Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G pentru competitii offroad

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A fost si la Brasov Dracula Rally Raid si a participat si un G interesant...
    Pacat ca n-am facut poze "utilajelor".

    Comment


    • #17
      Pentru offroad ieftin cel mai bun e Nissan Patrol 160 pe la sau GR. Nici vorba de Aro ca se rupe tot si nu are nici motor nici automata nici blocante, mai rar pe spate. Suzuki are avantajul ca e usor dar e slab. Jeep Wrangler merge bine dar e mult mai slab ca Patrolul. Mercedes G e solutia si tocmai ca are blocante fata-spate de la mama lui. Asta e marele avantaj. Asa suspensie si directie nu are nici o masina. Telescoapele si suporturile lor tre intarite pt offroad in rest motoare cu cat mai multa putere, si cutii automate. Un 250D numai asa de promenada.
      BENZ G, altceva ce ?

      Comment


      • #18
        Pt G-u un 3000TD de 156cai ar fi numai bun
        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by STEFAN V8 View Post
          Pentru offroad ieftin cel mai bun e Nissan Patrol 160 pe la sau GR. Nici vorba de Aro ca se rupe tot si nu are nici motor nici automata nici blocante, mai rar pe spate. Suzuki are avantajul ca e usor dar e slab. Jeep Wrangler merge bine dar e mult mai slab ca Patrolul. Mercedes G e solutia si tocmai ca are blocante fata-spate de la mama lui. Asta e marele avantaj. Asa suspensie si directie nu are nici o masina. Telescoapele si suporturile lor tre intarite pt offroad in rest motoare cu cat mai multa putere, si cutii automate. Un 250D numai asa de promenada.
          De ce cutii automate si nu (si) mecanice?

          Comment


          • #20
            Automata are numeroase avantaje in orice conditii, mai ales in teren unde chiar conteaza unele chestii. Pleaca si schimba lin si rapid in sus si-n jos, ceea ce in panta e foarte problematic cu manuala. Decizia de-a schimba de multe ori e luata prea tarziu sau deloc cu manuala. Cand iti iei avand pt a urca o panta cu automata poti schimba in sus (numai daca-i dai tu voie, sa nu crezi ca daca e automata n-ai control) si la mijlocul pantei schimba in jos fara pierderea vitezei, pe cand cu manuala cand ai apasat ambreiajul te-ai oprit instant si esti pa. Blocarea rotilor motoare in P foarte sigura. La troliere poti adapta viteza rotilor la viteza de tragere a troliului, cu manuala dac-o tii din ambreiaj il termini intr-o panta buna, si daca dai la patinare te duci unde vrea panta.
            O gramada de motive mai gasesti aici, dar si mai mult sens au cand le simti personal, plus ca mersul in offroad e o activitate pe care-o faci ca asa vrei si atunci vrei sa fie placut, iar mersul cu automata e o placere. http://www.clubmercedes.ro/transmisi...care-t975.html
            Last edited by STEFAN V8; 12-30-2009, 20:40 PM.
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #21
              Cum procedezi cu o cutie automata, la deal, cand trebuie sa o lasi putin sa curga la vale si apoi sa-i dai gaz sa urce? Toate astea fara a pune frana sa te opresti detot. Mi-a fost frica sa incerc vreodata sa nu rup cutia. Sa fiu mai explicit- urci in D, o scoti in N, o lasi sa curga si in timp ce curge o bagi iar in D. Merge?...cupleaza?...
              Spun asta pt ca in D nu merge inapoi. Blocheaza rotile.
              Last edited by rommy20005; 12-31-2009, 08:13 AM.

              Comment


              • #22
                Da, pricep. Am avut automata si ma gandeam eu ca asta ar putea fi motivul, dar pentru ca sunt afon in ceea ce priveste subiectul offroad am preferat sa intreb.

                Inseamna ca daca gasesc ceva cu transmisie manuala nu trebuie sa ma surmenez, de vreme ce nu doresc sa castig vreun Carpat Trophy...

                Comment


                • #23
                  Si mai aveam o intrebare aici:



                  De fapt mai multe...

                  Comment


                  • #24
                    Pai ti-a raspuns baiatul asta ''NANUK''. El are asa ceva.

                    Originally posted by nanuk View Post
                    Transmisia nu este chiar identica. Cutia de transfer si reductorul sunt cu 200 kg mai grele decat cele de la varianta civila.Sincer, eu nu am dus niciodata lipsa blocantului pe fata (sigur ca am avut nevoie dar mai bine pun troliu decat sa rup vreo planetara)

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=rommy20005;105751]Cum procedezi cu o cutie automata, la deal, cand trebuie sa o lasi putin sa curga la vale si apoi sa-i dai gaz sa urce? Toate astea fara a pune frana sa te opresti detot. Mi-a fost frica sa incerc vreodata sa nu rup cutia. Sa fiu mai explicit- urci in D, o scoti in N, o lasi sa curga si in timricp ce curge



                      salut
                      In off road si mai ales in panta nu se merge in D pentru ca uzezi f tare cutia de viteza.
                      Cand cobori o panta, in functie de inclinatie, pui in 1 sau in 2 si mergi frana de motor.
                      Cand vrei sa urci o panta, daca este foarte abrupta o bagi in doi (ca sa-ti iei avant)si cand vezi ca nu mai putere o bagi in 1 si urca fara probleme.
                      D este numai pentru drum drept. Si un alt sfat foarte important: cand tractezi pe cineva niciodata sa nu pornesti de pe loc in D. Pleci cu 2, apoi schimbi in 3 si dupa aia o pui in D.
                      Necunoscand aceste lucruri am stricat cutia de viteza si m-a costat 1500 euro s-o repar

                      Comment


                      • #26
                        G ul ce a castigat 3ani la rand campionatul de offroad la clasa extrem
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          g 280 preparat pentru offroad de vanzare

                          ready for off-road car investments are € 30,000 for 35 inch tires simmex, interior and exterior rollcage Terratrip most piss of fiber body, front winch and WARN winch Superwinch back inline six motor, RECARO bucket front seats, rear mounted, chassis sandblasted and painted in electrostatic field, the box correctly change all speeds, the car did not participate in competitions , was used as the official race car, modified front and rear bars. The car was reconditioned, made ​​essentially from scratch. masina se poate vedea in tirgu mures. 0728109099
                          Attached Files

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by raduok View Post
                            G ul ce a castigat 3ani la rand campionatul de offroad la clasa extrem
                            Cu tot respectul, pe chestia aia castigatoare din poza mai e de G doar parfumul si sigla. Nu numai ca nu mai are sasiul si suspensia originala, dar a fost schimbata pana si solutia constructiva, la revedere panhard samd.
                            Daca spunem o masina cu un etrier spate si indicator de presiune de ulei de G s-ar putea sa fie mai corect.
                            Revenind la un ton mai asezat, baza unei masini de teren e grupul sasiu/tren de rulare. Ca ai inlocuit o bucsa sau ai montat niste "infasurate, ai saltat-o un pic si ai umblat la frane e in regula, se cheama ca ai facut un upgrade.
                            Dupa aia vorbim de grup transmisie/motor. Dar daca le mai ai doar pe astea din urma si un volan se cheama ca ai facut o alta masina. Chiar daca ai pastrat puntile. Cu atat mai mare mandria bucatarului, dar nu mai e mandria lui Mercedes. E a celui care a stiut sa adune mai multe bucati potrivite laolalta si a castigat. Sau nu ?
                            Hai sa facem un mic exercitiu: ziceam ca adunam niste cromoly in noduri bine inchegate de mana unui sudor competent, punem doua portaluri de Volvo si patru infasurate de la Fox, adaugam un Cummins cu o automata si tot ce vine dupa ea. Cabina o luam de la Samurai ca-i mai usoara. Ce scriem pe aratare ? Suzuki ?

                            Comment


                            • #29
                              ii zici proto... dar G-ul lui Craiu n-are modificari asa majore sa-i schimbe numele. Poate doar G-classe-buggy. La tehnica doar bratele spate si arcurile sunt schimbate. In rest sasiu, punti, motor, cutie, directie, chiar si caroseria interior, podea, sunt originale. Ulterior a montat un diesel dar tot Benz. Rezervorul e de SEL. Deci bravo Mercedes-Benz
                              BENZ G, altceva ce ?

                              Comment


                              • #30
                                Sal, am si eu un g cu motor de 280 din 1988 cu injectie mecanicã.
                                Problema e ca nu se tureaza , moare motorul
                                Am umblat la redistribuitor si la celelalte anexe si nu vrea sa meargã
                                Unii au spus ca e problema cu redistribuitorul alți au spus ca are o piesa, regulator de mers la cald,alti ca nu baga destula benzina
                                Am turbat, nimeni nu o da de cap
                                Mã puteți ajutat va rog
                                Mercy

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF