Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W201 > Probleme tehnice - W201

Cum se regleaza aprinderea la un model 190E din 1987?

Probleme tehnice - W201


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-05-2011, 17:44 PM   #1
Flyer008
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oradea
Motorizare : 1997cc Benzina
Posts: 6
:
[Junior Member]
Smile Cum se regleaza aprinderea la un model 190E din 1987?

Buna. V'as fi recunoscator daca m'ati putea lamurii. Modelul este Mercedes 190E, an fabricatie 1987, carburator nu stiu exact ce model e(poate conteaza si asta), motorizare 1997 centimetri cubi, nu stiu exact cati kw, fiindca e plecat talonul de acasa la momentul la care editez acest post Motorul are in jur de 160000 km, in stare excelenta, absolut nici o problema in afara de aprindere. Cel putin asa zice tatal meu, el m'a si rugat sa va rog ajutorul. Daca cumva are cineva timp si chef sa ne lamureasca va multumim anticipat. Toate bune, Tudor.
Flyer008 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2011, 07:38 AM   #2
razvy64
Senior Member
 
Join Date: May 2011
Location: USA
Motorizare : Diesel
Posts: 389
:
[Senior Member]
Default

Aprinderea la masina asta nu e iesita din comun.
http://www.2carpros.com/forum/automo...17_190ea_1.jpg
http://www.2carpros.com/forum/automo...17_190eb_1.jpg

Iti recomand sa incepi cu lucrurile de baza, vacum, bujii, cabluri .

Last edited by Luxian; 07-21-2011 at 23:34 PM.
razvy64 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2011, 16:04 PM   #3
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Dupa aceea continui cu distributia ( reglezi tachetii daca nu sunt hidraulici ) si avansul la aprindere ; se regleaza delco cu ajutorul stroboscopului la un service .
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2011, 18:21 PM   #4
Flyer008
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oradea
Motorizare : 1997cc Benzina
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Multumesc pt. informatii, desi mai am o intrebare. Din cate stiu eu avansul la aprindere pe modul normal(adica non-sport) este de 8 grade, la masina noastra avansul este dupa punctul mort superior cu doua grade. Cum se regleaza unghiul de 8 grade inainte de punctul mort superior. Din delcou nu se poate regla fiindca are doar rotorul distribuitor - este aprindere electronica.
Flyer008 is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2011, 19:39 PM   #5
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Salut Tudor !.
Spui ca motorul este in stare excelenta . Cum ai ajuns la concluzia ca aprinderea are probleme ? .
Talonul este plecat, dar CI exista? Ce tip de motor ai pe masina?

Last edited by Luxian; 07-21-2011 at 23:36 PM.
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 18:04 PM   #6
Flyer008
Junior Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Oradea
Motorizare : 1997cc Benzina
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default

Mai sincer sa fiu eu nu am ajuns la nici o concluzie, scriu totul in numele tatalui meu. Tatal meu mi'a spus ca a verificat absolut totul la motor si merge in parametrii normali, mai putin avansul la aprindere parca era. Motorul e de 1997cm, cu injectie mecanica, daca bine retin. Dar la aprindere mi'a explicat si mie ca pe modul normal (non-sport) punctul mort trebuie sa fie la un unghi de 8 grade, iar pe cel sport la un unghi de 12 grade. Asta am vazut si eu ca scrie pe caroseria masinii. Dar din cate mi'a spus el, punctul mort sare cam cu doua grade peste unghiul de 8 grade si doar acolo se realizeaza scanteia, in cazul masinii noastre. Si m'a rugat sa va intreb pe voi cum se poate regla, sa se repuna pe modul normal de 8 grade. Sper ca ai inteles ce anume am vrut sa iti explic nu stiu sa explic prea bine.
Flyer008 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 23:28 PM   #7
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,231
:
[V.I.P]
Default

Te-am rugat sa te uiti in cartea de identitate si sa ne spui codul motorului .
Ceva de genul M 102 924 .
Trebuie sa ne lamuresti clar daca ai Mercedes 190 , varianta cu carburator , sau Mercedes 190E varianta cu injectie mecanica K Jetronic sau KE Jetronic asistata electronic . Intre prima si ultima postare exista diferente care creeaza confuzii .
Acum , daca crezi ca ai probleme cu avansul ar trebui sa se intample urmatoarele simptome :
1-Motorul nu dezvolta puterea nominala si fum albicios la evacuare :
-avans prea mare sau prea mic la aprindere .
2-Motorul consuma excesiv benzina :
-avans prea mic la aprindere .
Cred ca mai bine ar fi sa consulti un specialist la un service .
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 08:26 AM   #8
helmut201
Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Mannheim
Motorizare : 1,8
Posts: 41
:
[Member]
Default

Buna ziua Tudor

Alege din tabelul de mai jos tipul masinii. De exemplu 201.023
Sau codul motorului. De exemplu 102.924

Fara acest tip sau cod este greu sa te ajutam. nstoe are dreptate.

Salutari, Helmut
Attached Images
File Type: jpg DSCF8876.jpg (99.6 KB, 134 views)
helmut201 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2018, 13:49 PM   #9
danioancarstea
Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : benzina
Age: 58
Posts: 95
:
[Member]
Default avans aprindere

Ptr motorul 111.940 (2l din '94) stiti ce avans se recomanda la benzina de '95 octani ?

Multumesc
danioancarstea is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2018, 19:40 PM   #10
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Va salut!

Poate ajuta...
Attached Images
File Type: jpg Distributie 2.0 - Copy.jpg (99.3 KB, 30 views)
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2018, 23:01 PM   #11
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Salutam!
Am mai gasit ceva....
Attached Images
File Type: jpg Ajustare.jpg (64.3 KB, 25 views)
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
190e, 1987, aprinderea, cum, din, model, regleaza


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:54 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF