                          1- Soate ulei din rezervor de ulei ( ulei de frina ) aproape gol asta ca s nu dam pe afara cind il vom umple .
                          2- Cumpara o pompa de mina NOUA ( nu vream sa amestecam ulei de masina de cusut cu ulei de frina ::) ) o pompa de genul asta :

                          3- ia un furtun ca sa sa intre bine pe teava pompei si pe aerisitorul de la pistonul de jos ( cel de la cutie )
                          4- umple pompa cu ulei de frina ( recomandarea fabricantului) deschide aerisitorul 1/4 de tura si pompeaza ulei in continu pina iti mai ramine putin ulei pe fumdul pompei dar sa nu pompezi aer ca am muncit de pomana
                          Daca vrei sa nu ai surprize foloseste furtun tranparent sa vezi daca ai aer pe furtun , INAINTE DE ULTIMA POMPA ia o cheie si inchide aerisitorul in momentul pomparii .
                          In cazul ca iti mai trebueie ulei de la punctul asta ...reumple pompa cu ulei si pompeaza sub presiunea pompei deschide aeristorul 1/4 de tura si incepe pomparea .
                          Daca sa umpul rezervorul cu ulei esti OK .
                          *****
                          Sistemul de aerisire descris de collegi mai sus functioneaza teorectic dar in practica nu prea .. defiecare daca cind faci pedala baci 5-10ml de ulei in sistem si impingi aerul in JOS . pina stringi aeristorul ii dai drumu la urmatoara pedala aerul e deja de unde a plecat nu faci alceva decit impigi bula in jos si o lasi sa vina sus .
                          Spune-mi de ai rezolvat
                          Bafta si schimbari de viteza ca untu

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF