Salut,
Am vazut ca sunt mai multe post-uri poate pe aceeasi tema, dar cum fiecare masina este unica am hotarat sa deschid acest nou subiect.
Detin un W211 din 2006 320CDI V6 225 CP( Inmatriculata in 2007 ). Este o masina pe care o apreciez enorm si ma bucura de fiecare data cand o conduc. Mai putin in ultima perioada.
Si-acum : Masina a avut reviziile facute din 10 000 km in 10 000 km la Autoklass ( Splaiul Unirii ) Bucuresti. Numai ca la 70 000km asa cum se obisnuieste i-a fost schimbat uleiul din cutia de viteze . Si de atunci haos. La condus, atunci cand apesi acceleratia moderat inca de pe la 1200-1300 de ture incepe sa tremure toata masina, inclusiv volan . Bineinteles ca nici nu accelereaza cum trebuie. Parca motorul ar primi motorina cu portia.
Desi au fost acuzati ,cei de la Autoklass sustin ca au schimbat doar uleiul si nu au nici o vina pentru comportamentul mai sus mentionat. Eu cred ca nu exista posibilitatea ca o masina, piesa, etc sa cedeze datorita neantului. Cred ca orice are o cauza.
Bineinteles ca a fost nevoie de un nou test, diagnoza care s-a soldat cu o defectare a unei piese din cutie. Nu ma intrebati, pentru ca nu stiu ce anume. A fost intocmit un deviz ( 170 de milioane) si inlocuit nu stiu ce piesa hidraulica.
Cateva sute de kilometri si acelasi rezultat. Masina trepideaza in acelasi fel .Este de remarcat faptul ca trepideaza mai mult la rece si pe masura ce temperatura motorului creste, trepideaza mai putin.
Ok, reintoarcere la service. Cauza : Cica nu a fost pus softul cel mai nou pe cutie , bla , bla, ..whatever . Inghiti pentru ca te afli intr-o tara in care din pacate tu nu poti avea dreptate, iar mijloacele legale nu prea te ajuta.
Alte cateva sute de kilometri si acelasi comportament. Maine dimineata am programare la Autoklass deoarece ei au dat o garantie pe lucrarea facuta.
De asemenea, am remarcat ca desi sunt pe "Parking" la rece turometrul oscileaza pana pe la 900-1000 de ture, dar nu tot timpul .
Ce parere aveti ?
Oare nu sunt angajatii capabili sa dea de urma problemei , sau pur si simplu
nu exista responsabilitate in tara asta ?
Orice indiciu m-ar ajuta .( Macar sa sugerez angajatilor de acolo sa verifice ce imi indicati voi). Va multumesc anticipat.
Just a MB fan.
Am vazut ca sunt mai multe post-uri poate pe aceeasi tema, dar cum fiecare masina este unica am hotarat sa deschid acest nou subiect.
Detin un W211 din 2006 320CDI V6 225 CP( Inmatriculata in 2007 ). Este o masina pe care o apreciez enorm si ma bucura de fiecare data cand o conduc. Mai putin in ultima perioada.
Si-acum : Masina a avut reviziile facute din 10 000 km in 10 000 km la Autoklass ( Splaiul Unirii ) Bucuresti. Numai ca la 70 000km asa cum se obisnuieste i-a fost schimbat uleiul din cutia de viteze . Si de atunci haos. La condus, atunci cand apesi acceleratia moderat inca de pe la 1200-1300 de ture incepe sa tremure toata masina, inclusiv volan . Bineinteles ca nici nu accelereaza cum trebuie. Parca motorul ar primi motorina cu portia.
Desi au fost acuzati ,cei de la Autoklass sustin ca au schimbat doar uleiul si nu au nici o vina pentru comportamentul mai sus mentionat. Eu cred ca nu exista posibilitatea ca o masina, piesa, etc sa cedeze datorita neantului. Cred ca orice are o cauza.
Bineinteles ca a fost nevoie de un nou test, diagnoza care s-a soldat cu o defectare a unei piese din cutie. Nu ma intrebati, pentru ca nu stiu ce anume. A fost intocmit un deviz ( 170 de milioane) si inlocuit nu stiu ce piesa hidraulica.
Cateva sute de kilometri si acelasi rezultat. Masina trepideaza in acelasi fel .Este de remarcat faptul ca trepideaza mai mult la rece si pe masura ce temperatura motorului creste, trepideaza mai putin.
Ok, reintoarcere la service. Cauza : Cica nu a fost pus softul cel mai nou pe cutie , bla , bla, ..whatever . Inghiti pentru ca te afli intr-o tara in care din pacate tu nu poti avea dreptate, iar mijloacele legale nu prea te ajuta.
Alte cateva sute de kilometri si acelasi comportament. Maine dimineata am programare la Autoklass deoarece ei au dat o garantie pe lucrarea facuta.
De asemenea, am remarcat ca desi sunt pe "Parking" la rece turometrul oscileaza pana pe la 900-1000 de ture, dar nu tot timpul .
Ce parere aveti ?
Oare nu sunt angajatii capabili sa dea de urma problemei , sau pur si simplu
nu exista responsabilitate in tara asta ?
Orice indiciu m-ar ajuta .( Macar sa sugerez angajatilor de acolo sa verifice ce imi indicati voi). Va multumesc anticipat.
Just a MB fan.
Comment