Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

La un sfert de rezervor mi se opreste masina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by darius369 View Post
    Salut Psiho200, unde este localizata acesata pompa de transfer, in partea stanga a rezervorului (adica pompa cu jet aflata in mecanismul din stanga rezervorului.)?
    Eczact verifico daca functioneaza ,sau vezi daca vine curent la ea .

    Comment


    • #32
      La mine e din ce in ce mai rau. Acu alimentez chiar la 1/2 din rezervor de frica sa nu o patesc din nou. Dak mai aveti noutati pls replay.

      Comment


      • #33
        Psiho pompa asta nu este electrica, este o pompa cu jet de aspiratie, adica o "tevuta ingusta" care prin forma ei antreneaza motorina, si o impinge in camera din dreapta a rezervorului. Popa electrica s-a pus, in partea dreapta a rezervorului, incepand cu modelul facelift din 2004, pana in 2004 pompa care aduce motorina din rezervor este pompa de joase cea de langa pompa de inalte.

        Comment


        • #34
          Esti absolut sigur de lucrul asta? Pt ca pompa asta nu e chiat f. scumpa vreo6-7mil si as schimba-o dar n-as vrea s-o schimb in zadar.

          Comment


          • #35
            Va salut, daca imi permiteti sa va intreb despre ce tipm de masina este vorba?
            Eu am desfacut un rezervor de la un C-class W202 din 1997 cu motor de 2,2 diesel, dar nu am vazut in el nici o pompa.
            Este ceva mecanism care cred ca transfera combustibilul dintr-o parte in alta, dar nu este electrica.
            Apropo cine doreste am de vanzare un rezervor complet.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #36
              Salut,
              Masina in cauza este un C-class,w203, an 2002.
              Nu sunt absolut sigur, dar asta poate fi una din cauze. O alta cauza poate fi presiunea foarte slaba a combustibilului pe retur - pompa de joase, care nu mai merge in parametrii, regulatorul de presiune in rampa este si el responsabil cu returul combustibilului, sondele ce indica nivelul combustibilului posibil sa nu mai indice bine si de fapt sa ramai fara combustibil, cert este ca eu nu am rezolvat problema la mine decat partial. Am schimbat regulatorul de presiune in rampa, si acum se opreste cand mai am cam 10 litri in rezervor, inainte se oprea cand aveam cam 20 -25 de l, dar tot se opreste. Daca la masina ta sunt aceleasi simptome (oprire in mers, cu combustibil in rezervor), din pacate asta nu presupune neaparat, sa fie aceleasi cauze ca la mine. Bafta in rezolvarea problemei, ca poate ne ajuta si pe restul.

              Comment


              • #37
                Originally posted by darius369 View Post
                Salut,
                Masina in cauza este un C-class,w203, an 2002.
                Nu sunt absolut sigur, dar asta poate fi una din cauze. O alta cauza poate fi presiunea foarte slaba a combustibilului pe retur - pompa de joase, care nu mai merge in parametrii, regulatorul de presiune in rampa este si el responsabil cu returul combustibilului, sondele ce indica nivelul combustibilului posibil sa nu mai indice bine si de fapt sa ramai fara combustibil, cert este ca eu nu am rezolvat problema la mine decat partial. Am schimbat regulatorul de presiune in rampa, si acum se opreste cand mai am cam 10 litri in rezervor, inainte se oprea cand aveam cam 20 -25 de l, dar tot se opreste. Daca la masina ta sunt aceleasi simptome (oprire in mers, cu combustibil in rezervor), din pacate asta nu presupune neaparat, sa fie aceleasi cauze ca la mine. Bafta in rezolvarea problemei, ca poate ne ajuta si pe restul.
                Salut! 220 cdi 2003/05 w203
                Am aceeasi problema ca si voi! La un sfert de rezervor se opreste masina!
                Am verificat rezervorul si in stanga plin iar dreapta uscat!
                Ce ne facem? Stie cineva ce trebuie schimbat? Ne ajuta cineva?
                Automaticule! Poate stii tu ????
                Multumesc mult!

                Comment


                • #38
                  sal

                  A incarcat careva sa vada daca pompa de inalta presiune lucreaza in panarametrii normali, eu am schimbat pompa si nu mai am nici o problema

                  Comment


                  • #39
                    Scuze ca ma bag dar la w124 benzina e normal sa faca vid in rezervor adica cand ii scot busonul se aude ca primeste aer m-am speriat si i-am dat o gaura in buson sa nu mai faca vidul ala. nu stiu daca am procedat corect sau nu.

                    Comment


                    • #40
                      verifici sonda verifici pompa verifici filtrele ....
                      eu am avut aceeasi problema si am gasit filtru care era plin de reziduri de la benzina am curatat rezervoru am schimbvat filtru si mia coborat acul pana jos de tot(am facut treaba asta singur nu e cine stie ce)

                      Comment


                      • #41
                        Va salut.
                        Am si eu cam acelasi tip de problema la un C200 Kompressor 2004. Dupa ce am schimbat filtru de benzina la o saptamana masina sa oprit cu un sfert de rezervor. La service mia zis ca-i pompa din rezervor (din partea dreapta). Am schimbat pompa si problema nu sa remediat ba mai mult s-a oprit la 1/2 rezervor. Poate cineva sa-mi zica ce sa-i fac. Mersi

                        Comment


                        • #42
                          Salut, este posibil ca problema ta sa fie chiar filtrul de benzina pe care l-ai inlocuit. Daca nu ma insel exista 2 tipuri de filtre care sunt asemanatoare dar lucreaza la presiuni diferite(bari). Verifica acest aspect. Filtrul de benzina la modelul acesta se schimba la 240.000 de km. Iti recomand sa faci o constatare la reprezentanta Mercedes si reparatia sau inlocuirea la un service mai ieftin ca sa nu dai bani degeaba pe parerile diferitilor mecanici.


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • #43
                            Salut. Ai rezolvat problema?

                            Comment


                            • #44
                              Salutare tuturor. Stiu ca readuc la viata un thread vechi dar vad ca multa lume a avut problema care o am si eu.
                              Masina mea este un C200 CDI S203 an 2002 116 cai.
                              Aceeasi situatie -> partea stanga de rezervor avea destula motorina prezenta, partea dreapta aproape uscata.
                              Care este rezolvarea!?
                              4 wheelers:
                              2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                              2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                              2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                              2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                              2 wheelers:
                              2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                              2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                              Comment


                              • #45
                                Schimbi pompa din sorbul drept, cel din spatele pasagerului. Amorsarea o faci pe la pompa de înalte, în fata sau pe la filtrul de motorina. Eu am rãmas odatã în vamã, în fata ghiseului fãrã motorinã si atâta am dat la cheie pana a luat-o, dupã o alimentare cu "pana prostului" 5L. E posibil sa meargã si cu dat la cheie dar sa ai baterie buna. O mai poti amorsa pe la conductele de la injectoare. Asa se face corect amoraarea. Unul da la cheie si altul desface piulitele de la injectoare. Când iese motorina pe acolo, strange piulita la loc si trece la urmãtorea.
                                Bafta

                                Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
                                Last edited by vegeftw; 06-21-2017, 23:18 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF