Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Antigelul l-am luat dupã norma 325.0!!! In bord nu am nici un fel de eroare! Mașina a cam fost stata, din 2013 a rulat undeva la maxim 16-17mii km.
    Sunetul acela fier pe fier, nu este prezent mereu, parca când este mașina mai rece, este un sunet destul de fin ca și când s-ar freca ușor doua piese metalice între ele( sau mai degrabã s-ar ciocni). La magnetul de la axul cu came, cum privești in dreapta la motor este o micã scurgere de ulei! Și cum am zis și mai sus, uneori motorul are parca și o trepidație micã, iti da impresia ca nu merge rotund, dar nu mereu, iar in rest este foarte silențios. Turația nu variazã fie rece sau cald!! Menționez ca vechiul proprietari a folosit numai castrol magnatec 5w40. Dacã magnetul de la axul cu came are vreo scurgere de ulei, da eroare pe star?
    Mașina a costat 8400euro
    Nu încerc sa la rezolv dintr-un șut, dar totuși nu pot sta nici cu ele așa ca nu am somn noaptea )
    Last edited by MariusStan; 11-07-2017, 19:47 PM.

    Comment


    • #17
      @ Sharky
      Uleiul Mobil 0W40 New Life sau cum ii mai scriu pe eticheta este exact ce trebuie pentru motorul acesta M271 are atat norma 229.3 cat si 229.5 si este in lista bevo.
      Un engine flush din cand in cand nu strica niciodata inainte de schimbul uleiului de motor.
      @MariusStan
      Mai bine inlocuiesti ambii actuatori ai axelor cu came, este o problema arhicunoscuta ca scapa ulei si il baga pe toata instalatia electrica. Verifica daca ai ulei in mufele actuatorilor.
      Referitor la lichidul de frana trebuie dot4 Plus, gasesti de la Febi /Swag la un pret bun. Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Dar acești actuatori ai axelor cu came pot da eroare pe Star( dacã rețin era cv senzor hall stânga)?

        Comment


        • #19
          Da, pot da eroare pe star sau pe alt tester OBD. Am avut si eu eroarea de la unul din ei, dar am citit-o cu tester multi marca dar parca nu se numea asa plus cod de eroare dar nu imi mai amintesc codul respectiv.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Nu pot sa atașez fotografia cu bateria mașinii, pentru ca nu știu dacã este cea originala de fabrica! Este Varta Made in Geermany cu sigla mercedes și cod OEM!!Menționez ca vechiul proprietar intr-o iarna când era foarte frig afara și numai promise mașini de 6 luni, a încercat sa o facã, mașina nu a pornit, a luat curent de la alta și apoi a pornit, iar dupã ce a mers cu ea nu a Mai fãcut figuri! La momentul de fata in bord, fãrã a fi pornita aratã o tensiune de 12,2V. Ma gândesc ca asta sa fie cauza erorilor legate de slaba alimentare cu tensiune a calculatorului mașinii, comp de bord și alte componente electrice?

            Comment


            • #21
              Cand pui contactul ai consum mare si caderea de tensiune e semnificativa.
              Poti incarca bateria pe un redresor, n-ai ce pierde.

              LA mine de multe ori am sub 12V si nu comenteaza. Dar eu nu am FL, poate la tine altfel e treaba.
              Cam pe la 11.5V imi spune de convenience functions. Chiar si cu tensiunile astea scazute, in gol bateria sare de 12.6V.

              Nu stiu de ce aveam impresia ca new life e oloi de tip high mileage, pt motoare obosite.
              Flush-urile nu imi plac deoarece o masina bine intretinuta e curata. Daca nu ai depuneri in zonele pe unde circula uleiul degeaba pui flush, care numai bine se amesteca cu noul ulei, ca nu ai cum sa il scurgi tot.
              Si sa pui alt ulei pt clatire e prea de tot.
              O sa vezi tu cate depuneri ai cand desfaci capacul de la culbutori. Fa niste poze, dar eu m-as mira sa gasesti ceva, mai ales ca spui ca masina a fost intretinuta.
              Last edited by Sharky; 11-07-2017, 22:09 PM.

              Comment


              • #22
                O pot încarcã cu bateria pe mașina sau data jos?

                Comment


                • #23
                  Bateria este cea originala Mercedes. Daca este baterie cu intretinere, desfa-i capacele si completeaza cu apa distilata pana la nivel in fiecare element.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    In mod sigur e fara intretinere asa ca nu te apuca sa desfaci ceva.
                    In general sunt AGM, adica nici macar treaba cu lichidul nu e asa simpla.
                    O poti incarca pe masina, dar sa ai o parcare pazita/garaj si preferabil sa tii portbagajul deschis, dar cu incuietoarea inchisa ca nu stiu cat de bine-s legate furtunurile de ventilatie la baterie.

                    Scoate-o ca nu e ea chiar asa de grea. Las-o macar o zi pe incarcator, dar atentie sa ai incarcator calumea, nu ceva petarda care sa o forteze.
                    Poti vedea in topicul masinii mele cum poti sa resuscitezi o baterie.
                    A mers cat de cat la a mea, dar a mea oricum era cu un picior in groapa.
                    Dar cum a ta e AGM, ai mai multe sanse sa o recuperezi! Dar intai incarc-o, poate e chiar ok!

                    Evident, daca nu pricepi ce scrie acolo, apeleaza la un electrician priceput, nu la nea Vasile, var cu Dorel care tot ce stie e ca o legi la 14V.
                    Apoi mai vezi tu.

                    Comment


                    • #25
                      Ciudat la mine a fost bateria originala Mercedes produsa de Varta de culoare alba cu intretinere si a functionat 9 ani si jumatate la acest motor de 1.8 kompressor.
                      Deci nici vorba de AGM. Poate daca a fost inlocuita cu una noua.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        A mea este Varta de culoare neagrã! Imi indica la bord o tensiune de 14,2 A! Astãzi am fost de am luat piesele comandate, iar pe ulei am vãzut ca scrie Made in France. Pe filtre Made in Austria( fiind Knecht)!! Pe bujii am mers pe Beru( am înțeles ca pe original ar fi NGK, deși bobinele sunt tot Beru). Am fãcut alegere buna?
                        Pe 21.11 am programare la service sa ii schimb uleiul și filtrele, uleiul la diferențial, lichidul de frâna, garniturile la culbutori, sa imi remedieze defecțiunea legatã de slaba tensiune care nu ajunge la calc mașinii, Cb și altele( m a sunat respectivul ai a zis ca a depistat problema și ca se repara). Astãzi la pornire același zgomot fier pe fier pana ce sa încãlzit motorul, cam 3/4 minute. Eu tind sa cred ca este de la lanț, probabil o fi de la intinzator!
                        Last edited by MariusStan; 11-08-2017, 12:41 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Poti sa verifici lantul. In alta ordine de idei, cu senzorul Hall daca e cel de pe evacuare poti sa te uiti in topicul meu. E cel de sub conducta cu lichid de racire. Si la mine scapa putin si scoate la rece un mic tacanit ( sufla) si iese si putin ulei care probabil e cauza erorii. Rezolvarea e o garnitura A0229972548 si curatarea senzorului cu spray de contacte. Te anunt ce am rezolvat dupa ce o scot din service.

                          Comment


                          • #28
                            Rãmâne când ma duc cu ea la service pentru schimburi sa verifice și lanțul și sa ne uitam mai bine Star la eroarea respectiva! Mie teama sa nu fie cumva duși dinții de la axele cu came sau cum naiba se numesc ele, ca știu ca sunt destul de scumpe!

                            Comment


                            • #29
                              Zi-le sa invarta la mana 2-3 ture complete motorul cu el rece complet, stat peste noapte, sa se scurga tot din intinzator.

                              Comment


                              • #30
                                Pentru schimbarea uleiului in cutie- 5litrii ulei original OEM, filtru ulei și garnitura+manopera mi s-a cerut 880lei. Este mult?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF