Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

e200 kompressor nu trage, consum dublu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e200 kompressor nu trage, consum dublu

    Revin (din pacate) in atentia voastra cu ceva ,,probleme,,. Luna trecuta ma vaitam ca masina nu mai trage, se ingatuie, consuma mult etc. Miraculos, masina isi revenise fara sa fac nimic. Acum, am aceeasi problema, nu trage mai deloc (abia urca o panta cu un unghi ridicat), consuma in jur de 13-14 fata de 7-7.5 (la drum intins evident). mentionez ca are GPL, dar nu il folosesc. Am fost la singurul service de prin jur care zic ei ca ar fi mai acatarii (sunt in UK) i-au pus diagnoza, i-a verificat bujiile...si cam atat. Se pare ca bujiile sunt bune, dar mai departe nu a putut sa investigheze pentru ca citez,, masina are instalatie GPL iar ei nu au autorizatie sa lucreze asupra masinii din aceasta cauza,,. Cu toate ca pe mine nu ma intereseaza GPL-ul pentru ca nu il folosesc, evident ca nu mi-a picat bine. De la diagnoza, mi-a zis ca ar fi avut vreo 5 erori, dintre care retin una de carburator, una ceva de incalzire ( merge doar aerul rece, nu merge caldura) , una mai era de ,,misfire,, care din cate stiu are legatura cu bujiile dar el a zis ca le-a probat separat si ca erau bune. Ceva idei, care ar putea fi cauza? E clar ca o sa caut alt service, dar urmatorul ar fi la vreo 3 ore de condus cu masina asa ca ar fi util sa stiu din timp ce are, eventual sa pot pleca cu ea inapoi in aceeasi zi. Mentionez ca este si cam zgomotoasa (nu as fi bagat de seama daca nu mi-ar fi spus altii de afara) si ca in continuare furtunul de la intercooler iese de la locul lui daca fac un drum mai lung si bag piciorul peste 3000 RPM constant. Colierul este bun, si strans cat se poate evident. Nu stiu daca are vreo legatura, dar am zis sa precizez si asta. Multumesc anticipat pentru raspunsuri

  • #2
    Sfatul meu este sa faci un efort si sa ajungi la Bucuresti la colegul mastermario71 pentru o diagnoza cu starul. Nu mai da banii pe diagnoze cu aparate universala. Daca diagnosticatul nu este cel dedicat pentru Mercedes nu faci nimic.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Cred ca ai sarit printre randuri...din pacate sunt in UK, dar multumesc de recomandare oricum.

      Comment


      • #4
        Da ai dreptate. Ce te poate salva este o diagnosticare intr-o reprezentanta. Cumnatul meu este tot pe acolo si lucreaza intr-un service auto, am inteles de la el ca sunt niste bombe de mecanici.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          Bombe este putin spus. In fine, ca sa revin la subiect, am aflat problema, la un service specializat numai pe Mercedes. Se pare ca este catalizatorul, dar toata distractia ma costa 1020 de lire. Asta vine undeva la 6500 Ron, ceea ce mi se pare totusi un pic cam mult. Sau poate doar mi se pare. Ideea e ca am refuzat momentan inlocuirea acestuia, gandindu-ma la ate variante. Am inteles ca as putea sa scot efectiv catalizatorul si sa inlocuiesc cu o teava goala evident. Toate astea provizoriu pana la sfarsitul anului cand vin in tara, si am alte posibilitati de a-l inlocui.Dar un alt mecanic mi-a zsi ca ar avea un sensor, care e conectat la ECU, si ca nu merge smecheria cu taiatul pur si simplu, pentru ca altfel nu ar mai functiona deloc masina. O alta varianta la care m-am gandit ar fi sa achizitionez un alt catalizator (after market nou, sau original din dezmembrari) din Romania, si sa il primesc prin curier aici in UK. Ideea e ca pe site-urile cu piese auto, nu gasesc pe nicaieri catalizator nou aftermarket. Am intrebat si aici in UK, dar aici au zis ca nu se mai fabrica si ca pot gasi doar piesa originala Mercedes, care costa vreo 700 si ceva de lire, fara tva. Daca ma poate ajuta cineva cu gasirea acestui catalizator, dau un mare mare suc! Sau ce doreste respectivul Mentionez ca am motorul de 1.8 benzina, an 2006, varianta facelift de 184 de cai. Daca este nevoie si de seria sasiu, o sa o transmit celui care are nevoie fara probleme. Multumesc anticipat!

          Comment


          • #6
            Bosal mai produce catalizatoare. Baga codul original pe un site de piese auto (ex epiesa.ro) si vezi daca gasesti echivalent. Nu te lua sa-l spargi pana nu esti sigur ca el e buba. Se poate spala, baga search pe gogu.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Originally posted by cutaresku View Post
              Bosal mai produce catalizatoare. Baga codul original pe un site de piese auto (ex epiesa.ro) si vezi daca gasesti echivalent. Nu te lua sa-l spargi pana nu esti sigur ca el e buba. Se poate spala, baga search pe gogu.
              Pai si cum aflu codul original, din moment ce eu inca am catalizatorul pe masina? Am incercat diverse site-uri de piese de masini din Romania, si la niciunul nu am gasit pentru motorizarea mea. Cam dubios ce-i drept. Pai tu zici sa nu il sparg pana ce nu stiu sigur daca el e buba sau nu. Pai la Mercedes in Glasgow asa mi-au zis, ca e catalizatorul. Si a fost depistat si pe o diagnoza acum o saptamana eroarea de catalizator. Daca poti sa imi spui cum ma asigur ca nu gresesc si asta e buba, raman dator. Multumesc

              Comment


              • #8
                late Edit: Am gasit momentan asta in USA, isi da cineva cu parerea? Ca pe google nu am reusit sa gasesc mai multe detalii despre. http://www.magnumtuning.com/en/detai...200-kompressor

                Comment


                • #9
                  noutati in ceea ce priveste catalizatorul. Am cautat pe diverse site-uri de specialitate, atat in UK cat si in Romania si absolut nimeni nu mai comercializeaza catalizator pentru modelul meu, cu exceptia celor de la Mercedes evident. De ce, nu stiu. Astfel am fost nevoit sa aplic alta metoda, si anume de a renunta la catalizator. Astazi mecanicul l-a dat jos (era deja crapat). Din cate am inteles, masina are 2 catalizatoare si dora unul era buba, cel mai apropiat de motor. Momentan, masina si-a revenit in mintile ei. Trage cum trebuie, consum decent si nici nu mai smuceste cand schimb vitezele. Stiu ca nu este chiar indicat sa circul fara catalizator, dar nu am de ales pana ma intorc in tara si sper sa dau de unul prin dezmembrari. Intrebarea este, ar trebui sa ma astept la alte efecte secundare in viitorul apropiat, avand in vedere ca o sa vin la iarna cu ea din UK in Romania? In afara de zgomotul mai puternic, care l-am remarcat din prima evident.

                  Comment


                  • #10
                    De 2 luni mi-am cumparat un mercedes 1.8 kompresor 163 cp automat.
                    Am observat ca consuma cam mult.
                    Am schimbat senzor temperatura motor, bujii, filtre,termostatul deoarece era blocat pe deschis si sonda lambda 1 si 2 deoarece in program spune schimbare lor la 250.000 km si masina are 270.000.
                    Aseara am parcurs 100 km ( drum intins ) cu 9.5 L de benzina , plinul la masina l-am facut pana la buson.

                    9.5 L / 100 km zic ca este foarte mult.

                    Ce altceva ar putea duce la un consum mare ?
                    MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                    Comment


                    • #11
                      Ai etrieri sport? Posibil sa ai un pistonas blocat ca iti mareste consumul cu 1 litru cel putin. Cu ce viteza ai circulat?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        80-90-100 km la ora

                        Cum imi dau seama daca am etriere sport ?
                        MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                        Comment


                        • #13
                          Daca ai discuri perforate, sau pe etriei scrie Mercedes-Benz, AMG sau Brembo ai etrieri sport. De obicei la jante de 17" sau mai mari. Sunt cu 2,4 sau 6 pistonase de frana per etrier. Este cunoscut faptul ca la aceste modele de etrier se blocheaza pistonasele de pe interior in timp si tin placuta de frana respectiva apasata pe disc. Am avut aceasta problema si aveam consum mai mare cu 1-1.5 litrii.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Sambata am verificat etrierele si sunt normale,am ridicat masina pe cric si am invartit fiecare roata si este ok.
                            MERCEDES BENZ W211 BREAK 2003 1.8 KOMPRESOR - 163 CP + GPL

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF