Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor 2.5D pe W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    N-am mai scris demult aici, adevărul că, mici nu prea am avut ce... Motorul toarce bine. Am schimbat, imediat după transplant, la întinzătorul curelei:
    - braţul întinzătorului (trebuia numai rulmentul, dar diferenţa de preţ era nesemnificativă) - OEM
    - telescopul - OEM
    - cureaua - Lemförder
    Am mai achiziţionat 2 guri de aducţiune aer (existau din fabrică, dar la primul transplant au dispărut), din care cel din stânga este conectat la filtrul de aer, iar celălalt îi face simetrie, de decor.
    În rest, motorul e OK. La primăvară vreau să-i modific sistemul de acceleraţie, la transplant l-au complicat mult prea mult, juma' din piesele ce-s acolo numai încurcă, sunt 3 pârghii în loc de una.
    O chestie interesantă ce am făcut la motor: la sfatul lui Dok, i-am făcut un tratament cu ulei de gătit. I-am băgat 30 de kile de ulei de floarea soarelui, e drept că pornea mai greu la rece, dar mi-a curăţat injectoarele de minune !!! După aceea am revenit la motorina normală.
    Maşina este pregătită pentru iarnă, sper din tot sufletul să n-am niciun fel de probleme...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #47
      Mie cred ca imi bate un injector. Il aud dimineata cand motorul rece si cand se incalzeste la 80 de grade. Crezi ca daca as baga ulei de floare ar disparea bataia aia?
      W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
      W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
      W 124 `93 E250 D ex 300 D


      - Bond - James Bond.
      - `Dullah - Abdullah.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Leo View Post
        Mie cred ca imi bate un injector. Il aud dimineata cand motorul rece si cand se incalzeste la 80 de grade. Crezi ca daca as baga ulei de floare ar disparea bataia aia?
        Mie îmi făceau figuri 2 din 5 ! Am făcut înainte tratament şi cu soluţie de curăţat (din acela care se bagă pe direct). În momentul când sorbea soluţie, mergea lin, fără bătaie (apropo, la început bănuiam că-s tacheţii), dar când am legat la loc furtunele de motorină, bătaia a apărut instantaneu.
        La început eram şi eu foarte sceptic la sfatul lui Dok, dar am mai auzit eu odată undeva că, la motoarele Diesel clasice se mai băgau tot felul de lichide ..., practic merge cu orice, numa' să ardă !!! După vreo săptămână de cugetare am zis "ce naiba, tre' să ştie omu' ce vorbeşte, totuşi e Dok..." Aveam rezervorul plin, l-am tras aproape tot (o fi rămas cca. 10 kile, nu zic nu), am băgat fix 5 baxuri de Vitae D'Oro a la Kaufland, şi i-am dat bătaie. Mirosea după mine a Mc'Donalds, de n-aveţi idee ! Dar cel mai important : motorul s-a liniştit după primul kilometru parcurs !!!
        Acum un pic mai serios: dacă faci un tratament, ai grijă că au dat frigurile şi va porni foarte greu la rece, uleiul comestibil fiind mult mai gros ca motorina ! Te sfătuiesc să faci ceea ce am făcut şi eu, să nu omor bateria dimineţile: am făcut 2 drumuri mai lungi, până am terminat uleiul (cca. 350 km), cu pedala la podea pe unde se putea.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #49
          Mai bine o las pentru la vara... sau poate termin mai repede 560 SEL-ul si pe asta o trag pe dreapta. Inca mai caut solutii pentru prinderea motorului.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #50
            Originally posted by NeRv1 View Post
            Daca crezi ca te ajuta , iti atasez o foto a motorului de pe Sel-ul meu. Motor de 2.5D, se vad 2 furtunase de vacuum in foto plus mai este inca unul in partea dreapta a fotografiei(care nu se vede) dar ala e de la ridicare faruri.

            Daca nu, eventual ma mai uit maine si iti mai fac vreo 2 foto
            @ Nerv1: Ai cumva o poza cu adaptarea cablului de acceleratie de pe W126-le tau? Sau cine mai are acceleratie pe cablu... Eu am cabluri de Sprinter 2.4D si 2.5D si ma tot gandesc cum sa fac sau de unde sa iau parghia de la capatul cablului dinspre habitaclu.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Leo View Post
              @ Nerv1: Ai cumva o poza cu adaptarea cablului de acceleratie de pe W126-le tau? Sau cine mai are acceleratie pe cablu... Eu am cabluri de Sprinter 2.4D si 2.5D si ma tot gandesc cum sa fac sau de unde sa iau parghia de la capatul cablului dinspre habitaclu.
              Îţi făceam eu poze cu adaptarea mea, să vezi ce măgărie mi-au făcut la transplant, dar - din fericire - chiar azi l-am dus pe Lord la mecanic (ăsta bun), să-mi elimine din 3 pârghii 2, că restu'-s în plus şi complică treaba. Când aveam motorul de Cobra, aveam acceleraţia numai pe tije, îmi plăcea la nebunie, era o treabă elegantă şi sigură. Acum, am un hibrid (2 tije + 1 cablu), care nu mă-ncântă deloc, pe lângă faptul că e complicat degeaba, ceea ce mă deranjează cel mai tare: cu pedala la podea, eu mai am cursă la cablu, deci nu se accelerează la maxim, chiar şi cu cablul strâns complet. Acum urmează să-i pună numai un cablu, de la pedală la motor, de pe un W124, poate mâine pot reveni cu amănunte, dar mai sigur miercuri-joi.
              Apropo: nu ştiu cum e cablul de Sprinter, dar cel de 2.5D de pe W201 e prea scurt, de aceea au făcut şi la mine prostiile alea. Cel de W124 e mai lung.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #52
                Originally posted by Levi View Post
                Îţi făceam eu poze cu adaptarea mea, să vezi ce măgărie mi-au făcut la transplant, dar - din fericire - chiar azi l-am dus pe Lord la mecanic (ăsta bun), să-mi elimine din 3 pârghii 2, că restu'-s în plus şi complică treaba. Când aveam motorul de Cobra, aveam acceleraţia numai pe tije, îmi plăcea la nebunie, era o treabă elegantă şi sigură. Acum, am un hibrid (2 tije + 1 cablu), care nu mă-ncântă deloc, pe lângă faptul că e complicat degeaba, ceea ce mă deranjează cel mai tare: cu pedala la podea, eu mai am cursă la cablu, deci nu se accelerează la maxim, chiar şi cu cablul strâns complet. Acum urmează să-i pună numai un cablu, de la pedală la motor, de pe un W124, poate mâine pot reveni cu amănunte, dar mai sigur miercuri-joi.
                Apropo: nu ştiu cum e cablul de Sprinter, dar cel de 2.5D de pe W201 e prea scurt, de aceea au făcut şi la mine prostiile alea. Cel de W124 e mai lung.
                Pozele erau pregătite aseară, dar a dat chix serverul, aşa că, revin azi cu ele, şi cu nişte precizări.
                1. Îmi retrag juma' din supărările de mai sus. Adaptarea acceleraţiei de W126 la acest motor este foarte greu de realizat exclusiv cu tije, datorită poziţiei motorului şi al sistemului lui de acceleraţie, faţă de poziţia pedalei. La motorul 240D (care l-am avut înainte) e floare la ureche. Chiar azi am studiat la atelier o Cobra...
                2. Cablul de W124 este într-adevăr mai lung ca cel de W201, dar insuficient de lung ca să-l pot monta doar pe acela (fără tije), neputându-l strecura scurt la pedală, datorită instalaţiei de climatizare, ale cărei furtune ocupă tot lucul din acea zonă. Varianta de a rămâne doar cu cablu, direct de la pedală la motor, necesită un cablu suficient de lung pt. a fi trecut prin podea, ocolind maţele AC-ului.
                3. O mică ameliorare s-a obţinut totuşi, prin eliminarea unui telescop ce era prins pe galeria de admisie, la un capăt, iar capătul celălalt pe sistemul de tije de acceleraţie ale motorului. Acest telescop frâna destul de mult, limitând şi cursa acceleraţiei. Acum e un pic mai bine. Satisfăcător, dar cu loc de mai bine.
                Şi acum să revenim la poze:
                - în prima, am marcat cu săgeată roşie direcţia de mişcare a tijei, la acţionarea pedalei
                - a 2-a poză arată, cum se transmite mai departe mişcarea, tija acţionând axul "albastru" care, făcând un sfert de rotaţie în sensul acelor de ceas, trage cablul "mov", văzut în ansamblu în poza nr.3
                Mie mi se pare destul de complicat, şi încă mă gândesc la o soluţie mai simplă.
                Attached Files
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Levi View Post
                  ...O mică ameliorare s-a obţinut totuşi, prin eliminarea unui telescop ce era prins pe galeria de admisie, la un capăt, iar capătul celălalt pe sistemul de tije de acceleraţie ale motorului. Acest telescop frâna destul de mult, limitând şi cursa acceleraţiei. Acum e un pic mai bine. Satisfăcător, dar cu loc de mai bine...
                  Va salut! Si eu am intampinat multe probleme cu "sistemul de parghii si cablu" al acceleratiei. La acea parghie de la pedala din cauza unghiului, cred, sarea din nuca aceea. In fine, am rezolvat-o pana la urma, o sa incerc maine sa fac niste poze. In privinta telescopului, sper sa vorbim de acelasi(in spatele pompei de injectie) eu l-am montat, caci nu il aveam si in "schema" trebuia sa fie. Dupa ce l-am montat aveam impresia ca trebuie sa apas pedala de acceleratie cu ambele picioare, dar acel telescop are si un beneficiu major, nu permite ca in momentul accelerarii transmisia cardan-grup-planetare sa fie "bruscata", are loc o accelerare lenta.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by tumar View Post
                    In privinta telescopului, sper sa vorbim de acelasi(in spatele pompei de injectie) eu l-am montat, caci nu il aveam si in "schema" trebuia sa fie. Dupa ce l-am montat aveam impresia ca trebuie sa apas pedala de acceleratie cu ambele picioare, dar acel telescop are si un beneficiu major, nu permite ca in momentul accelerarii transmisia cardan-grup-planetare sa fie "bruscata", are loc o accelerare lenta.
                    Categoric, vorbim de acelaşi lucru ! La mine, odată demontat telescopul, am o pedală uşoară de tot. În privinţa bruscării transmisiei, accidental se poate întâmpla, dar în mod normal, eşti una cu maşina ... şi mai departe nu continui ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #55
                      Când mi-am luat primul W126 prima mea impresie despre sistemul conceput de Mercedes pentru transmiterea mişcării de la pedala de acceleraţie la clapeta debitmetrului a fost extrem de proastă. O grămadă de tije, de articulaţii sferice, de bucşe (alea gălbui care după o vreme se dezintegrează), de axe, totul pentru a transforma miscarea sus-jos în stânga-dreapta. Acele bucşe de care vorbeam erau largi şi aveam o cursă liberă la pedală de vreo 4 cm. Implicit, clapeta debitmetrului se deschidea cu pedala la podea, numai la 2/3 din cursă. Într-o jumătate de zi, am dat totul jos, şi cu un cablu bowden de deschis capota, recuperat de la un Volkswagen, am legat direct pedala de clapetă. A trebuit să concep şi să confecţionez un singur suport pentru fixarea cămăşii cablului, pe care am montat şi acel switch de la pedala de acceleraţie pentru comanda opririi injectorului de pornire la rece. A funcţionat totul ireproşabil şi n-a necesitat niciun fel de intervenţie ulterioară. Aşa am şi vândut acea maşină.
                      Levi, sistemul adoptat de tine este ingenios, dar sunt convins că poţi obţine acelaşi lucru renunţând la pârghii şi acţionând direct cu cablu, pompa de injecţie.

                      Comment


                      • #56
                        Foarte interesant si de bagat la cap. Acea intarziere la accelerare pe care o da acel sistem de parghii al pompei de injectie ma gandeam ca are totusi un rol. Ce m-a facut sa cred asta, a fost diferenta de parghii dintre modelele cu cutie automata si cele cu manuala. Si la benzinar(200E) are o intarziere la accelerare din mecanism care, cred ca am sa incerc sa fixez cumva mecanismul sa vad cum se comporta. Este cumva ciudat sa vezi ca dupa o anumita cursa a pedalei sa inceapa sa se accelereze. Numai bine va doresc!
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #57
                          Va multumesc mult pentru sfaturi si poze. Eu nu mai am posibilitatea sa montez tija veche in lacasul original, asa ca am demontat doua parghii de pe fostul motor 560 si am prins una din ele in doua gauri date in panoul de aluminiu. Acum a mai ramas sa montez suportul pe care sta camasa cablului dar m-a prins noaptea si frigul si nu mi-a mai ars de nimic. Asta e...toata vara am lalait-o si acum trag tare s-o termin pana da zapada. Dupa ce termin va atasez poze. Numai bine!
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • #58
                            Cam asa am eu suportul camasii cablului.Este prins de panoul de aluminiu. Parghia de la pedala este ca cea a lui Levi. Deocamdata nu am reusit sa fac poze. Sper sa nu ajung acasa pe intuneric sa pot sa fac poze.
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #59
                              De ce nu-ţi prelungeşti gâtul carcasei filtrului de aer undeva mai faţă şi orientat spre acea grilă de sub bară. Respiră motorul aer rece, nu aer fierbinte de sub capotă, şi arderea este mai bună (aerul rece este mai bogat în oxigen decât aerul cald). Acest fenomen a determinat apariţia intercoolerului.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                                De ce nu-ţi prelungeşti gâtul carcasei filtrului de aer undeva mai faţă şi orientat spre acea grilă de sub bară. Respiră motorul aer rece, nu aer fierbinte de sub capotă, şi arderea este mai bună (aerul rece este mai bogat în oxigen decât aerul cald). Acest fenomen a determinat apariţia intercoolerului.
                                A fost una din prioritati la un moment dat, mi-am facut rost si de tot ansamblu(trebuia prins sa nu atinga in fulia de la pompa servo), dar... .
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF