Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inmatriculari BULGARIA-Explicatii,intrebari si raspunsuri

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inmatriculari BULGARIA-Explicatii,intrebari si raspunsuri

    Incerc sa sintetizez cele mai importante aspecte ,pe care multi le scapa din vedere chiar la achizitia masinilor,ce pot face diferenta intre a reusi sau nu inmatricularea in BG.Am vazut ca mai exista ceva pe forum dar chiar si eu mi-am pierdut rabdarea sa citesc diluata informatia.

    1.Esential este ca SERIA DE SASIU sa fie vizibila(in totalitate-fiecare cifra si fiecare litera).Aceasta serie de sasiu sa nu prezinte urme de interventie autorizata si sa fie identica cu cea din acte.In proportie de peste 70% din clienti nu verifica seria de sasiu la achizitia masinii(diverse motive).

    2.A devenit din ce in ce mai importanta SERIA MOTORULUI.Inainte nu conta daca este si parca auzeam refrenul:"-Nema seria"....dar lucrurile s-au schimbat.Este bine sa verificati sa existe si sa fie vizibile.Si daca sunt si cele din acte este OK.

    3.Fara folii pe geamuri.De nici un fel.

    4.Fara inscriptionari pe masina.

    5.Nu se trece cu parbriz crapat.

    6.Se subintelege ca toate actele masinii trebuie sa fie OK.(specifice fiecarei tari de achizitie).Atentie ca in ITALIA este o moda se se vinda masini care sunt puse gaj la diverse banci.Pe actul de propietate este pusa o stampila care atesta acest lucru.

    Ar mai fi de adaugat ca este rocomandat sa aveti copii xerox dupa actul de identitate(cartea de identitate) si dupa actele celor pe care vreti sa ii trece-ti pe procura.Este recomandabil sa pai aveti pe procura pe inca cineva apropiat...in caz de doamne fereste.

    Mare atentie la cei care vor sa inmatriculeze masini pentru transport persoane.Bulgarii nu mai accepta masinile transformate de marfa in cele de persoane(chiar cu scaune originale si centuri).Azi un SPRINTER modificat cu 10+1 parca nu a primit decit ce avea in acte...2+1 cu toate ca avea geamuri,scaune ,centuri ,usa si bare de fixare....Si un Vito mixt de 5+1 a primit tot 2+1....Noroc ca nu se scrie acest lucru si in talon.

    Actele sunt cu durata nelimitata si cu full option iar sistemul de vize nu mai exista sa poata sti cind,cum si in ce fel calatoreste lumea.
    Atit timp cit Romania si Bulgaria vor fi in UE nu vom avea nici o problema.
    Probleme ar putea sa apara cind una din cele 2 vor iesi din UE.
    Si se pare ca BG va iesi mai repede din criza decit noi...Impreuna cu un coleg facusem un calcul si doar la DOBRICH intr-un an ,statul BG a incasat aproape 4,5-5 milioane de euro din inmatriculari.


    NEWS:

    La Bulgari :
    1.Nu creste TVA-UL.
    2.Cursul este la fel de 1 an de zile 100euro=194leva.
    3.Nu se taie din pensii si din salarii.
    4.Nu se dau oameni afara din servicii.
    5.Lumea nu este disperata si isi vede cu calm de treaba.

    Politia bulgara(citez maiorul din DOBRICH-seful politiei....multi dintre voi l-ati vazut live la treaba) nu are cunostinta de nici o actiune comuna cu politia romana,de nici un schimb de baze de date si de nimic ce circula prin presa noastra.

    Repet: Atit timp cit masina are ITP ,asigurare+carte verde,taloane si stikere,nitul de siguranta la numarul din spate,procura legalizata si corespunde circulatiei rutiere NIMENI NU VA POATE FACE PROBLEME.Daca o face ...inseamna ABUZ.



    Vor aparea intrebari privind inmatricularea masinilor din Romania in Bulgaria.Prin Urmare:

    1.Se prezinta masina la vama cu : Carte identitate,Talon si Numere de inmatriculare....Trebuie sa fie propietarul sau sa aiba contracta sau procura.
    2.Propietarul sa aiba copii xerox dupa aceste acte....se vor stampila de politia bulgara pentru ai servi la radiere.

    3.Se inmatriculeaza masina in BG si se retin :numerele,talonul,cartea de identitate.Dupa o perioada de timp(1-2-3luni ) politia BG comunica politiei RO radierea masinii.

    4.Pentru a fi scutiti de plata impozitului aiurea fostul propietar din RO se prezinta cu contract vinzare cumparare catre bulgar,copiile romanesti ale actelor stampilate de politia bulgara,copii dupa actele de BG (cele noi in urma inmatricularii) ale masinii si in mod normal masina se va radia din circulatie si de la fisc.Este foarte posibil ca la noi acest lucru simplu sa fie transformat in ceva extraordinar de complex(in urma indicatiilor de partid).

    La bulgari nimic nu s-a schimbat...cred ca si cumparaturile le voi face de la ei ,in cel mai scurt timp.

    Pe acte este trecut bulgarul.Pe toate actele.
    Procura va da dreptul total de utilizare si reprezentare inclusiv dreptul de a ceda toate drepturile.
    Contractul va consolideaza propietarea.

    Impozitul pe masina il priveste numai pe statul bulgar.Daca ei considera ca nu este corect sa impoziteze pe cineva care are o masina pe numelel lui ...dar acea masina nu merge in BG....care ar fi problema?Noi suntem obisnuiti sa fim mulsi de bani si supra taxati pentru orice si atunci cind intilnim un caz de genul acesta ni se pare anormal....Dar de fapt starea de NORMALITATE o fac autoritatile bulgare.
    Ca sa iti ridice talonul trebuie sa fii cu ceva in neregula:...Actele,Asigurarea,Itp-ul sau starea masinii sa fie in neregula.
    In momentul in care sunt cu totul in regula si ar fi doar motive de directive as suna la 112 si as reclama un abuz ,plus ca nu i-as lasa sub nici o forma sa imi scoata numarul de pe spate.

    Legal trebuie sa prezinti in original: Talonul masinii,itp-ul,cardul de asigurare,asigurarea+cartea verde si procura.(din toatea satea eu merg doar cu copia in copie) restul le am si in original si in copie la mine la toate cele 4 masini pe care le am la BG.

    Daca te loveste cineva cu asig de BG te duci la asiguratorul lui pentru incheierea amiabila.
    Aici pot sa apara probleme daca cel de BG are asigurarea la vreo firma fantoma care nu are corespondent in RO.

    Pentru alte intrebari sau neclaritati in limita timpului ,va raspund cu mare placere aici sau pe PM.

  • #2
    Inseamna ca s-au schimbat treburile de curand, in vara si-a inmatriculat un prieten un cazan de masina, si a trecut testul fara probleme. Topicul e util si e bine de stiut. Eu am inteles ca astia de la mediu vor sa puna taxe pe masinile de Bulgaria care merg la noi. Cum ramane cu radierea masinii din Bulgaria, ca aia nu-s nebuni sa plateasca impozite pe masini ce le-au vandut. Unirea bazei de date e o posibilitate plauzibila.



    Last edited by Carmine; 10-13-2010, 20:52 PM.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Nu se plateste impozit (inca) la masinile inmatriculate in BG pe persoane fizice si instrainate unor persoane din afara BG ,pe baza de procura.

      Nu se poate radia masina fara talon,carte si numere.

      Zvonul cu bazele de date se intimpla doar in visele bolnave ale guvernantilor romani.Bulgarii,asa cum au demonstrat sunt pragmatici si stiu unde pot cistiga bani....si e vorba de muuulti bani.

      In cel mai rau caz se vor impozita masinile cu numere BG plecate catre alti cetateni cu sume intre 50-100 leva ....adica de bun simt.

      Comment


      • #4
        Ah, astea sunt povesti sa sperie lumea, dar nu tine figura.
        Atata timp cat ambele tari sunt membri UE, nici o problema.
        Si eu vreau sa cumpar o masina cat de repede, dar il inmatriculezi la Bulgari indiferent de cati ani si ce capacitate cilindrica o sa fie.
        Doamne ajuta.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Mai era o treaba,ceva cum or sa introduca romanii rovinieta pt masinile de BG,care o sa coste destul de mult...

          Comment


          • #6
            Rovinieta diferita pentru Bulgaria, membra UE ca si noi? Astept sa o vad si pe asta.

            Comment


            • #7
              N-au voie . Rovinieta lu' peste se plateste la fel de catre toti , indiferent de unde este.
              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

              Comment


              • #8
                Asa ziceam si eu.In continuare oamenilor le e frica si ii cred pe astia care o sa impoziteze si voucherele.

                Test drive it as if you would drive test it.

                Comment


                • #9
                  A iesit o veste azi cum ca din 2012 bulgarii vor impozita puternic orice motor sub Euro3. Deci?
                  1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                  1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                  dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                  Comment


                  • #10
                    Pai daca ei vor impozita puternic, ai nostrii ce vor face oare avand in vedere diferentele care exista azi intre cele doua sisteme de impozitare? Ei deocamdata calculeaza in functie de Kw cum este normal, iar la noi cine mai stie? Om trai si om mai vedea.Sanatosi sa fim.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 200ce_marius View Post
                      A iesit o veste azi cum ca din 2012 bulgarii vor impozita puternic orice motor sub Euro3. Deci?
                      Sunt convins ca desteptii astia o sa gaseasca o solutie tipica de-a lor sa stopeze migrarea asta spre Bulgaria.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #12
                        Solutia: reducerea impozitelor(ceea ce nu se va mai intampla). Alta nu vad fara sa afecteze si celelalte masini inscrise in celelalte tari din UE.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #13
                          S-a terminat cu inmatricularea masinilor pe Bulgaria!

                          Dezmatul romanilor de a fenta taxele romanesti se apropie de final. In Bulgaria se pare ca vor creste simtitor taxele de inmatriculare a masinilor. Asta a spus ministrul bulgar de finante, insa vestea


                          Dezmatul romanilor de a fenta taxele romanesti se apropie de final. In Bulgaria se pare ca vor creste simtitor taxele de inmatriculare a masinilor. Asta a spus ministrul bulgar de finante, insa vestea buna este ca lucrurile se strica abia din 2012. Deci mai aveti un singur an de a inmatricula masina pe Bulgaria si de a evita taxele uriase din Romania!

                          Bulgaria se apropie de sfarsit. Cel putin asa reiese din declaratiile ministrului bulgar al finantelor Simeon Diankov, care avertizeaza ca incepand din 2012 proprietarii de masini vechi si daunatoare mediului vor plati taxe foarte mari.




                          In prezent Bulgaria are o legislatie foarte permisiva in ceea ce priveste vehiculele auto la 'mana a doua' si din aceasta cauza preturile sunt mici. De aceea multi cetateni ai tarilor vecine isi cumpara masini inmatriculate in Bulgaria. Potrivit unor date din presa romana, pe drumurile romanesti circula aproximativ 100.000 de masini bulgaresti, ceea ce reprezinta 2% din parcul auto al Romaniei.




                          In acelasi timp, incepand de la 1 octombrie Macedonia a interzis cetatenilor sai sa conduca vehicule inmatriculate in alte tari, in conditiile in care circa 50.000 de macedoneni conduc masini inmatriculate in strainatate, 90 la suta dintre acesta avand numere bulgaresti.




                          Ministrul Diankov a spus insa ca in cateva luni expertii din ministerele Finantelor, Mediului si Economiei vor stabili precis care vor fi taxele pentru masinile vechi. In momentul de fata acestea depind de cilindreea motorului si de pretul masinii, ceea ce face ca impozitele pentru vehiculele noi sa fie mai mari decat pentru cele la 'mana a doua'.




                          Dupa 2012 proprietarii de masini care respecta standardele euro 4 si 5 vor beneficia de reduceri la taxe, iar cei ale caror autoturisme nu respecta nici euro 3 vor plati mai mult, scrie marti cotidianul 24 Ceasa. Nu va avea nicio importanta daca masina este cumparata noua sau este de 'mana a doua', va conta numai cat de mult polueaza.




                          Potrivit datelor importatorilor auto, in momentul de fata peste 87 la suta din masinile existente in Bulgaria au peste 10 ani, iar tendinta este ascendenta in conditiile in care in anul 2008 ponderea lor a fost de 83 la suta. Numarul masinilor noi este de cinci ori mai mic in Bulgaria decat in Slovenia, care are numai 2 milioane de locuitori, si de 12 ori mai mic decat cel din Cehia.




                          Guvernul bulgar nu face nimic pentru a-i stimula pe cetateni sa foloseasca vehicule auto mai putin daunatoare mediului, cred importatorii auto.




                          Ziarul Monitor precizeaza ca anuntul despre marirea taxelor la masini vechi a fost facut de ministrul Diankov in cadrul unei intalniri cu reprezentantii mediului de afaceri din Sofia. Simeon Diankov, care ocupa si functia de viceprim-ministru in guvernul bulgar, a mai spus ca tara sa are cele mai mici impozite din Europa. In opinia lui, acest fapt ii determina pe investitorii care pana acum alegeau Romania sau Grecia sa vina in Bulgaria. Diankov a spus ca asteapta in urmatoarele luni mutarea catorva mari investitori din tarile vecine in Bulgaria, care se bucura de o stabilitate fiscala mai mare.




                          Sursa: capital.ro
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Putini dintre cetatenii bulgari folosesc masini straine.Marea masa a populatiei au troacele non-euro.Stirea prezentata la televiziunile romanesti este oarecum de dezinformare.Se maresc taxele de inscriere nu si cele anuale.
                            Si chiar daca s-ar mari sigur nu vor ajunge la cota celor din Romania.
                            Deci Blgaria va prospera multi ani de acum incolo.Doar se calicesc si ei putin, dar cu simt de raspundere.Cate 10euro/masina decat ca la noi, cate 2000-20000euro/masina; si sa nu mai vorbim de restul darilor catre stat.

                            Am tot auzit povesti cum ca dupa ce iti este vanduta/data in utilizare masina, aceasta este radiata si nu mai apare la impozit.
                            Eu am fost astazi si miam prelungit actele.Am preferat sa fac un drum la vecini unde am platit impozitul, au testat masina si miau inmanat toate hartiile pentru a fi in legalitate si in buricul Europei(chitanta impozit,asigurare,verificare tehnica).

                            Iar legat de faza cu impozarile mari din 2012 a masinilor sub euro3: cati dintre voi aveti trecut in acte norma de poluare data de codul motorului? NON....in 2012 solutia e simpla, statul bulgar va recunoaste toate masinile in functie de norma de poluare europeana.La ei inca nu exista legislatie pentru Euro2, Euro3...Euro n.Totul se calculeaza in KW.
                            Asa ca nu mai plecati urechile la stirile acestea regizate de MARELE CIRC DE STAT.


                            Singura posibilitate de a stopa migrarea spre BG este vreo lege tampita care sa ne oblige ca la o perioada sa facem un drum in tara de origine a masinii(pentru ce?de chiestie) iar apoi sa fim verificati de viza.Si care este viza intre statele UE? Doar ROVIGNETA.Dar sar putea ca imediat dupa aceea sa facem PA-PA cu mana catre UE .


                            PS: Eu zic sa importam forta de munca araba(100% traditionalisti)
                            Last edited by Carmine; 10-21-2010, 22:40 PM.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #15
                              Da, interesanta discutie,eu zic sa stati linistit ,ca vor fi si mai multi romani car vor veni cu masinile la bulgari ,(eu unu inmatriculez zilnic) inainte faceam 2 poate 3 masini pe saptamana ,acuma sunt mai multi din ce cauza ,s-a gandit broscar din guvern sa mareasca taxa auto si putin impozitele,dupa ce ca suntem vai de mama focului ne mai iau si astia de la gura ,automat omu' nu are bani de impozite romanesti care sunt de 10 poate 20 de ori mai marica la bulgari asa ca ,iata cum o sa fie bulgaria tara care ne salveaza ,,,,(pe noi conducatori auto).
                              Last edited by Carmine; 11-02-2010, 19:24 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF