Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E320 CDI 7G TRONIC probleme cutie de viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E320 CDI 7G TRONIC probleme cutie de viteze

    Salut,

    Am vazut ca sunt mai multe post-uri poate pe aceeasi tema, dar cum fiecare masina este unica am hotarat sa deschid acest nou subiect.

    Detin un W211 din 2006 320CDI V6 225 CP( Inmatriculata in 2007 ). Este o masina pe care o apreciez enorm si ma bucura de fiecare data cand o conduc. Mai putin in ultima perioada.

    Si-acum : Masina a avut reviziile facute din 10 000 km in 10 000 km la Autoklass ( Splaiul Unirii ) Bucuresti. Numai ca la 70 000km asa cum se obisnuieste i-a fost schimbat uleiul din cutia de viteze . Si de atunci haos. La condus, atunci cand apesi acceleratia moderat inca de pe la 1200-1300 de ture incepe sa tremure toata masina, inclusiv volan . Bineinteles ca nici nu accelereaza cum trebuie. Parca motorul ar primi motorina cu portia.

    Desi au fost acuzati ,cei de la Autoklass sustin ca au schimbat doar uleiul si nu au nici o vina pentru comportamentul mai sus mentionat. Eu cred ca nu exista posibilitatea ca o masina, piesa, etc sa cedeze datorita neantului. Cred ca orice are o cauza.
    Bineinteles ca a fost nevoie de un nou test, diagnoza care s-a soldat cu o defectare a unei piese din cutie. Nu ma intrebati, pentru ca nu stiu ce anume. A fost intocmit un deviz ( 170 de milioane) si inlocuit nu stiu ce piesa hidraulica.
    Cateva sute de kilometri si acelasi rezultat. Masina trepideaza in acelasi fel .Este de remarcat faptul ca trepideaza mai mult la rece si pe masura ce temperatura motorului creste, trepideaza mai putin.
    Ok, reintoarcere la service. Cauza : Cica nu a fost pus softul cel mai nou pe cutie , bla , bla, ..whatever . Inghiti pentru ca te afli intr-o tara in care din pacate tu nu poti avea dreptate, iar mijloacele legale nu prea te ajuta.
    Alte cateva sute de kilometri si acelasi comportament. Maine dimineata am programare la Autoklass deoarece ei au dat o garantie pe lucrarea facuta.
    De asemenea, am remarcat ca desi sunt pe "Parking" la rece turometrul oscileaza pana pe la 900-1000 de ture, dar nu tot timpul .

    Ce parere aveti ?

    Oare nu sunt angajatii capabili sa dea de urma problemei , sau pur si simplu
    nu exista responsabilitate in tara asta ?
    Orice indiciu m-ar ajuta .( Macar sa sugerez angajatilor de acolo sa verifice ce imi indicati voi). Va multumesc anticipat.

    Just a MB fan.
    Last edited by panainte_b; 01-07-2010, 20:57 PM.

  • #2
    Buna seara ,uleiul la cutia de viteze se schimba la 60000km conform reviziei MB; asta nu are legatura cu defectul tau,masina are destul de multa electronica ,nu se poate rezolva decit cu un STAR si ceva diagnoza ;daca nu vei putea rezolva problema la AUTOKLAS atunci da un semn si o vom rezolva (sunt unele mici secrete profesionale)
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #3
      Ce reprezinta un STAR?

      Cat despre ajutat .... . Masina are garantie extinsa si din pacate nu am voie decat la service-uri autorizate. Daca acest ajutor presupune o interventie ce poate fi detectata, as pierde garantia iar facturile pentru reparatii nu sunt foarte mici.
      Last edited by panainte_b; 01-07-2010, 21:35 PM.

      Comment


      • #4
        Bine ai venit pe acest forum si imi pare rau sa aud ca o asemenea frumusete ce ai tu face asemenea figuri,dar trebuie sa sti sigur daca acele probleme le ai din cutie,adica nu cred ca problema ta e din cutie suta la suta si sa-ti spun de ce,daca ai problema la motor avaria respectiva se transmite si la cutie si nu mai functioneaza corespunzator,exemplu daca zici ca oscileaza la relanti in P poate sa fie si regulatorul de presiune de vina si daca motorul nu merge regulat atunci nici cutia nu merge,deci cutia ta poate sa fie OK si sa ai ceva probleme la motor(senzor ceva defect,mufa poate duce la o asemenea defectiune, nu ti-a dat nici o eroare testerul respectiv de la Mercedes?eu ma indoiesc ca cutia aia deja da semne de obosire.
        STAR DIAG este cel mai bun tester pentru Mercedes care iti arata toate defectiunile masinii,fata de alte testere care nu-ti da tot timpul exact ce are masina defect.
        Last edited by paul1983; 01-07-2010, 21:38 PM.

        Comment


        • #5
          Din cate stiu cei de la Autoklas deja au schimbat ceva piese prin cutie . De motor nu stiu nimic. Maine am sa intreb mai exact.

          Banuiesc ca le-ar fi dat o eroare la motor daca ceva nu ar fi fost in regula.

          Comment


          • #6
            Pai probleme de genul tau ca tremura in D si face ca trenu am mai vazut,au schimbat ulei,alte piese prin cutie si saraca cutie nu avea nimic ca defapt era din tamponul motorului,deci trebuie putina grija ca,cu asemenea cutii nu stiu daca stie orice copil de la reprezentante cu ce se mananca si cu greu o mai readuci la normal daca o dereglat-o odata,sunt multi care stau cu testerul in fata si nu stiu ce reprezinta erorile respective.Eu iti doresc sa o rezolvi cat mai repede posibil si sa nu fie nimic grav.Good Luck!!

            Comment


            • #7
              Pentru a te linisti (nu sunt copil ) Casa Auto Bucuresti, iti spune ceva? Sper sa o poti rezolva.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Cel mai bine mergi cu masina la un service autorizat de dincolo de Ungaria.
                Unless I'm very much mistaken...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pianosso View Post
                  Cel mai bine mergi cu masina la un service autorizat de dincolo de Ungaria.
                  De acord cu colegul nostru, numai ca s`ar putea sa scoti ceva banuti din buzunarel si numai din vina incompetentilor de la service Mercedes Romania. Mai sunt pe forum cateva povestiri si patanii cu masini Mercedes duse la service, reprezentante Mercedes! Din pacate la noi in Romania nu este recomandat sa detii un model nou de Mercedes tocmai din cauza unor oameni incompetenti angajati de service`urile respective!

                  Comment


                  • #10
                    Daca are garantie extinsa, ce sa plateasca in afara de drum?

                    Sau nu?
                    Unless I'm very much mistaken...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by pianosso View Post
                      Daca are garantie extinsa, ce sa plateasca in afara de drum?

                      Sau nu?
                      Nu stiu... am citit printre randuri cred ca mi`a scapat treaba cu garantia. Imi cer scuze!

                      Comment


                      • #12
                        S-ar putea ca cei la la Casa Auto, daca nu te poate ajuta colegul de mai sus, sa te refuze pe motiv ca problema masinii a fost anuntata la Autoklass, s-au facut interventii acoperite de garantie tot la Autoklass, eventuala corespondenta (ea ar trebui sa existe) dintre reprezentantii service-ului si inginerii germani este tinuta tot de Autoklass.
                        Acum, iti spun o chestie: mie-mi plac mult cativa baieti de la Autoklass de pe Splai si service-urile la masini numai acolo le-am facut si le voi face, DAR Casa Auto are o experienta de service cu 10-12 ani mai mare.

                        Aveam adresa si datele de contact ale unui service de cutii automate. Din ce auzisem numai cu asta se ocupau. Baieti scoliti in Germania si pusi pe treaba de calitate. Daca o gasesc, iti dau de veste.

                        Vibratia in P intre 900 si 1000rpm poate fi datorata si de la EGR, semn ca ar fi nevoie de o curatare a valvei respective, asta mai ales daca apare si in N, si la rece.

                        Comment


                        • #13
                          Sa speram ca intr-adevar vor schimba ce au zis pe garantie.

                          intrebare : Are idee cineva cat costa un injector ?
                          Last edited by panainte_b; 01-09-2010, 17:00 PM.

                          Comment


                          • #14
                            So... Am lasat masina la service asa cum v-am anuntat vineri dimineata. In jur de ora 15:30 am fost anuntat ca .....Trebuie schimbata cutia de viteze + Convertizor ( Nu mai retin exact denumirea ) . Aceasta ultima piesa a mai fost schimbata acum 1 luna. Nu stim exact motivele pentru care s-a defectat.
                            What ???? Am innebunit doar auzind acest lucru. Dar poate ca eu sunt cel ghinionist si se mai intampla. Se pare ca " a aparut " niste span (????) in cutia de viteze si nu se stie exact de la ce provine. Acest "span" se pare ca provine de la frecarea in cutie a mai multor piese ( care din punctul meu de vedere au fost montate incorect de prima data. Dar eu nu sunt un specialist, asa ca ... ) . M-am interesat exact ce anume s-a schimbat la momentul respectiv. Desi mi-am dorit sa tin minte, ce imi aduc aminte sunt : un bloc hidraulic, cortizorul parca ( sau convertizor , nu ma acuzati pt ca nu mai retin ), niste valve de control . Intre timp, a mai picat si un injector. Acesta ar fi fost cauza pentru acea oscilatie a turometrului la rece , desi eram pe Parking.

                            Tot ce stiu este ca totul se va face pe garantie.

                            Restul comentariilor ar fi de prisos.
                            Last edited by panainte_b; 01-09-2010, 16:58 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by panainte_b View Post
                              So... Am lasat masina la service asa cum v-am anuntat vineri dimineata. In jur de ora 15:30 am fost anuntat ca .....Trebuie schimbata cutia de viteze + Convertizor ( Nu mai retin exact denumirea ) . Aceasta ultima piesa a mai fost schimbata acum 1 luna. Nu stim exact motivele pentru care s-a defectat.
                              What ???? Am innebunit doar auzind acest lucru. Dar poate ca eu sunt cel ghinionist si se mai intampla. Se pare ca " a aparut " niste span (????) in cutia de viteze si nu se stie exact de la ce provine. Acest "span" se pare ca provine de la frecarea in cutie a mai multor piese ( care din punctul meu de vedere au fost montate incorect de prima data. Dar eu nu sunt un specialist, asa ca ... ) . M-am interesat exact ce anume s-a schimbat la momentul respectiv. Desi mi-am dorit sa tin minte, ce imi aduc aminte sunt : un bloc hidraulic, cortizorul parca ( sau convertizor , nu ma acuzati pt ca nu mai retin ), niste valve de control . Intre timp, a mai picat si un injector. Acesta ar fi fost cauza pentru acea oscilatie a turometrului la rece , desi eram pe Parking.

                              Tot ce stiu este ca totul se va face pe garantie.

                              Restul comentariilor ar fi de prisos.
                              Cred ca injectorul a fost singurul defect al masinii...
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF