Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

DIY - Test de etanseitate admisie CDI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DIY - Test de etanseitate admisie CDI

    Prezint, pe scurt, propria modalitate de testare a etanseitatii traseului turbo-galerie de admisie la motorul cdi detinut (W210, 2001, OM611, 143cp).
    Materiale necesare:
    - dop de damigeana (cauciuc) care sa se pupe pe intrarea silencerului in turbo (8 lei);
    - valva janta (2 lei);
    - compresor cu aer.
    O gaura mica in dop, se introduce valva in gaura respectiva.
    Se desface silencer-ul de pe turbina (2 suruburi sus, 2 jos, pozitie cam incomoda). Eu nu l-am desfacut pentru ca il am pe cel vechi, schimbat recent, deci m-am mufat direct cu el pe furtunul spre intercooler. Dopul cu valva deja introbagata se mufeaza pe silencer.
    Se desface busonul de ulei.
    Se baga presiune, usurel, pana se umfla furtunul care intra in EGR / galerie. Se asculta cu atentie eventuale scapari.
    La mine e etans.
    Si pozne (n-am avut timp de bibilit la fiecare poza, va dati seama ce si cum).
    Attached Files
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

  • #2
    Salut si multe multumiri pentru informatii. Eu intreb insa pentru ca nu stiu: ce inseamna silencer adica ce face ca engleza inteleg
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Sincer nu stiu care e denumirea exacta a piesei respective, in EWA ii zice "charging air line". De la colegul Luxian aflai si eu ca i-ar zice si silencer. O fi ala, n-o fi, n-are importanta pentru prezentul topic.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Asa da, o solutie conform procedurii oficiale...

        Cred ca se poate aplica cu succes pana la CDI6!

        Pune si link-ul pt dop.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Pai dopul de damigeana e luat de subsemnatul din piata...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            silencer - amortizor zgomot, suierat, etc turbina
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Alin, vad ca-n procedura evocata de ASRA se pune motzuloiu' ala special pe furtunul care iese din cutia filtrului de aer spre turbo. Deci se antreneaza si turbina? Cum trece aerul pompat, daca n-are vacuum (motorul e oprit) sa traga de actuator?
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Alin, vad ca-n procedura evocata de ASRA se pune motzuloiu' ala special pe furtunul care iese din cutia filtrului de aer spre turbo. Deci se antreneaza si turbina? Cum trece aerul pompat, daca n-are vacuum (motorul e oprit) sa traga de actuator?
                Actuatorul variaza geometria turbinei pe partea 'calda', adica paletutele din evacuare, partea rece e la fel si cu geometria trasa sau lasata...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  In momentul cand sufli direct dinspre filtrul de aer spre turbina si ulterior intercooler, afli si daca ai lagarele axului cu paleti uzate, aerul s-ar duce spre ecavuare.
                  "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF