Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

problema cu ambreiajul.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema cu ambreiajul.

    Buna,
    acum o saptamana mergand spre Alba Iulia dinspre Cluj, intr-o depasire fiind in treapta a 3-a, am efecturat depasirea si am vrut sa trec in a 4-a, nu am putut deoarece nu mai decupla ambreiajul. Am pus avariile si nu prea m-a inteles omul pe care l-am depasit. Ambreiajul se decupla putin de tot in capatul cursei pedalei, pana acolo pedala fiind moale. Dupa cateva pompari succesive in gol pedala isi revine la normal iar ambreiajul functioneaza. In oras nu e o problema deoarece vitezele se schimba mai des. La dum lung si la viteza de deplasare mare patesc la fel.
    Lichidul de frana nu scade, are acelasi nivel. Cilindrul receptor l-am schimbat acum 2 ani, si pana acuma a mers abreiajul bine. De data asta am schimbat pompa de la pedalda, niste macanici mi-au zis ca valva din ea nu mai tinea bine, m-am bucucurat ca asta a fost cauza si am scapat. Dar nu a fost sa fie, problema persista.
    Va rog, cei care au patit ceva asemanator sa dea niste solutii.

    Va multumesc.

  • #2
    Salut!Parerea mea ar fi sa schimbi pompa de ambreaj care este prinsa de cutia de viteze.Exclus sa schimbi numai garniturile,ca poate ii corpul ovalizat,ca patitul nu stie nimeni.Succes.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #3
      Originally posted by pintea paul View Post
      Salut!Parerea mea ar fi sa schimbi pompa de ambreaj care este prinsa de cutia de viteze.Exclus sa schimbi numai garniturile,ca poate ii corpul ovalizat,ca patitul nu stie nimeni.Succes.
      Ok, dar cum explici, nu curge lichd de frana, si e ciudat ca ba functioneaza bine, ba este moale si nu decupleaza.

      Comment


      • #4
        Ce cred eu e ca daca ai pompa de la pedala noua,problema ti se trage de la pompa de pe cutie,ea chiar daca nu iti pierde lichid poate sa piarda presiunea in interior se de aici problema.

        Comment


        • #5
          Originally posted by sorinvuta View Post
          Ce cred eu e ca daca ai pompa de la pedala noua,problema ti se trage de la pompa de pe cutie,ea chiar daca nu iti pierde lichid poate sa piarda presiunea in interior se de aici problema.
          Ok, dar unde pleaca aceasta presiune?

          Comment


          • #6
            Mai bine zis nu face presiune daca garniturile sunt deteriorate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by grigorean View Post
              Mai bine zis nu face presiune daca garniturile sunt deteriorate.
              Daca ar fi deteriorate garniturile cilindrului receptor, logic, nu ar trebuie sa curga lichidul? Insa totul este uscat.

              Comment


              • #8
                Nu e obligatoriu sa curga , gandeste-te ca ai o garnitura , care e ca un segment pe un piston , aia face presiune , daca e deteriorata nu face presiune , dar lichidul nu curge.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by grigorean View Post
                  Nu e obligatoriu sa curga , gandeste-te ca ai o garnitura , care e ca un segment pe un piston , aia face presiune , daca e deteriorata nu face presiune , dar lichidul nu curge.
                  Presiune face lichidul, care apara pe piston/garnitura, eu asa gandesc, aletfel nu imi imaginez - e un spatiu inchis in care vine lichid, ala tre sa plece undeva, sau se deplaseaza cilindrul sai se scurge undeva lichidul.
                  Oricum azi dau jos cilindrul receptor si il pun pe ala vechi original sa vad ce diferenta va da.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Poate sa fie si de la placa de presiune!
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Experienta patita .

                      Problema, garniturile de la pompa de ambreiaj, cea de la pedala.

                      Cost 20 lei , garniturile (la W202) si 2 ore de lucru (propiu)

                      Setul l-am luat de Unix auto

                      Garnitura din capul pistonasului, care este in cilindul pompei nu mai face presiune, deci pedala de ambreiaj moarta, nu trebuie sa piarda lichid, pentru ca pana afara din piston mai sunt inca 3 garnituri.

                      Daca tot vrei sa faci treaba , ia kitul de reparatie pentru ambele pompe, cea de la pedala si cea de la cutie.

                      Iar daca ai bani, ia pompe noi, nu ca ar merita neaparat, dar sunt care zic si asa .

                      Cauta un prieten cu un canal si se rezolva repede.

                      Bafta !

                      Daca crezi ca te pot ajuta cu ceva , da un telefon,

                      0741.096.812
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Salut, daca cilindrul receptor scapa presiune trebuie sa ai pierderi de lichid asta e lege, pentru ca ai doar o garnitura. Daca nu ai pierderi de lichid atunci pompa e de vina , cand ai schimbat pompa ai schimbato cu una noua sau second?, circuitul a fost aerisit corespunzator?. Parerea mea este ca toata problema vine de la garniturile pompei sau in cazul mai fericit din aerisire.

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Schimba pompa de ambreaj cu una buna (de preferat una noua) si problema s-a rezolvat.

                          Comment


                          • #14
                            Salutam!
                            Astazi am patit-o si eu, intr-o intersectie mi-a ramas pedala de ambreiaj la podea si nu mai intra in nici o viteza. Problema a fost de la garnitura de pe pistonasul din interiorul cilindrului receptor(cel de pe cutie). L-am schimbat cu totul, am avut unul rezerva. Intre cilindrul receptor si cutie este o "garnitura" ce are un "sant" pentru scurgerea lichidului in momentul cand cedeaza garnitura de pe pistonas. La mine acel "sant" era opturat(cu mizerie) si nu se observau pierderile de lichid. Scoaterea aerului din instalatie este foarte importanta.
                            Numai bine!
                            Last edited by tumar; 03-12-2011, 22:08 PM.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              Daca nu este secret, cum se scoate aerul din instalatia de la ambreaj?
                              Multumesc.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF