Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz utilitare/camioane

Mercedes Benz utilitare/camioane Unimog,Actros,Sprinter etc

Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Mercedes Benz utilitare/camioane


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2017, 19:53 PM   #1
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 4
:
[Junior Member]
Exclamation Presiune mare/pierdere antigel Sprinter W906

Buna seara,

Incep si eu activitatea de forumist cu o mare rugaminte adresata cunoscatorilor de Sprinter, masina se afla in tranzit:

- Pierd antigel, prin orificiul vasului de expansiune, 3 - 4 litri/50 km, Sprinter W906, an 2008, 2.2 CDI 80 Kw, insotit de o presiune relativ mare pe furtune, inclusiv cel de retur;
- Am schimbat: pompa de apa, termostat si s-a efectuat un test in service pentru fisuri ale garniturii de chiuloasa (rezultat negativ, lichidul de testare nu a detectat gaz in instalatie, neschimbandu-si culoarea);
- Am inlaturat supapa de pe capac, de aici rezulta si pierderea lichidului, insa cu el strans efectiv l-a aruncat afara, ca pe un dop de sampanie.

Semnele ar indica fisuri ale garniturii de chiuloasa insa, vazand alte discutii pe forum, nu exista semnele caracteristice, fara apa in ulei, fara ulei in apa, fara fum, fara tremurat la relanti, motorul merge impecabil.

Ma puteti indruma? Va multumesc!
manone is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2017, 20:37 PM   #2
catalin318cdi
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Location: bacau
Motorizare : 318cdi
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Buna seara! Sper sa nu fie asa dar singura varianta ca antigelul sa de-a pe-afara fara ca motorul sa fiarba este sa fie o camasa fisurata (in cazul tau, blocul motor). Numai pe acolo poate ajunge presiune f mare in circuitul de apa. Am patit-o. Totusi sper sa nu ai aceasta MARE problema! Bafta!
catalin318cdi is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2017, 13:07 PM   #3
Cristi Nazarov
Senior Member
 
Cristi Nazarov's Avatar
 
Join Date: Jan 2013
Location: Heidenheim an der Brenz,Germania
Motorizare : V6 318 Cdi
Age: 41
Posts: 924
:
[Senior Member]
Default

Salut, la ,modelul anterior se intampla se se infunde exact acea supapa de pe vas, mai exact busonul.Am schimbat de 2 ori acel buson si am scapat de aceasta problema.Aceasta a aparut dupa ce a cedat radiatorul de ulei si acesta a intrat in circuitul de apa, deoarece uleiul se elimina greu din circuit.Nu stiu cum e la modelul tau, dar daca nu e scumpa incearca sa elimini si aceasta problema.Stima.
__________________
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,actuala !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Cristi Nazarov is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 07:37 AM   #4
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Multumesc pentru raspunsuri!

Inca nu am intervenit la chiuloasa, a disparut problema cu aruncatul apei, dupa inlocuirea busonului. A aparut insa un soi de funingina foarte fina, de culoare neagra, pe exteriorul vasului de expansiune si pe furtunele de sub supraplin. Si pe talpa busonului este aceeasi pelicula neagra insa apa pare curata, fara depuneri, fara urme de ulei.

De la prima postare, s-au parcurs circa 4.000 km, antigel s-a completat foarte putin, circa 2 litri, insa depunerea de funingina s-a amplificat. Mi-a spus un mecanic ca ar putea fi o fisura la racitorul de gaze, de acolo sa rezulte aceasta depunere. Nu gasesc insa aceasta componenta, modelul de Sprinter pe care-l am e W906, cu motor de 80 Kw (109 CP).
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 08:55 AM   #5
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 267
:
[Senior Member]
Default

Salut, sper sa nu fie si cazul tau dar anul acesta m-am confruntat cu o problema similara laun Sprinter 903 313, presiune foarte mare in instalatia de racire cu pierderi de lichid pe la buson. Nu stiu cum este la 906 dar la 903 vasul de expansiune este de fapt gatul radiatorului, un fel de prelungire a lui care la un moment dat a si crapat fiind din plastic.
Am inceput cu inlocuirea busonului(vezi doamne nu mai reusea sa tina presiunea) dar nu am rezolvat nimic. Radiatorul, ca e infundat, termofloat-ul ca e fisurat. Nimic! NU apa inulei nici ulei in apa... Intre timp de la pierderi mici 6 litri pentru un drum de Germania, la 5 litri pentru 5 km, vorba mecanicului orice gaura se largeste in timp Mentionez ca domnul mecanicos mi-a prezis ca problema ar fi garnitura sau chiulasa dar nu am vrut sa umblu in motor la 215000 de km mai ales ca era umblat numai prin Germania si vorbim de un 2.2 cdi care teoretic nu are moarte. Pana la urma m-am incumetat sa deschidem motorul cand apa pe care o pierdea a devenit ruginie si banuielile lui s-au adeverit. Norocul meu este ca doar garnitura era prajita. Facea pana si schimb de compresie intre pistoane... Am rezolvat-o si de atunci 0 probleme pe partea asta.

Simptome si comportament:
Referitor la mersul motorului, perfect de la pornire la ralanti si in sarcina.
Nu a crescut temperatura spre punctul de fierbere decat cand a pierdut foarte multa apa, dar altfel acul statea linie la 80 (cred)
Furtunele instalatiei super tari evident din cauza presiunii marite.
Ulei curat, apa curata(pana in momentul aparitiei ruginei)
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2017, 11:25 AM   #6
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Si acum sunt sceptic cu privire la fisura garniturii sau a chiuloasei, deoarece testul facut nu a indicat o asemenea problema. Seful de service mi-a spus ca substanta de contrast devine rapid verde, in cateva secunde, eu am tinut-o mai bine de 15 minute, cu motorul turat si nu si-a schimbat culoarea.

Referitor la presiunea in furtune, nu as zice ca este enorma, e drept ca nu stiu cat de tari trebuie sa fie insa, daca pot totusi sa le strang insemna ca nu e o presiune exagerata.
manone is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2017, 08:46 AM   #7
ceascaz
Senior Member
 
ceascaz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI, 2.6 V6, 5.8 V12, 2.2CDI
Posts: 267
:
[Senior Member]
Default

La ralanti puteam sa o las si 2 ore pornita ca nu scuipa apa afara iar furtunele erau nici prea prea nici foarte foarte mai ales ca nici eu nu stiam cam cat de tari este normal sa fie. la mine numai cand era in sarcina se intampla chestia nasoala. Am mai facut o "verificare" ca sa spun asa : am alergat-o un pic 5-10 min, cu motorul deja cald, am coborat am desfacut busonul la prima treapta ca sa iasa majoritatea presiunii iar cand a mai ramas putina presiune l-am eliberat de tot ca sa pot vedea cum arata lichidul si daca face bule. Ai grija sa nu te arzi. Nu stiu cat de relevanta este chestia dar am putut sa observ 10000000 de bule. In fine sper sa nu fie de la garnitura si la fel ca si tine am incercat 100 de chestii 20 mecanici aproape 1 an de mers cu bidoane dupa mine pana cand m-am hotarat sa crap motorul asa ca te inteleg perfect! Bafta!
ceascaz is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2017, 08:02 AM   #8
manone
Junior Member
 
Join Date: Nov 2017
Location: Baia Mare
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 4
:
[Junior Member]
Default

Am facut si eu toate testele posibile, inspirandu-ma din ceea ce am gasit pe diverse forum-uri. Poate ca gresesc legat de garnitura insa semnele caracteristice lipsesc. Am desfacut si returul, apa curge constant, nu vad bule de aer in vas insa sunt momente cand pe retur apare o spuma alba iar la o acceleratie serioasa se intrerupe cateva secunde curgerea continua, apoi isi revine.

Am sa ma blindez si eu cu bidoane o perioada, sunt extrem de dezamagit, fiind la al II-lea Sprinter cu acelasi motor, la primul s-a rupt fulia de pe vibrochen, credeam ca a fost o exceptie.

Last edited by Florin_WES; 12-06-2017 at 13:02 PM. Reason: Am șters quote-ul. Nu mai da quote unui post imediat anterior. Dai doar dacă răspunzi la mai multe persoane.
manone is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
antigel, mare or pierdere, presiune, sprinter, w906


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 22:03 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF