Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ML 63 AMG l

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ML 63 AMG l

    Spre deosebire de vechiul ML 55 AMG animat de un motor V8 supraalimentat de 5,4 litri si 347 CP, noul model M-Klasse primeste un plus 163 CP si 120 Nm. Redenumit ML 63 AMG, SUV-ul german dezvolta acum 510 CP si 630 Nm. Disponibil din august, noul motor propulseaza autovehiculul de la 0 la 100 km/h in 5 secunde si este capabil sa atinga 250 km/h.

    Tractiunea integrala permanenta prezinta un raport de distributie de 40:60 (fata/spate) si este transmisa jantelor in 5 spite din aliaj usor, cu marimea de 19” si anvelope de 295/45. Optional se poate opta pentru jante Zoeller de 20” si anvelope 295/40. In consecinta, sistemul de franare a fost modificat, dicurile fiind acum ventilate si perforate.

    Pentru diferitele stiluri de condus, soferul poate selecta unul din cele 3 programe: Sport, Comfort si Manual. Acestea se pot schimba de pe consola centrala. Cutia de viteze este manuala cu 7 rapoarte ce pot fi schimbate si de pe volan.

    Optic, versiunea AMG se remarca intre modele de serie prin grila radiatorului care este modificata, aripile evazate si pragurile din otel cu insertii de cauciuc. Stopurile sunt fumurii iar evacuarea este sport si prezinta 4 terminatii cromate. Pentru interior, AMG ofera scaune sport incalzite in combinatii de piele Nappa si Alcantara, pedale din aluminiu, praguri cu insertii din otel si logo-ul AMG inscriptionat pe acestea. Mercedes va comunica pretul autovehicului dupa lansarea modelului ce va avea loc in al doilea semestru din 2006.
    Attached Files
    http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

  • #2
    Se pare c-a pierdut cursa puterii. BMW a lansat X5 X6 M de 555CP din V8 de 4,4 Biturbo. Fac 0-100 in 4,5 sec mai bine chiar si ca 63-urile limuzine.
    BENZ G, altceva ce ?

    Comment


    • #3
      Mi se pare ca compari mere cu pere. Stii si tu ca sunt motoare complet diferite in esenta. Daca vroiau, puneau pe ML motorul ala de il numesc 65 AMG.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Datele sint gresite.
        Ml 63 AMG are un motor V8 aspirat de 6.208 cmc , 510 cp/6.800 rpm,
        cuplu de 630 Nm/ 5.200 rpm.
        Sprintul 0-100kmh il face in fix 5.0 secunde.
        BMW-urile fac suta cu juma' de secunda mai putin dar nu pot urca nici macar o bordura.
        ML 63 mai are ceva-ceva caracter de SUV...Cu Airmaticu se inalta si merge si pe macadam...

        Comment


        • #5
          Din pacate nici posesorii de X5 M nici cei de ML 63 nu fac offroad cu ele, asa ca aspectul asta este trecut cu vederea. ML are tractiune mai buna dar cand si-o foloseste ?
          Greseala e ca ala vechi nu are kompresor. Motoarele de 5,5 supraalimentate au 500cp nu 300. Si la cel nou cutia e absolut automata, ceea ce e bine.
          Motoare diferite, pe cine intereseaza ? Eu ca inginer auto si pasionat de motoare mai ales de Benz apreciez un motor care are o conceptie dar daca iei un M-Power sau un AMG il iei ca sa mearga, nu pt conceptie de turatii inalte si alte povesti. Si atunci ala care mere mai tare, e regele. Deocamdata.
          Last edited by STEFAN V8; 07-22-2009, 13:01 PM.
          BENZ G, altceva ce ?

          Comment


          • #6
            Originally posted by STEFAN V8 View Post
            Si atunci ala care mere mai tare, e regele. Deocamdata.
            yeah...right! Ca si cand cele 0.3 secunde in care X5M prinde suta mai repede decat ML-ul iti sunt suficiente sa te speli pe dinti de dimineata. Inainte de a te hotari carei masini sa te inchini, cred ca ti-ar fi bine sa te inscri la drive teste cu fiecare dintre cele 2 modele. Eu, cel putin, sunt curios sa aflu parerea unui inginer auto despre aceste doua modele. Sincer.
            Unless I'm very much mistaken...

            Comment


            • #7
              63amg

              Originally posted by pianosso View Post
              yeah...right! Ca si cand cele 0.3 secunde in care X5M prinde suta mai repede decat ML-ul iti sunt suficiente sa te speli pe dinti de dimineata. Inainte de a te hotari carei masini sa te inchini, cred ca ti-ar fi bine sa te inscri la drive teste cu fiecare dintre cele 2 modele. Eu, cel putin, sunt curios sa aflu parerea unui inginer auto despre aceste doua modele. Sincer.
              Si eu!
              Si acum sunt inca ametit dupa ce m-am 'jucat' putin la un ML63AMG.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                La acceleratii 0-100 sub 5 secunde orice zecime e o diferenta, iar 0,5 sec e foarte mult. Motorul BMW are doar 555cp si ai zice ca o diferenta de 40 de CP nu e asa mult dar pt ca e turbo diferenta e mult mai mare pe plaja de turatii de sub redline, unde turbinele umfla enorm.
                Si eu prefer Mercedes-ul dar nu poti nega performanta. Si daca in general nu-s masini de performanta nici MB nici BMW la motoarele de 2-3 litri, la cele "speciale" cresc pretentiile.
                BENZ G, altceva ce ?

                Comment


                • #9
                  cele 4,5 sec necesare lui X5M sa atinga suta sunt doar "pe hartie" , in realitate lucrurile stau altfel. Interesant e de vazut ce se intampla dupa 100 km/h , ML 63 AMG face 200 km/h in 16-16,5 sec , cam greu pentru X5M sa egaleze cele 16 sec.

                  Comment


                  • #10
                    asa stau lucrurile si in cazul Cayenne Turbo S ( 520 HP) vs. ML 63 AMG , dupa 100 km/h ML-ul recuprereaza si chiar depaseste Cayenne

                    Comment


                    • #11
                      Iar revin cu problema mea!! Acum cativa ani, Bmw spunea ca nu va produce motoare turbo cum facea Mercedes, iar acum uite cum un Bmw TURBO concureaza cu un Mercedes aspirat!!!
                      Niciodata X5 nu va fi mai bun decat ML pentru ca macar Mercedes e foarte bun in teren pe cand Bmw X5 nu e 911 pe strada....Iar panarama aia de ii zic X6 e cea mai mare hidoshenie din istoria Bmw. Lasati-i sa-si cumpere SUV-uri care accelereaza cu 0.4 sec. mai repede si care nu pot iesi dintr-o canalizare ca li s-a rupt roata pe 19-20 cu talon de 35-40 de "teren" ))))

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by STEFAN V8 View Post
                        La acceleratii 0-100 sub 5 secunde orice zecime e o diferenta, iar 0,5 sec e foarte mult. Motorul BMW are doar 555cp si ai zice ca o diferenta de 40 de CP nu e asa mult dar pt ca e turbo diferenta e mult mai mare pe plaja de turatii de sub redline, unde turbinele umfla enorm.
                        Si eu prefer Mercedes-ul dar nu poti nega performanta. Si daca in general nu-s masini de performanta nici MB nici BMW la motoarele de 2-3 litri, la cele "speciale" cresc pretentiile.
                        Cineva care totusi cunoaste ce e performanta. 0,5 secunde pot fi enorme.Echivalent cu o masina la acest demaraj.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by benzforever View Post
                          cele 4,5 sec necesare lui X5M sa atinga suta sunt doar "pe hartie" , in realitate lucrurile stau altfel. Interesant e de vazut ce se intampla dupa 100 km/h , ML 63 AMG face 200 km/h in 16-16,5 sec , cam greu pentru X5M sa egaleze cele 16 sec.
                          2009 BMW X5 M

                          0-100 km/h 4.7 seconds
                          0-160 km/h -
                          0-200 km/h 16.9 seconds

                          2008 Mercedes ML 63 AMG

                          0-100 km/h 5.1 seconds
                          0-160 km/h 11.4 seconds
                          0-200 km/h 17.8 seconds

                          Uite ca-l egaleaza si chiar, formidabil.....il lasa cu cateva masini in urma pana la 200km/h.


                          Originally posted by benzforever View Post
                          asa stau lucrurile si in cazul Cayenne Turbo S ( 520 HP) vs. ML 63 AMG , dupa 100 km/h ML-ul recuprereaza si chiar depaseste Cayenne
                          Unde recupereaza si il depaseste pe ML?


                          2008 Porsche Cayenne Turbo
                          0-100 km/h 4.8 seconds
                          0-160 km/h 10.8 seconds
                          0-200 km/h 17.2 seconds
                          Last edited by 300zxtt; 09-25-2009, 14:54 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Domnilor... ati cam deviat de la subiectul topicului. Va rog sa nu continuati discutiile in contradictoriu, pentru ca vad deja ca au degenerat.

                            L.E.: Am sters tot ce nu avea legatura cu subiectul.
                            Last edited by Danny_bb; 10-16-2009, 17:33 PM.

                            Comment


                            • #15
                              dupa ce am mers cu un ml 6.3 o zi prin bucuresti mi-am dat seama ca masinuta asta nu ar trebui chinuita in halul asta,din punctul meu de vedere ar trebui sa o duci macar pe un circuit sa vezi ce poate sau macar sa faci turul germaniei sau elvetiei cu ea sa dea acolo tot ce poate....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF