Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am rezolvat problema starterului, am cumparat unul nou Hella, la 200lei. Fata de cel de pe masina din plastic negru, asta e metalic. Insa patesc aceeasi problema cu insurubatul starterului in suportul farului pe dreapta, nu vrea neam. Ca si cand e ciufulita prinderea pe far. Sunt 4 picioruse care intra in 4 gauri de pe far si se invart putin, pt blocare. La mine intra dar nu pot suci pt a bloca starterul pe far.
    Am cautat in WIS si acolo spun la un moment dat ca starterul are in interior un inel care isi muta pozitia in momentul alimentarii cu curent si ca montajul trebuie facut cu mufa scoasa si inelul alb pozitionat in linie cu gaurile din corpul starterului. Insa nu merge nici asa. Insa norocul e ca masina nu vibreaza sau sa tzopaie, sa sara ala de pe bec, asa ca merg cu el asa.

    Si cu multa veselie si bucurie in glas va anunt ca mi-a aparut un al 4-lea tip de scartait la masina. Primul a fost de la etriere, al 2-lea de la placutele de frana, al 3-lea de la bieleta antiruliu. Cel de-al 4-lea nu stiu inca de unde este.
    Apare pe la 20-30km, e mult mai finutz ca celelalte tipuri experimentate si dispare in momentul calcarii pedalei de frana usor. Ieri am dat toate rotile jos si am pilit buzele discurilor, in ideea ca poate ar fi de acolo. Dar nu e de acolo.
    Chiar daca pare ca e de frana, cred ca e de la un brat sau pivot care in momentul franarii isi misca pozitia si nu mai scartaie. E atat de fin ca nu sunt 100% ca e de pe fata, insa eu asa inclin sa cred. Iar buba cea mai mare e ca nu-l pot replica cand vreau eu, ca sa pot s-o iau pe incercate. apare din cand in cand, de obicei cand merg mai mult cu masina, nu pare sa faca cand e rece. Asa ca sa fie intr-un ceas bun!
    O sa iau restul de componente, in afara bieletelor antiruliu de pe fata, sa le injectez cu ulei. Poate ma prind de unde este. Doamne ajuta!

    Comment


    • #62
      Sambata am bagat iar mecanica la masina si i-am schimbat: bascule inferioare (am luat bratul cu totul, bucsa amortizor, pivot bieleta antiruliu, bucsa caroserie), bilete antiruliu fata si spate, pivoti bascule superioare.
      M-au chinuit pivotii aia inferiori de m-a luat naiba. Nu voiau sa iasa de pe brat, cu toate ca aveam presa. Insa tind sa cred ca presa e de rahat, e unal a 50lei, care nici nu se aseza ca lumea in jurul pivotului, surubul de strangere pleca intr-o parte, s-a strambat, vai de capul ei.
      In urma evenimentului, mi-am dat seama ca 3/4 din piese nu trebuiau schimbate. Adica in afara de un pivot superior, pivotul bieletei antiruliu si bileta antiruliu, toate de pe stanga, restul aratau impecabil, fara joc. Dar asta e, stiu ca sunt noi si nu-mi mai bat capul cu ele o buna perioada. In plus am pastrat o parte din piese, ca nu se stie... Poate imi mai iau un W211!!
      Continua distractia cu scartaitul si trebuie sa desfac iar etrierele, sa ma uit pe la placute si pe la suporturile placutelor. Nu am avut chef acum sa umblu la ele pt ca nu-mi ajungeau orele sa termin tot.
      Pentru cei care or sa aiba nevoie de codurile pieselor, le pun mai jos:
      Bascula inferioara completa stanga: 2113308107
      Bascula inferioara completa dreapta: 2113308207
      Bieleta antiruliu stanga fata: 2113203989
      Bieleta antiruliu dreapta fata: 2113203889
      Bieleta antiruliu spate: 2113203389
      Pivoti bascula superioara: 211330427 sau 211309907

      Spor!


      Comment


      • #63
        error....am citit postul gresit

        Spor la treaba, pacat ca nu ai verificat inainte. Dar acu ai fata beton.
        Cat te-a costat?

        Pivotii i-am scos cu presa si ciocan! Presa nu ii biruie, dar dupa ce scuturi bine fuzete, cedeaza.
        Pivotul principal din fuzeta e ok?
        Last edited by Sharky; 11-13-2018, 11:59 AM.

        Comment


        • #64
          Costuri au fost doar pe piese, vreo 600-700lei, restul am facut eu. Pivotul de pe fuzeta a fost schimbat cand am luat masina. Au mai ramas bascula superioara neschimbata, capetele de bara si bieletele de directie. La una din basculele superioare, pe dreapta, cand am scos pivotul de pe ea si o miscam sus-jos dadeau sa scartaie bucsele. Am dat cu niste WD40 pe ele si om mai vedea. Cred ca e belea mare sa dai jos bascula superioara, e locul ingust si pus prost.
          Inca ma enerveaza ca la stoppere sau la mici denivelari parca se aude un zgomot infundat, ca si cand ar avea un joc pe verticala si ramane putin puntea in urma. Si tot pe spate, mai ales cand merg pe drum decupat de astia cu freza, pare ca spatele valseaza. Pe drum drept, daca o fortez stanga dreapta nu pare ca pleaca curul. Ma gandesc la niste bucse aflate intre punte si caroserie care ar putea avea joc si ar lasa caroseria sa joace putin pe lateral. Draq stie, o sa vad in timp!
          Trebuie sa rezolv cu scartaitul in zona franelor, sa vad ce ar putea sa mai fie. Azi stateam sa ma gandesc daca nu scartaie de la prezoanele rotilor, poate or fi mai lungi. Ca pare ca scartaie de cand am trecut pe jantele de iarna. Mi-e o scarba sa umblu iar la etriere, sa le desfac si sa vad ce ar putea sa mai scartaie acolo....

          Comment


          • #65
            Intrebare de Bula: daca am schimbat basculele inferioare, care am vazut ca au o forma ovala pe interior insa si niste ghidaje pentru surub, ar trebui sa verific convergenta rotilor pe fata? Imi pare ca face un zgomot la viteze mici in genul celui facut de cauciucurile de iarna pe asfalt. La volan nu s-a schimbat nimic, il simt la fel, nu trage. Am umflat acum putin mai tare cauciucurile, sa vedem daca era de la presiune. Am pe masina cauciucuri de iarna noi puse acum 3 saptamani insa pana acum nu au facut zgomot.

            Comment


            • #66
              Daca ai schimbat ambele parti deodata ar fi o idee de verificat unghiurile.
              DAca schimbai o parte si volanul ramanea nealterat. atunci puteai sa ii sigur ca nu are sens sa verifici unghiurile.

              Cand volanul e dereglat ori nu revine, ori sare masina la gropi ori in viraje strasne se taraie rotile.
              Zgomotele pot avea multe surse.

              Bucsele au 3 pozitii, pt aia sunt santurile. Daca rotile iti par inclinate le poti compensa.
              DAca le vezi inclinate cu ochiul liber e clar ca e nevoie de compensare.

              Comment


              • #67
                Daca trebuie sa refac unghiul de cadere, trebuie iar desfacute capetele basculelor de pe caroserie si repozitionate? Vad ca am scris convergenta insa de fapt bascula inferioara schimba caderea rotii pe verticala.
                Este foarte probabil ca la montaj sa nu fi reusit sa introduc pe mijlocul gaurii acel surub sau... sa fi fost pe alta pozitie cele de dinainte. Draq stie?!
                Daca ma duc sa verific unghiul de fuga si convergenta, desfac ei tot ce trebuie la masina pentru reglaj? O recomandare in Bucuresti pentru verificare?

                Comment


                • #68
                  Surubul original e normal, cel fara santuri pe el, nu intra decat pe mijloc!
                  Daca vrei sa umbli la unghiuri trebuie sa iti iei altul.
                  Sunt originale la preturi aberante sau delphi pe la 25lei bucata.

                  Repet, daca rotile apar inclinate / \ si asta se vede la ochi atunci e nevoie de reglat unghiuri.
                  Daca din ochi par perpendiculare pe sol, lasa-le asa ca sigur sunt bine.
                  Vezi topicul colegului ROV, am atasat acolo documentatia.
                  Rotile nu se cracesc decat daca elementele de suspensie noi sunt mai lungi sau daca masina e lasata din suspensii.

                  Ce mai poti face e sa iti cumperi un termometru cu infrarosu, dai o tura pe afara pe drum uscat la viteza mare.
                  Opresti imediat si daca temperatura e uniforma de la interior la exterior atunci nu vor fi probleme de uzura.

                  Comment


                  • #69
                    Nu ma prind despre ce surub original spui: eu am desfacut surubul acolo, e un surub lung si gros, fara santuri pe el. Despre ce surub vorbim ca ar putea sa ma ajute la reglaj in zona basculei?
                    Baiatul de la aparat spunea ca nu s-ar face unghiul pe fata, doar convergenta. Tot el spunea ca e chestie de mm decalaj fata de verticala in cazul transformarii gradelor. Daca as muta surubul de pe centru spre interiorul basculei, ca sa scot partea de sus a rotii in afara, cred ca as decala cu cel putin 1cm fata de pozitia actuala.
                    Pe aparat apare un unghi de 2 si 3 pe fata decalaj, dar mi-a zis baiatul ala ca sa nu-mi bat capul, ca e mic. Eu sunt lemn la interpretat datele din foaia aia scoasa dupa reglaj asa ca o pun aici, poate stie ceva interpretarea si-mi spune si mie daca sa-mi fac griji sau nu.
                    Masina nici inainte nici dupa nu tragea stanga dreapta, volanul statea drept, nu se invarte nici mai greu nici mai usor. Unghi fuga 141118.JPG

                    Comment


                    • #70
                      Dupa cum am zis, ai surubul original deci nu poti regla.
                      Citeste in topicul colegului Rov, sa vezi despre ce e vorba si ce alte reglaje se pot face, am pus documentatia.

                      Daca e adevarat ce ti-a masurat omul, rotile ti-s cam cracite. La -2grade se vede la ochi ca nu s-au perpendiculare.
                      Al doilea probabil e caderea, doar primul e fuga.
                      Dar habar nu am cat de precis a masurat sau daca a masurat corect.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF