Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > Vintage Car

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Vintage Car


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-04-2012, 22:07 PM   #1
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Salut, deschid topicul acesta din nevoia de a afla mai exact, de la persoane care chiar au facut asta, pt ca pe internet gasesti tot felul de informatii, dar pana la urma e pe principiul zicalei 'teoria ca teoria dar practica ne omoara' cel mai bine este sa aflam de la cineva care chiar a facut asta.

Ce ma intereseaza pe mine in principal este daca se poate aduce o masina din afara si inmatricula dupa cum am inteles eu fara nici o taxa de inmatriculare si pe urma nu se plateste nici un impozit. Treaba am inteles ca e posibila pt ca prima data se merge la RAR pt a se stabili cuantumului taxei, si acolo in urma identificarii, se poate stabili daca modelul a iesit din productie de peste 30 de ani, fapt care am inteles ca e principalul pt a devenii masina oldtimer, si am inteles ca mai trebuie sa treaca si pe la retromobil pt a o categorisi in 3 grupe in fct de stare si originalitatea pieselor ceea ce ii da in final si valoarea acesteia, o valoare care poate varia destul de mult din ce am vazut eu, si anume intre 1000 si 20mii sau 50miiE chiar.

In plus ar fi foarte util de stiut si alte lucruri care implica detinerea unei astfel de masini si anume:
-la cat timp si unde se pot face verificarile tehnice
-daca difera si daca da in ce consta calcului pretului la RCA
-daca sunt ceva restrictii de circulatie cu vehiculul respectiv
-daca sunt permise modificari estetice minore, reconditionari majore si reparatii estetice din cauza la accident sau degradare, si regimul schimbului consumabilelor.

Si eventual daca mai are si altcineva alte nedumeriri poate sa intrebe in acest topic.
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2012, 22:35 PM   #2
Ady26
Senior Member
 
Ady26's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Satu Mare
Motorizare : Diesel/Benzina
Posts: 312
:
[Senior Member]
Default

Foarte buna ideea de a deschide un topic pe aceasta tema,chiar sunt si eu curios de pasii care trebuie urmati,dar le dam prioritate celor care au facut asta.
Ady26 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2012, 22:48 PM   #3
mer_se280
Organizator de intalniri
 
mer_se280's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: Zalău
Motorizare : 280SE, 280CE, 500SEC... to be continued
Age: 34
Posts: 5,310
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salutare!

Nu doresc sa dau nume dar daca nu ma insel avem un membru pe forum care este in comisia care evalueaza autoturismul care va urma sa fie trecut retromobil.

Sa speram ca va citi acest topic si ne va explica mai indetaliat care sunt pasii de urmat.

Toate cele bune!
__________________
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

W126 280SE S-Klasse
W123 280CE E-Klasse
W126 500SEC S-Klasse

'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
mer_se280 is offline   Reply With Quote
Old 01-04-2012, 23:58 PM   #4
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 26
Posts: 1,411
:
[Banned]
Default

Eu stiam ca poti merge direct la Retromobil cu ea , fara sa treci prin RAR , acestia iti elibereaza un certificat , apoi cu el mergi la RAR , autentificare de serii si alte cele , si in baza certificatului face mentiunea in CIV ca e retromobil , deci scutit de taxa si impozit.
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 01:39 AM   #5
m1hai
V.I.P
 
m1hai's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 220 cdi
Age: 32
Posts: 347
:
[V.I.P]
Default

Salutare! Este exact cum zice colegul Grigorean! Eu am facut acest lucru, dar cu o masina care era deja inmatriculata in Romania! Pentru una adusa din afara, procedura este aceeasi! Se merge la Retromobil, unde o comisie iti evalueaza masina si iti elibereaza un certificat istoric care este valabil 60 de zile. Acest lucru costa din cate imi amintesc 200 de Euro pt un vehicul adus din afara si 50 Euro pt unul deja inmatriculat in Romania.Apoi cu acest certificat si cu masina se merge la RAR unde se face autentificarea si se trece in cartea masinii la rubrica mentiuni textul: vehicul istoric. Apoi, se merge la Taxe si Impozite cu copie dupa certificatul istoric si dupa cartea masinii si se declara masina la biroul unic(ca la orice masina) si se obtine reducerea de 100% pt impozit!
Tot ce am povestit se preteaza la o masina ce indeplineste toate conditiile de vehicul istoric! 30 de ani de la incetarea fabricatiei, vopseaua din paleta originala, originalitatea pieselor, starea perfecta de functionare, etc. Toate aceste detalii sunt pe site-ul retromobil.ro. Mentionez ca nu stabileste nimeni nici o valoarea a masinii, iar legat de detinerea unei astfel de masini treaba sta in felul urmator:
-verificarile tehnice se fac numai la RAR, o data la 2 ani
-RCA-ul costa ca la orice masina
-rovigneta este gratis de la CNADR, in baza unui formular si este pe termen nelimitat, pana la schimbarea proprietarului
-nu ai nici o restrictie de circulatie
Legat de modificari:
-poti face reparatii minor, majore de care vrei, restaurari, etc.
-modificari poti face numai daca sunt reversibile sau sunt facute cu elemente din perioada respectiva de fabricatie. Ex: poti schimba jantele cu unele din perioada in care masina a fost fabricata sau poti pune un casetofon nou, dar sa ai si pe cel original,fara sa gauresti panouri pt boxe si alte dracovenii.

Pentru alte informatii va raspund cu mare placere! Eu am trecut prin aceasta sesiune si detin vehiculul istoric in continuare si am mare grija de el! Toate cele bune!
m1hai is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 09:12 AM   #6
florynu
Senior Member
 
florynu's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : c124 220
Age: 33
Posts: 284
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by m1hai View Post
Salutare! Este exact cum zice colegul Grigorean! Eu am facut acest lucru, dar cu o masina care era deja inmatriculata in Romania! Pentru una adusa din afara, procedura este aceeasi! Se merge la Retromobil, unde o comisie iti evalueaza masina si iti elibereaza un certificat istoric care este valabil 60 de zile. Acest lucru costa din cate imi amintesc 200 de Euro pt un vehicul adus din afara si 50 Euro pt unul deja inmatriculat in Romania.Apoi cu acest certificat si cu masina se merge la RAR unde se face autentificarea si se trece in cartea masinii la rubrica mentiuni textul: vehicul istoric. Apoi, se merge la Taxe si Impozite cu copie dupa certificatul istoric si dupa cartea masinii si se declara masina la biroul unic(ca la orice masina) si se obtine reducerea de 100% pt impozit!
Tot ce am povestit se preteaza la o masina ce indeplineste toate conditiile de vehicul istoric! 30 de ani de la incetarea fabricatiei, vopseaua din paleta originala, originalitatea pieselor, starea perfecta de functionare, etc. Toate aceste detalii sunt pe site-ul retromobil.ro. Mentionez ca nu stabileste nimeni nici o valoarea a masinii, iar legat de detinerea unei astfel de masini treaba sta in felul urmator:
-verificarile tehnice se fac numai la RAR, o data la 2 ani
-RCA-ul costa ca la orice masina
-rovigneta este gratis de la CNADR, in baza unui formular si este pe termen nelimitat, pana la schimbarea proprietarului
-nu ai nici o restrictie de circulatie
Legat de modificari:
-poti face reparatii minor, majore de care vrei, restaurari, etc.
-modificari poti face numai daca sunt reversibile sau sunt facute cu elemente din perioada respectiva de fabricatie. Ex: poti schimba jantele cu unele din perioada in care masina a fost fabricata sau poti pune un casetofon nou, dar sa ai si pe cel original,fara sa gauresti panouri pt boxe si alte dracovenii.

Pentru alte informatii va raspund cu mare placere! Eu am trecut prin aceasta sesiune si detin vehiculul istoric in continuare si am mare grija de el! Toate cele bune!
Bun bun dar spre exemplu ...:

Vreau un w116 ... de afara ... si cum si cui ma adresez sa vad daca masina e in starea originala si daca o sa primesc certificatul ala de vehicul istoric ? Daca ma duc dupa ea la Germania si o aduc aici si astia zic PAS ?
florynu is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 09:35 AM   #7
Orvo
V.I.P
 
Join Date: Mar 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 300SE
Posts: 1,301
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by florynu View Post
Bun bun dar spre exemplu ...:
Vreau un w116 ... de afara ... si cum si cui ma adresez sa vad daca masina e in starea originala si daca o sa primesc certificatul ala de vehicul istoric ? Daca ma duc dupa ea la Germania si o aduc aici si astia zic PAS ?
Daca esti intr-adevar interesat, primul lucru pe care-l faci e sa te duci pana la Retromobil si sa discuti cu ei despre ce anume vrei sa faci, ce masina vrei sa aduci si-ti vor explica ei ce trebuie sa ai in vedere.

Retromobil Club Romania
Str. Zeicani nr 13 A
Sector 4, 040791 - Bucuresti
Secretar General interimar: Marin Florian
Mobil: 0722.959.698, Email: florian.marin@gmail.com
Fax : 021.224.22.10
Orvo is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 09:43 AM   #8
Greceanu-Eduard
Senior Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Ploiesti
Motorizare : Diesel
Age: 46
Posts: 197
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Orvo View Post
Daca esti intr-adevar interesat, primul lucru pe care-l faci e sa te duci pana la Retromobil si sa discuti cu ei despre ce anume vrei sa faci, ce masina vrei sa aduci si-ti vor explica ei ce trebuie sa ai in vedere.

Retromobil Club Romania
Str. Zeicani nr 13 A
Sector 4, 040791 - Bucuresti
Secretar General interimar: Marin Florian
Mobil: 0722.959.698, Email: florian.marin@gmail.com
Fax : 021.224.22.10
Multumim de informatii, vor fi utile pentru multe persoane interesate. Drumuri bune, fara evenimente tehnice sau rutiere.
Greceanu-Eduard is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 16:44 PM   #9
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

Multumiri pt informatii, ce ar mai fi de precizat este dacae adevarat ce am inteles si anume faptul ca, din moment ce un vehicul devine retromobil, nu mai poate fi vandut inafara granitelor tarii, sau acuma s-a extins la spatiul UE? Sau se poate numai printr-un aviz special eliberat de catre Retromobil Romania eventual si in urma unei taxe.

Totodata ar fi bine de stiut si de-aici din topic cam ce taxe trebuiesc platite in total pt o astfel de inmatriculare pe langa cea de la retro-mobil, daca difera fatza de o inmatriculare normala...
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2012, 16:54 PM   #10
zistok
Senior Member
 
zistok's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Sighisoara
Motorizare : 200 D
Posts: 199
:
[Senior Member]
Default

Istructiv topicul ! Sigur sunt interesati oamenii ( cu masinute vechi ), cum se procedeaza !

Multumim de informatii !!!!!!!
zistok is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2012, 16:11 PM   #11
m1hai
V.I.P
 
m1hai's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 220 cdi
Age: 32
Posts: 347
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by NinjaV12 View Post
Multumiri pt informatii, ce ar mai fi de precizat este dacae adevarat ce am inteles si anume faptul ca, din moment ce un vehicul devine retromobil, nu mai poate fi vandut inafara granitelor tarii, sau acuma s-a extins la spatiul UE? Sau se poate numai printr-un aviz special eliberat de catre Retromobil Romania eventual si in urma unei taxe.

Totodata ar fi bine de stiut si de-aici din topic cam ce taxe trebuiesc platite in total pt o astfel de inmatriculare pe langa cea de la retro-mobil, daca difera fatza de o inmatriculare normala...
Salut! Legat de vanzarea vehiculului, nu cred sa fie vreo problema pt ca tu esti proprietarul masinii, actele sunt aceleasi ca si la o masina obisnuita! Singura diferenta e ca vei avea in cartea masinii mentiunea: vehicul istoric. Acest lucru din contra, te poate ajuta sa iei o suma mai mare de bani pe masina, pt ca Retromobil e recunoscuta de organizatia FIVA. Deci, calitatea de oldtimer e recunoscuta. De ex: tu daca cumperi o masina din Franta, Germania, etc care are deja un atestat de vehicul istoric nu poate decat sa te ajute la obtinerea aceluiasi titlu si in Romania si vice-versa!

Legat de taxele platite pt inmatriculare: inafara de taxa pt obtinerea atestatului istoric se platesc aceleasi taxe ca si la o inmatriculare normala!

Parerea mea este ca tu te duci cu gandul mult prea departe si ti faci prea multe griji. Nu este nimic complicat, iar in momentul in care iti cumperi masina cred ca-ti poti da seama singur daca masina va obtine atestatul sau nu. Masina trebuie sa fie aproape perfecta! Daca masina este ruginita si nu are elemente originale, e logic ca va trebui sa o pui la punct. O masina perfecta costa mult si daca ai bani sa o cumperi perfecta, restul cheltuielilor nici nu mai conteaza.

Ca si o paranteza, eu am procedat in felul urmator:
-am cumparat masina cu 4000 Euro intr-o stare buna din toate punctele de vedere
-inainte sa ma prezint cu ea la Retromobil, m-am apucat de o mica restaurare care a inghitit aprox. 7000 Euro
-dupa ce eu am considerat ca masina este aproape perfecta, am luat un nr de tel de pe site-ul Retromobil si am sunat, fara sa cunosc pe cineva
-am fost cu masina sa o vada un reprezentant Retromobil care mi-a zis ca masina este perfect eligibila si mi-a spus sa urmaresc pe site-ul lor cand va aparea urmatoarea sesiune de atestari.
-am asteptat vreo 2-3 sapt si a aparut anuntul pe site.
-am trimis mail cu copiile dupa actele si pozele cerute de ei si apoi m am prezentat la sesiune, unde o comisie a evaluat masina
-am obtinut atesatul din prima fara sa fie vreo problema si de aici mai departe am povestit in postarea anterioara.

Acum pun eu cateva intrebari:
Tu chiar vrei sa cumperi o masina istorica?
Ai un anume model de masina la care te ai gandit?
De ce te gandesti la revanzarea ei inainte sa o cumperi?(o masina istorica este ceva cu adevarat special si daca iti doresti o anume masina de foarte multi ani de zile, de ce te gandesti deja la revanzare?) Eu unul am masina de 2 ani jumate si nu ma gandesc sub nici o forma la revanzarea ei.

Daca vrei sa iti povestesc mai mult sau sa te ajut in legatura cu vreo decizie de a ta legata de vreo masina anume, ma poti suna oricand si ti dau sfatul meu legat de gandurile tale!

Toate cele bune!
m1hai is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2012, 16:32 PM   #12
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

@mihai am scris acestea pt
1: traim in rromania si de azi pe maine multe lucruri se schimba radical, si eu ma-m obisnuit sa anticipez idioteniile pe care le scot astia de ne (fura)conduc cica, de aceea chiar am si luat decizia ca nu o sa mai am inmatriculata in ro vo masina decat ori oldtimer, ori utilitara(G-klasse sau L200)
2: mie imi place ca un lucru sa fie facut pana la capat, si anume oricine e interesat de subiect, sa gaseasca practic orice in acest topic....e amatoresc sa faci un lucru doar pe jumatate, din pacate prea tipic rumanului, tocmai de aceea apreciez marca asta de masina pt ca e printre singurele care are modele facute pana la capat pt ceea ce sunt create!
Multumesc pt informatii, si sper sa fie utile multora dintre noi.
Eu imi doresc spre ex ca oldtimer un W116 SEL450
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2012, 17:32 PM   #13
m1hai
V.I.P
 
m1hai's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 220 cdi
Age: 32
Posts: 347
:
[V.I.P]
Default

Interesanta dorinta ai legata de masina istorica! Exact modelul pe care eu il detin!
Attached Images
File Type: jpg DSCF2716.jpg (161.1 KB, 1070 views)
m1hai is offline   Reply With Quote
Old 01-06-2012, 23:08 PM   #14
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by m1hai View Post
Interesanta dorinta ai legata de masina istorica! Exact modelul pe care eu il detin!
Mechanical excelency ......si ai chiar motorul de 4.5 V8 de 224cai??
....oricum ca performante, impozanta, pret nu exagerat, chiar mic as zice la ce am gasit si intretinere ok, altceva nu prea merita.
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2012, 01:44 AM   #15
m1hai
V.I.P
 
m1hai's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 220 cdi
Age: 32
Posts: 347
:
[V.I.P]
Default

Da, exact, de 4520 cmc! Deja am deviat un pic de la subiect. Sper ca lumea sa fi inteles care e procedura de inmatriculare a unui vehicul istoric. Toate cele bune!
m1hai is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2012, 18:10 PM   #16
NinjaV12
Senior Member
 
NinjaV12's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Location: Cluj-Napoca
Motorizare : 6 litrii tri galetzi
Posts: 512
:
[Senior Member]
Default

O intrebare as mai avea: daca de pe masina respectiva a fost schimbat cu totul motorul si cutia de viteze cu motor care s-a mai pus pe acest model ce-i drept, conteaza la evaluarea pt aceasta operatiune de trecere ca retromobil?
__________________
Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!
NinjaV12 is offline   Reply With Quote
Old 04-15-2012, 22:26 PM   #17
nstoe
V.I.P
 
nstoe's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: Romania .
Motorizare : 4 cilindrii.
Posts: 2,229
:
[V.I.P]
Default

Pentru colegii care doresc sa se informeze :

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_p...text?idt=67299

Procedura acordarii atestatului de vehicul istoric si a atestatului de eliberare a certificatului de originalitate pentru vehicule istorice , in dreapta sub poza .

http://www.retromobil.ro/

Vehicule istorice in evidenta RCR , cu mentiunea ca nu toate au si atestat .

http://retromobil.ro/images/galerie/vehrcr.html
nstoe is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2012, 17:41 PM   #18
panzerwagen
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : W126, 280SE/1981;W124, E250D/1993
Age: 51
Posts: 188
:
[Senior Member]
Default

Ma aflu si eu in treaba si intreb: pana la urma care dintre ai nostri colegi de pe FORUM este/face parte din comisia de avizari a RCR-ului?
Cu ani in urma, era asa, un fel de rumoare, ca sa nu zic barfa, cum ca RCR-ul ar fi o casta inchisa, patrunzi foarte greu acolo si conducerea de la Bucuresti era foarte greu abordabila, asta in ceea ce priveste si intrebarile, inca nerostite, ale unor colegi care ar cocheta cu ideea trecerii ca vehicul istoric a unor marci de autoturisme care au fost extrem de populare, gen VW Kafer, /8-ul si de ce nu? R8 si R12-le indigenizate la noi. Nu m-as fi bagat in seama singur vis-a-vis de un renume nu tocmai bun al RCR-ului, daca in ultimii ani nu ar fi fost exemple de colegi de-ai nostri, Forumisti, din afara Bucurestiului care, desi detin MB-uri din anii 60-70, au precizat faptul ca accederea in gratiile Retromobil Club Romania li s-a parut greu de realizat. Avem cazul unui coleg din Cluj, cu un W110 sau W111, fosta masina de reprezentare de la Ambasada SOFIA.
Acum, pentru colegul NinjaV12:
http://www.willhaben.at/iad/gebrauch...?adId=39328195
Este un W116 care poate te-ar putea interesa. Unic proprietar, vopsea originala, actele de provenienta, respectiv factura masinii in original, etc, etc. Atentie insa, in poze emblema este de 450SE, anuntul indica ca ar fi 280SE (136 Kw).
Poate iti iese ceva.
panzerwagen is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2012, 17:46 PM   #19
panzerwagen
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : W126, 280SE/1981;W124, E250D/1993
Age: 51
Posts: 188
:
[Senior Member]
Default

Dl. Mircea Filipciuc lucra, acum vro suta de ani..., la un vehicul ce apartinuse Maresalului Antonescu. La acea vreme RCR-ul exista, sub acelasi inalt patronaj al MS regele Mihai I, si nu cred ca acea masina, cunoscuta fiind pe unde a trecut, ar mai fi avut nevoie de atestat, putea fi trecuta just like that, in evidenta/arhiva RCR-ului. Poate totusi aflam daca avem printre noi sau nu acea persoana din RCR.
panzerwagen is offline   Reply With Quote
Old 04-18-2012, 10:33 AM   #20
chris.alfa
Junior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Milano
Motorizare : 1980
Age: 37
Posts: 5
:
[Junior Member]
Default

dar in concluzie care sunt sansele ca un w116sel poate fi inmatriculat ca si automobil istoric? eu momentan nu prea pot sa ma deplasez pina la R.C.R datoirita faptului ca ma aflu inafara tarii.
am sa urmaresc in continuare aceste posturi
chris.alfa is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
cum, inmatriculezi, iti, masina, oldtimer


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:37 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF