Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor W126

    Ma tot bate gindu sa-mi schimb motorul pe SEC si imi sta capul tot la un motor de 5000 cmc, dar de pe balena, ala de 326 cai.Acuma vin intrebarile, se pupa cu cutia? ce modificari trebuie facute?is bune motoarele alea? daca o mai pus cineva rog sa detaileze.Dok, tu tre sa stii ceva, te rog sa-ti spui punctul de vedere.Daca tot ii impozitul cum ii macar sa am cai.Multumesc
    Toate cele bune

  • #2
    De mers pe cutie merge. Dar sa te vad ce te faci de instalatzie electrica...

    Comment


    • #3
      Multumesc Dok, la electrica nu mii frica ca ma ocup cu asta, iau o balena rasturnata de dincolo si mut electrica, dar ii in 8 cilindrii sau in 10? si te mai rog un cod de motor dn ala, M...?Si electrica nu cred sa fie foarte complicata avind in vedere ca-s pe masini din 92.
      Si inca o intrebare, ma mai gindesc la un 280, tot de pe w126, asta se pupa cu cutia, clar ca diferentialul tre schimbat, dar macar cutia poate ramine aia de 5000 cmc?
      Toate cele bune

      Comment


      • #4
        Originally posted by butonu View Post
        iau o balena rasturnata de dincolo si mut electrica, dar ii in 8 cilindrii sau in 10? Toate cele bune
        Motoru de 5 litri de la W140 e V8. Mai exista si V8 de 4200 cmc.

        Comment


        • #5
          Originally posted by butonu View Post
          Si inca o intrebare, ma mai gindesc la un 280, tot de pe w126, asta se pupa cu cutia
          280 se pupa bine bine cu cobra, mie unu' pe 126 mi se pare cam mic. Am avut 280 pe cobra si acum am 280 pe 126, personal as fi preferat ceva mai mare, da' e timp.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6

            Aici ii un exemplu cum si-o schimbat motoru pe un sec cu unul de pe sl, deci de putut se poate, chestia ii de gasit motorul, si cu tot ce trebe.
            Toate cele bune

            Comment


            • #7
              Că ceea ce vrei tu nu este imposibil, bănuiam şi eu. Numai că ar fi de preferat să-ţi duci maşina în California, şi să circuli cu ea tot acolo! În România, vei ajunge repede la concluzia că este mai puţin obositor (şi costisitor) să pui totul la loc cum a fost, decât să-i convingi pe cei de la RAR că o astfel de maşină "bricolată" nu prezintă pericol pentru nimeni când ieşi cu ea în trafic. Chiar făcută-n America modificarea, nu m-ar mira ca superspecialiştii RAR-ului să-ţi refuze omologarea. Eu nu m-aş complica cu astfel de transplanturi.

              Comment


              • #8
                Dupa studii intense si cautari pe net, am ajuns la o concluzie, cel mai rentabil motor, si care se poate adapta cel mai usor la w126 500cmc este 300 24v, motor care l-am gasit pe w124 si sl. Motivele pentru care m-am oprit la acest motor sint:
                1.Puterile foarte apropiate, 300 are 220 cai sau 231 cai, depinde de varianta, 500 meu are 223 cai.
                2.Usurinta de montare a partii electrice, inclusiv clima, care este foarte asemanatoare cu cea de pe 126.
                3.Impozitul care este sub 100 ron la 300cmc, si peste 300 ron la 500cmc.
                4.Injectia ke-jetronic 5.1 sau 5.2 fata de ke-jetronic simplu la 500-le meu.
                5.Posibilitatea de diagnosticare a motorului mult mai avansata decit la 500-le meu care nu poti regla amestecul in functie de ce da sonda lambda.
                6.Cutia de viteze in 5 trepte.
                7.Pretul unui 124 300 24v ii in jur de 1500 euro, din care mai scoti pe caroserie, interioare vreo 500 euro, deci schimbul motor cutie si acareturi te costa in jur de 1000 euro (neincluzind adusul masinii), cam tot cit platesti impozitul pe un an la 500.
                Rog pe cei care vor sa spuna despre acest motor daca este ok, sau probleme cu el, sau daca este imposibil de realizat asa ceva.
                Toate cele bune

                Comment


                • #9
                  O sa fie mare bataie de cap la rar. Dar ca sa nu iti dai macaroana se poate e foarte buna alegerea. Eu am motor de 2500 pe al meu w126 si as vrea sa ii pun un 3000 TDI.


                  Bafta
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    punei 280
                    eu am sec cu 280 si merge foarte bine

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sovieticool View Post
                      O sa fie mare bataie de cap la rar. Dar ca sa nu iti dai macaroana se poate e foarte buna alegerea. Eu am motor de 2500 pe al meu w126 si as vrea sa ii pun un 3000 TDI.


                      Bafta
                      Si eu as fi curios cum ar merge (daca merge pus) un 3000 TD de generatie 1998 motorul de pe w210 si w140!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF