Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-am luat un 300 SE

    Eu sunt fericitul posesor al lu' w126- le pe care l-a vandut @prudom.Masina arata mai bine ca in poze-asta ca sa-l linistesc pe @popeye_pm-dar necesita unele reglaje.Îi multumesc lui Bogdan pentru masina si il felicit ca a avut mare grija de ea.

  • #2
    pune si niste poze sa vaza si ochiu nostru

    Comment


    • #3
      Felicitari, masina e super, s-o stapanesti sanatos !
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        ca urari,felicitari ptr cadoul ce iti facushi,si sa ieftineasca benzina....

        Comment


        • #5
          Eşti bun de cinste Bulgarule! Îţi doresc să reuşeşti s-o păstrezi aşa cum ai primit-o! Felicitări şi kilometri mulţi fără evenimente!

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru felicitari si urari (mai degraba descurajari )


            Originally posted by ionutc View Post
            pune si niste poze sa vaza si ochiu nostru
            Pozele sunt la topicul vanzarii w126 300 SE 100% original.

            Problema e ca masina a mers numai gaz in ultimul timp si acum nu o mai ia de nici o culoare pe benzina.Dati-mi un sfat ca nu stiu de unde sa incep...
            Last edited by bulgaru; 12-14-2007, 21:37 PM.

            Comment


            • #7
              Nu înţeleg ce vrei să spui. Cum ai adus-o? Nu are pornirea pe benzină? Ce nu merge practic?

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Nu înţeleg ce vrei să spui. Cum ai adus-o? Nu are pornirea pe benzină? Ce nu merge practic?
                Pai n-ai vazut-o in topicul vanzarii?Are GPL!


                Erata:...numai pe gaz in ultimul timp...
                Last edited by bulgaru; 12-14-2007, 21:59 PM.

                Comment


                • #9
                  Am observat că are GPL! Probabil că nu toate instalaţiile sunt cum e a mea. Eu nu pot porni direct pe GPL niciodată! Pornirea este strict pe benzină!

                  Comment


                  • #10
                    De pornit porneste uimitor de bine.Am mai avut gaz pe dacie,pe vremuri si nu mergea decat peste 60 gr - asta a pornit azi dimineata pe vreo -3,4 grade, la sfert.Dar asta nu ma incanta prea mult.Eu vreau s-o fac sa mearga pe benzina,chiar ma gandesc sa renunt la gaz - nu-mi place deloc:tremura la relanti,nu pot sa-i dau mai mult de 130,imi mai moare cateodata,etc.Inrebarea e ce poate sa aiba de nu merge benzina?Injectoare?Pompa?Reglaje?Dati-va cu parerea...

                    Comment


                    • #11
                      Fac o ultimă încercare în intenţia de a mă lămuri! PE CE DRACU-ŢI PORNEŞTE MAŞINA? Pe GPL sau pe benzină? Scuză-mă că am...ţipat la tine!

                      Comment


                      • #12
                        Pe GPL nelule....

                        Comment


                        • #13
                          Ia-o usurel...E vorba de pornire pe GPL - deci porneste pe gaz.Asa cu am scris mai sus nu merge de nici o culoare pe benzina - adica nici nu porneste,nici nu merge.Acum,te rog,vino cu idei...

                          Comment


                          • #14
                            1) Sub capacul cutiei siguranţelor în partea din spate, vei găsi un compartiment al releelor. Scoate releul tahometric (cel mai mare) şi verifică-i terminalele (urme de oxizi). De la acest releu pleacă tensiunea la pompa de benzină.
                            2) Încearcă să alimentezi pompa cu 12 V direct de la baterie şi vezi ce reacţii obţii. Poţi eventual scoate furtunul de tur din capul distribuitor şi bagă-l într-un PET şi ulterior să alimentezi pompa cu tensiune. Dacă-ti umple sticla de jumătate de litru în mai puţin de 10 secunde, ai o primă informaţie despre starea pompei.
                            3) Considerând că pompa este OK montează înapoi furtunul de tur. Carcasa filtrului de aer fiind demontată, ţine cu mâna puţin apăsată (maxim 1 cm)clapeta debitmetrului de aer, în timp ce un prieten dă la cheie. Dacă pompa este bună şi nu s-au alterat reglajele distribuitorului ar trebui să pornească.
                            4) Dacă nu porneşte, demontează conductele de pe capul distribuitor (cheie fixă de 12) demontează distribuitorul de pe carcasa debitmetrului (trei şuruburi cu cap de şurubelniţă normală) şi întoarce-l cu pistonul actuator în sus. Apasă pistonul cu mâna ca să vezi dacă nu este blocat cumva. Încearcă să-l şi roteşti şi urmăreşte ca acesta să se mişte uşor. În mod normal, dacă totul este în regulă după apăsarea pistonului, la eliberare acesta ar trebui să se ridice singur. Dacă nu se ridică, îndreaptă clema limitatoare (din tablă subţire de inox) şi încearcă să-l scoţi cu mâna sau cu patentul. Este posibil să aibă un "guler" de jeg (gome din benzină) care să-i împiedice mişcarea. Încearcă să-l speli cu ceva (diluant, benzină). Să te uiţi atent, pentru că pe "gâtul" distribuitorului ar trebui să găseşti o garnitură inelară. Asigură-te că nu e ruptă sau strivită, eventual pune alta. Montează totul la loc şi... încearcă-ţi norocul!. Ar trebui să meargă.
                            5) Verifică injectorul de pornire la rece (cel pilotat electric).
                            6) Ai benzină în rezervor?
                            Spor la treabă!
                            PS Acesta este W 126-le, cel mai presus de orice reproş şi la care totul era funcţional?

                            Comment


                            • #15
                              Verifica si butonul de comutare...mai cad etajele electronice ...si nu mai face comanda la pompa de benzina..

                              Si SA IL STAPINESTI SANATOS....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF