Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ajutor-pierd lichid racire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ajutor-pierd lichid racire

    De cateva zile pierd lichid de racire destul de mult,cam jumatate de litru pe zi,si nu vad pe unde curge...Ce poate insemna?cat de grav este sa ajung fara lichid deloc in vasul de expansiune???Mii de multumiri anticipate!

  • #2
    Nu e grav rau...dar nici bine nu e. Vasul de expansiune este ca "un surplus" al sistemului de racire.
    probabil masina pierde lichidul cand se raceste ....asa ca parcheaz-o undeva pe uscat si peste cateva ore poti observa pe unde curge...urmezi pata.
    Ca un remediu temporar poti folosi granulele "Water Stop Leak" care se toarna in vasul de expansiune...dar la debitul de 500ml /zi pierdere nu cred ca faci mare lucru.

    Eu merg cu o concentratie de 70% antigel...iarna/vara nu conteaza...asa prelungesc viata pompei,semeringurilor,furtunelor,radiatoarelor.
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #3
      cum a spus si colegul mai devreme:localizeaza pata sub masina,deschide capota la maxim astfel incat sa vezi pata "prin" matzaraiele motorului, apoi urmreste conductele si vezi unde e ud si picura (daca e un furtun asigura-te ca e strans bine/corect in colier) si cam asta e. Tare faza cu concentratia de antigel,asta nu stiam dar voi incerca.

      Succes,

      Comment


      • #4
        Exact problema asta o am si eu,cam la 2-3 saptamani se aprinde martorul de la antigel,dar nu se vede absolut pe nicaieri ca ar pierde lichid.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Exact problema asta o am si eu,cam la 2-3 saptamani se aprinde martorul de la antigel,dar nu se vede absolut pe nicaieri ca ar pierde lichid.
          sa n-o fac pe desteptul, dar daca martorul se aprinde iar lichidul e in limita care trebuie poate e ceva electric

          Comment


          • #6
            Originally posted by Roni View Post
            sa n-o fac pe desteptul, dar daca martorul se aprinde iar lichidul e in limita care trebuie poate e ceva electric
            Martorul se stinge dupa ce copletez nivelul antigelului,ca gasesc tot timpul vasul de expansiune gol...

            Comment


            • #7
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Martorul se stinge dupa ce copletez nivelul antigelului,ca gasesc tot timpul vasul de expansiune gol...
              Si, desi nu gasesti nici o pata sub masina.....poate ai caloriferul fisurat( poate ti se abureste parbrizul) sau poate ca efectiv concentratia scazuta de antigel permite apei din vas sa se evapore din cauza temperaturii mari de func. a motorului.... sau poate ai garnitura putin ciupita si pierde apa putin,ea evaporandu-se in ulei si nu iti dai seama..... N posibilitati.

              Bafta.
              Hitler lebt durch Mercedes-Benz

              Comment


              • #8
                Scutul de plastic al motorului este îmbracat la interior într-un fel de spumă. Dacă pierderea de antigel nu este foarte mare, atunci ea e absorbită de scut și nu mai ajunge pe jos.
                Iubitor de Mercedes

                Comment


                • #9
                  Verificati si furtunasele catre si de la sistemul de incalzire al masinii. Daca spartura este in zona aceea atunci apa poate sa se scurga in compartimenul calculatoarelor (intre compartimentul motorului si habitaclu), de unde se evapora in timpul mersului.
                  Eu am patit asa ceva si nu vedeam nici urma de antigel pe jos. Aveam insa 1 cm de apa in zona de care va vorbeam. De vina era returul de la incalzire.

                  Rezolvare usoara!
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    La fel de simplu , daca e ciupita garnitura de chiulasa unde trebuie, lichidul ajunge in evacuare si nu o sa vezi balta sub masina si nu o sa gasesti nici un furtun ud, dar o sa vezi mult abur in urma ta. Nu stiu care e probabilitatea sa se intample la MB asta dar am patito la vw diesel.

                    Comment


                    • #11
                      Buna. La mine erau slabite frezoanele de la garnitura de chiloasa si curgea ulei si lichid de racire pe blocul motor doar cand eram cu masina in mers . Niciodata nu am gasit pata de ulei sau antigel desi pierdeam cam un litru de ulei si unul de lichid de racire la fiecare 500 de Km. Motorul fiind fierbinte uleiul si antigelul se uscau pe pe motor fara sa curga pata jos. Daca o lasam doua saptamani nu trebuia sa completez nici o picatura dar cum o porneam scoteam banutul. Cam la trei luni dadeam pe ulei si antigel cat am platit de schimbat garnitura de chiloasa iar de un an am completat doar nivelul de ulei, ceea ca ar insemna cam jumatate de litru in 12 luni .
                      Last edited by fratele_roby; 01-15-2012, 13:52 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Daca nu ai nici o scurgere(radiator, pompa apa , furtunuri,calorifer caldura)cu siguranta e garnitura de chiuloasa.

                        Comment


                        • #13
                          de verificat acest e cel mai simplu cind lasi masina la rece, iar dimineata cind o pornesti si se incalzeste atunci cauti pete urme si tot asa, fii atent la popa antigelului, spre exemplu la mine (w 202 din 96) la inceput curgea pe la pompa dar datorita ventilatorului acesta era auncat pe motor la care se usca si nu vedeam nimic, apoi a iinceput a curge si pe la motor si am skimbat garnitura (atunci am depistat si scurgerile de la pompa). succese

                          Comment


                          • #14
                            La mine era un colier slabit...noroc cu zapada ca am vazut petele)

                            Comment


                            • #15
                              Parerea mea este ca prima verificare ar trebui sa o faci asupra pompei de apa pentru ca de obicei pe acolo incepe sa curga.
                              Ar fi indicat sa remediezi problema pentru ca poti arde garnitura de chiulasa si intervin alte nenorociri dupa...
                              Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                              Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF