Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential defect w 211 320 CDI - "uruie"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential defect w 211 320 CDI - "uruie"

    V-am mai cerut parerea in legatura cu aceasta problema:
    Imi "uruie"diferentialul la w 211 320 CDI, an fabr 2006.
    Se manifesta prin un zgomot destul de enervant in frana de motor si in sarcina la viteze cuprinse intre 60 km/h si 100 km/h, dupa zgomotul devine iute/subtire si nu mai prea se aude.
    Am intrebat despre aceasta problema o data cu efectuarea reviziei la reprezentanta Mercedes din Tg Mures (Aliat), unde mi s-a spus ca sigur e un rulment de la diferential dar ca nu stiu care...
    Impreuna cu un amic am observat, pe elevator ca la invartirea rotilor manual, se aud sunete suspecte de la rulmentii pinionului de atac. Aceeasi teorie mi-a fost confirmata la un super meserias care l-am gasit in Brasov si care e dispus contra unei sume modice sa imi desfaca diferentialul si sa verifice care sunt rulmentii defecti. Tin sa precizez ca aceasta operatiune este una "dificila" la zisele a mai multor mecanici deoarece trebuie reglata caderea pinionului de atac pe coroana si nu prea au vrut sa se bage...
    M-am gandit si la achizitionarea unui diferential nou dar e 3500 eur asa ca pica, iar cu unul second pot pati in 3-4 luni la fel ca cu al meu. Voi alege varianta cu second in cazul in care nu voi gasi rulmenti pentru al meu (nu vine nici o piesa pe comanda la reprezentanta ce se monteaza in diferential).
    Acest mecanic mi-a cerut ulei original pe motiv ca nu se bazeaza pe ce e in comert cu toate ca inainte eram pro ulei de calitate din magazin, tot 75w85.
    Am comandat deja la reprezentanta 2 litri de ulei(400 Ron) si semeringuri noi pentru diferential(toate 3 la 150 de ron si vin la pachet cu protectii noi pentru semeringurile de la planetare si ceva inele de reglaj din cate am inteles).
    In ideea in care mai are cineva aceeasi problema sau va mai avea, am sa va tin la curent pe perioada reparatiei. Luni voi duce masina la desfacut de diferential si daca se poate am sa rog mecanicul sa faca poze pe parcursul operatiunii, daca vrea...
    Apoi voi veni cu informatii despre cotele rulmentilor din diferential care le voi posta aici si pe forumurile internationale unde multi pun intrebarea asta.
    Dupa aceste date, restul tine de iscusinta celui care va regla diferentialul. Din cate am vazut la service-ul unde va fi dus w 211-le meu, cei de acolo se ocupa (mitsubishi lancer pe elevator cu cutia si diferentialul desfacut bucatele) din cate am inteles repara,modifica cutii si diferentiale pentru masini de raliu, erau vreo cateva si inauntru si afara . Unul din ei a lucrat la tiriac auto ani buni si stie exact cu ce se mananca mertanele .
    Daca ii vad meseriasi am sa ii recomand, pana atunci fac teste pe mine.
    Last edited by Dj Sky; 01-10-2012, 22:00 PM.

  • #2
    Salut, imi parer rau pt problema ta. Dar se mai intampla. Mai ales la masinile cu sarcina mare pe transmisie. Daca nu gasesti rulmentii pe original iti recomand nici sa nu-i cauti pe original. Am montat rulmenti aftermarket la classa C si am facut 150.000km cu ei fara sa mai am vre-o problema. Daca nu-i gasesti nici asa... nu stiu ce sa zic... daca ai avea niste cote exacte ai rulmentilor de atac as putea incerca ceva.

    Comment


    • #3
      Frumos din partea ta,ca vrei sa ne impartasesti si noua ce va urma.Sa speram va fi de bine.
      Treaba este ca si la al meu w210 am aceasi problema,insa nu am curaj sa las pe oricare sa umble la ea.
      Apropo,cati km are masina ta?

      Comment


      • #4
        Masina are 164.000 km reali(carte service in regula), am luat-o in octombrie 2010, la 130.000 km si de atunci am facut ceva drumuri cu ea, multe si prin europa...
        Zgomotul nu s-a accentuat foarte tare de atunci, dar deja a avansat sunetul care initial se auzea doar pe la 80-90 km/h pana la 100 sa se auda de pe la 60 km/h si incepe sa ma puna pe ganduri sa nu ma lase pe drum si azi maine trebuie sa ies iar pana in Germania si nu am de gand sa ma lase pe acolo, Ca nemtii vor zice ca cei de la Reprezentanta, nou cu 3500 eur sau avem un second cu garantie un an la 1700 eur cu 7 ore de montaj(manopera) in jur de 800 ron...
        Domnul cu care am vorbit pentru reparatie are un mecanic bun pentru cutii si diferentiale si daca iese treaba la mine vi-i voi recomanda si voua.
        Pe forumurile internationale, foarte multi se plang cu problema asta la motoarele de 320,400,500,55 amg... Pe acolo multi au ales schimbarea diferentialului.
        Ce stiu eu, este faptul ca Ina Schaeffler de aici din Brasov fabrica din 2004 rulmenti, role pentru mercedes (Brandurile Luk, Ina si Fag) care ajung in germania fara nici un stant de Made in Romania, cel mai probabil si in diferential avem rulmenti care ii fabrica ei si sansele ca sa ii gasesc sunt destul de mari tinand cont ca de la mine pana la fabrica sunt 7 Km ...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dj Sky View Post
          Ce stiu eu, este faptul ca Ina Schaeffler de aici din Brasov fabrica din 2004 rulmenti, role pentru mercedes (Brandurile Luk, Ina si Fag) care ajung in germania fara nici un stant de Made in Romania, cel mai probabil si in diferential avem rulmenti care ii fabrica ei si sansele ca sa ii gasesc sunt destul de mari tinand cont ca de la mine pana la fabrica sunt 7 Km ...
          Oricum , acolo se lucreaza foarte bine , si la standarde inalte si calitative.Nu ai de ce sa iti faci griji referitor la faptul ca ar fi produse la noi in tara.

          Comment


          • #6
            Am cumparat semeringuri noi pentru planetare, cod A230 997 03 46 si semering la pinionul de atac cod A230 997 02 46.
            Am mai cumparat un litru de ulei cu 200 de lei iar diferenta de vreo 200-300 ml mi-o pune mecanicul ca mai are ramas de la lucrari anterioare.
            Azi mi-a desfacut diferentialul si sunt dusi 3 rulmenti din 4. Unul afectat mai tare si 2 partial. Coduri de pe ei nu stiu daca are rost sa pun deocamdata ca mai mult ca sigur fiecare cod/model de diferential are alt fel de rulmenti.
            Ce am aflat deocamdata este ca rulmentii sunt fabricati de TIMKEN(o fabrica din SUA) si nu se gasesc echivalenti . Sper sa am termen de livrare si pret ok, in caz contrar va trebui sa apelez la seconduri ca nou mai greu...
            Voi reveni cu detalii si poze in curand.

            Comment


            • #7
              Vezi ca este o fabrica TIMKEN in Ploiesti (in zona de Sud, unde este podul mare in "L").
              Este vorba de aceeasi firma, cu numele scris cu portocaliu.

              Comment


              • #8
                Buna seara !

                Nu exista sa nu gasesti rulmentii de care ai nevoie, chiar daca sunt TIMKEN sau alta marca. Codurile sunt importante, pentru ca pe baza lor poti cauta echivalente la alti producatori.

                Si in nici un caz nu se cumpara rulmentii de la dealerul Benz, ca vor costa cat sa-ti dea un usor atac, probabil...

                In ceea ce priveste reglajul jocului si a petei de contact corecte intre pinion si coroana, se face obligatoriu la schimbarea rulmentilor, chiar daca pastrezi pinionul si cosul purtator al coroanei originale, si nu altele.

                Aceest reglaj se va face cu atat mai mult cand se folosesc piese noi (pinion si coroana), pe langa rulmentii noi...

                Iar daca "mecanicii" in cauza nu sunt in stare sa faca un reglaj de diferential, incearca sa-i eviti pe viitor, cel putin pentru astfel de operatii. Jenant...


                Stima,


                Dragos

                Comment


                • #9
                  si in Cluj la reprezentanta este un meserias foarte bun!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Heavy D. View Post
                    Buna seara !

                    Nu exista sa nu gasesti rulmentii de care ai nevoie, chiar daca sunt TIMKEN sau alta marca. Codurile sunt importante, pentru ca pe baza lor poti cauta echivalente la alti producatori. (Am codurile, am sunat si eu si service-ul si am gasit si pret cam mare si timp de livrare foarte mare din cauza distantei, tot numai din state se gasesc si nimic pe echivalent, problema e la camasi, rulmentii ar cam fi...)
                    Si in nici un caz nu se cumpara rulmentii de la dealerul Benz, ca vor costa cat sa-ti dea un usor atac, probabil... (Am verificat deja si nu au rulmenti ca de ii aveau, ii cumparam, dar nu sunt si asa pica...)
                    In ceea ce priveste reglajul jocului si a petei de contact corecte intre pinion si coroana, se face obligatoriu la schimbarea rulmentilor, chiar daca pastrezi pinionul si cosul purtator al coroanei originale, si nu altele. (Nu cred ca e o problema pentru acesti meseriasi deoarece de fiecare data cand merg acolo, imi demonstrez ca stiu ce fac, asa ca ii recomand si ca pret si ca si calitate a lucrarii, sa nu mai vorbim de sculele ce le au pe acolo si de conditii)
                    Aceest reglaj se va face cu atat mai mult cand se folosesc piese noi (pinion si coroana), pe langa rulmentii noi... (Pinionul si coroana arata perfect)
                    Deci, rulmentii + camasile exterioare nu prea le gasesc sub 350 eur din cauza taxelor de transport si a vamii, dar problema mare nu e pretul, ci timpul de livrare 7-10 zile din state(zic ei) si 10-14 zile am gasit eu din Ucraina tot cu vama si pret mare.
                    Voi alege varianta unui diferential second pana imi reconditionez diferentialul meu(in vara imi va aduce cineva rulmentii personal din state).
                    Atasez poze cu semeringurile, si rulmentii din diferential.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Dj Sky View Post
                      Deci, rulmentii + camasile exterioare nu prea le gasesc sub 350 eur din cauza taxelor de transport si a vamii, dar problema mare nu e pretul, ci timpul de livrare 7-10 zile din state(zic ei) si 10-14 zile am gasit eu din Ucraina tot cu vama si pret mare.
                      Voi alege varianta unui diferential second pana imi reconditionez diferentialul meu(in vara imi va aduce cineva rulmentii personal din state).
                      Atasez poze cu semeringurile, si rulmentii din diferential.
                      Nu ma pronunt ca o pot rezolva, dar daca imi dai codurile rulmentilor sau macar cotele, sau macar codul vin, as incerca eu sa nu stai pana in vara pe dif. sh

                      Comment


                      • #12
                        E mult sa stai 7-10 zile?
                        2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by 220CDI View Post
                          E mult sa stai 7-10 zile?
                          Pentru mine e mult sa stau asa zise 7-10 zile care se pot face si mai multe. Sa nu neglijam faptul ca voi cumpara rulmenti de nici 200 usd in state cu mai bine de 350 eur in romania. Chiar nu arunc bani pe transport aiurea asa ca pun un diferential second si cand il voi face pe al meu asta second il dau jos si il tin de muzeu sau il dau la cineva care va avea nevoie de el. La mine a fost mai mult un moft nu o chestie care sa ma lase pe drum sau mai stiu eu...
                          Ce e bine, e faptul ca pinionul de atac, si coroana arata in stare excelenta, zici ca nici nu au fost folosite, asa ca va merita sa ii pun rulmenti si camasi noi si mai merge mult si bine.
                          Ce nu inteleg, de ce s-a dus naibii la mine unul din rulmenti, din care a sarit span si a afectat alti doi? Si asta la 160.000 de km.
                          Cand am schimbat prima data uleiul, am scos din el mai putin cu 30 grame decat am putut baga ca am masurat, si uleiul arata bine, nu am avut scurgeri pe la semeringuri. Deci nu a ramas fara ulei. Oare am nimerit eu acel rulment, unul din un lot de 10.000 care avea probleme sau de ce?
                          Last edited by Dj Sky; 01-17-2012, 23:02 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Si la reprezentanta ai intrebat, cat costa?
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cutaresku View Post
                              Si la reprezentanta ai intrebat, cat costa?
                              Nu stiu la ce te referi cu cat costa? asa ca trec toate variantele:
                              Diferential reconditionat cu al meu la schimb 1500 Eur
                              Diferential nou 3500 Eur
                              Piese si componente inafara de semeringuri, protectii pentru planetare si ceva componente de la prinderea cardanului la diferential, nu se gaseste. Nici vorba de rulmenti sau alte piese din interior.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF