Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

    Sa detaliem preferintele fiecaruia in privinta transmisiei autoturismului pe care il conducem.
    In prezent sunt posesor al unui autoturism cu transmisie manuala dar prefer o masina cu transmisie automata si am detinut mai multe masini cu o asemenea transmisie.
    Voi ce parere aveti? Ce preferati ?
    330
    automata
    73.03%
    241
    manuala
    26.97%
    89
    Last edited by doktor4carz; 12-30-2007, 01:10 AM.
    http://goo.gl/YDT4L

  • #2
    prefer la absolut orice ora o cutie automata,mai ales in conditiile de trafic actual si mai ales ca ofera o placere absoluta in condus.pt 4 lei in plus la 100 km cred ca se merita cu varf investitia in combustibil

    Comment


    • #3
      Eu prefer cutia automata! Am un w210 automat, am avut si masini manuale si nu se compara! Schimbarea vitezelor se face mai lin, e mult mai confortabila mai ales in blocajele din Bucuresti, si poti face mai multe lucruri cand conduci(de ex sa vb la tel, sa citesti o revista, etc). O cutie manuala cred ca se strica mai repede pt ca o poti tura mai mult sau harai cand schimbi vit, pe cand la automata ea isi face singurica treaba!

      Comment


      • #4
        w124 manual,dar nu e vorba numai de masina asta e vorba ca imi place sa schimb eu,sa simt masina si cand am chef sa merg cu ea linistit sa schimb devreme sau daca am nevoie sa ma grabesc sa imi fie parca putin mai la indemana.mai ales ca daca tot sunt sofer cel putin sa conduc altfel ma urcam in taxi.probabil ca un motiv pt ceea ce zic ca imi place e ca am carnetul de doar aproape 3 ani iar mai tarziu nu se stie. in orice az momentan prefer benzina si manuala

        Comment


        • #5
          Depinde de situatie.Cred ca cele mai bune sunt cele care imbina avantajele ambelor tipuri.
          La drum si in ambuteiaje o automata este mana cereasca...confort pentru piciorul sting.
          Sunt mai costisitoare la intretinere(ulei mai mult si mai scump+filtru) iar daca se strica kit-ul de ambreiaje sau ceva la disribuitor e cam greu sa o repari.
          Am avut automata din 1986 pina in 1997 si pot spune ca mi-a oferit placere si confort dar manuala imi ofera impresia de control asupra masinii.
          Ramine totusi o dilema ce as alege la urmatoarea masina..

          Comment


          • #6
            Automatik dupa parerea mea este cel mai inteligent lucru inventat vreodata la autovehicole. Este ca un drog, odata ce i-ai prins gustul nu vei mai renunta, pentru simplul fapt ca "ORICE LUX DEVINE NECESITATE". Referitor la cutia de viteze automatika Americanii au avut mare dreptate cind au spus ca Europenii sint primitivi. Un lucru e cert, 99% din cei ce au avut masina cu cutie de viteze automatika isi doresc din nou doar asta, restul vorbesc din auzite prosti, cum ar fii ca pe automatik nu ai frina de motor, nu poti schimba inainte si inapoi, etc. Pot sa-i asigur ca ai si frina de motor si inca mai buna/eficienta decit pe cutia manuala, si ca poti schimba vitezele doar din pedala de acceleratie si in treapta superioara si in treapta inferioara chiar doua trepte. Toate masinile serioase, chiar si cele Europene au cutie de viteze automatika. In traficul urban nici nu vreau sa ma gindesc sa nu am automatik, care este "distonocalm" pe linga cutia manuala. Pentru motor, cutia de viteze automatika este mana cereasca, motorul, grupul, cardanul,etc. vor avea viata dubla, nu vor mai fi suprasolicitate sau motorul nu va mai fi subturat si supraturat din negligenta/neatentie/nestinta.
            Last edited by orca; 12-24-2007, 00:35 AM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              Eu nu pot sa-mi dau cu parerea. Am avut numai cutii manuale si nu am condus pana acum o automatika. Pana sa gasesc acest forum eram reticent la cutia automatika dar acum nu o mai privesc chiar asa. Inainte aveam impresia ca aceasta cutie manuala este mult mai eficienta...ca poti sa turezi cat vrei tu masina, ca te ajuta in depasiri...chestii d'astea. Totusi, se pare ca si o cutie automatika poate face asta. Majoritatea dintre voi aveti numai cuvinte de lauda despre cutia automatika. Chiar daca masina are un consum putin mai ridicat si este mai scumpa la intretinere de acum incolo nu o sa ma mai feresc de aceasta cutie automatika.
              Parerea mea este ca ar fii de preferat sa-si dea cu parerea doar cei care au sau au avut si cutie manuala si automata. In felul asta o sa aflam niste pareri obiective
              W203 - 2002 - 116cp

              Comment


              • #8
                Eu am avut placerea sa conduc, masini, cu toate felurile de cutii si dupa parerea mea, o cutie semiautomata ar linisti pe toata lumea. La cutia semiautomata poti sa schimbi tu, sau schimba ea singura.
                fan...w124

                Comment


                • #9
                  Prefer cutia clasică! Este mai "de încredere" decât cutia automată şi funcţionarea ei nu depinde de tot felul de ambreiaje, filtre, sau ulei ce poate fi la un moment dat prea fierbinte (excesiv de fluid) sau prea vechi. Apariţia unei astfel de situaţii în plin trafic este potenţial periculoasă. Este suficient să ne gândim la ce-ar putea însemna lipsa posibilităţii de a creşte viteza pentru finalizarea unei depăşiri.
                  Am constatat "cu propriile-mi simţuri", din fericire fără consecinţe, ce înseamnă un kick-down mofturos şi ezitant, parcurgând practic în cele 3-4 secunde aproape 200 m, pur şi simplu în inerţie, maşina fiind între viteze şi motorul la 5000 de ture. Când cei 200 m lipsesc, sigur apare o problemă! Această problemă, s-ar putea ca transmisia automată să nu te ajute s-o rezolvi.
                  M-am ales doar cu 100 de flash-uri în ochi şi cu sictirul tiristului, care nu mai înţelegea ce mă reţine pe contrasens.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by T E N N Y - E View Post
                    La cutia semiautomata poti sa schimbi tu, sau schimba ea singura.
                    La cutia semiautomata, in general, trebuie sa schimbi tu viteza, singura diferenta e ca nu mai ai pedala de ambreiaj.
                    Dar sunt foarte multe modele cu diferite caracteristici si moduri de functionare. Ce am spus mai sus e o caracteristica generala.
                    http://goo.gl/YDT4L

                    Comment


                    • #11
                      Si mai putem adauga ca o cutie automata inseamna de obicei si un motor destul de mare(de regula cam peste 2300cm3).
                      Iar asta in ROMANIA inseamna in afara de litrul in plus la 100 de km si impozit si asig mare.

                      Americanii au masini marea majoritate peste 3000cm3 si la distantele lor si costul combustibilului ar fi pacat sa nu foloseasca automatele.

                      Comment


                      • #12
                        eu am si una si alta(un S si un C)
                        eu cred ca, cei reticenti la automata mai intai trebuie sa conduca
                        cateva zile si pe urma o sa-si dea seama de valoarea ei...
                        pro automata

                        Originally posted by asfalttango View Post
                        Si mai putem adauga ca o cutie automata inseamna de obicei si un motor destul de mare(de regula cam peste 2300cm3).
                        acum au aparut cutii automate, robotizate si cine stie cum le mai zice incepand de la motoare de 800cc... vezi smart... asa ca... la mai multe cutii automate si LA MULTI ANI pentru toti iubitorii de Mercedes
                        Last edited by Geo18; 12-25-2007, 14:18 PM.

                        Comment


                        • #13
                          AUTOMATA,cu 5 trepte...din comoditate,cel putzin....

                          Comment


                          • #14
                            Dupa parerea mea, Mercedesul este "tatal" cutiilor automate. Automatele de pe Mercedes, inclusiv cele model mai vechi, sunt foarte fiabile si silentioase in functionare. Sa nu mai spunem despre modelele mai noi, care au modul manual cel mai frumos si discret posibil. Nu trebuie sa muti schimbatorul in alt locas, cum este ma majoritatea concurentei (Audi, BMW, VW etc.) ci doar se actioneaza maneta din treapta D (drive) spre stanga si dreapta.
                            http://goo.gl/YDT4L

                            Comment


                            • #15
                              Eu prefer cutia tiptronik pe motoare mari,cel putin 2500cc,in rest manuala.
                              Mercedes-Benz.The technology of seduction.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF