Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Contact W126 500 SE

Probleme tehnice - W116/W126


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-12-2010, 17:57 PM   #1
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default Contact W126 500 SE

Mi s-a rupt ceva în butucul contactului, şi am rămas cu cheia blocată în el. Merge pe bujii, dar nu ajunge la demaror, iar înapoi nu mai vine pe zero, nu o mai pot scoate. La momentul postării prezentei, maşina e la electrician, sunt tare curios ce poate face. Alta e nedumerirea mea: în drum spre casă m-am oprit la un magazin de piese, să văd cât costă un contact întreg, respectiv doar butucul. Precizez că, înainte m-am documentat, am şi acuma lângă mine lista pieselor aferente la contact, cu coduri cu tot (şi nişte preţuri în ruble ruseşti, dar ele cam bat cu ale noastre, dacă se face cursul). Răspunsul la întrebarea mea a fost: numai la reprezentanţă se poate comanda ! DE CE ??? Nu e cu chip, nu are nicio şmecherie, maşina e fabricaţie '86. Şi atunci ? (Mâine oricum mă mai duc şi la alt magazin, dar azi n-am mai avut timp.)
Dacă s-a lovit cineva de această problemă, loviţi-mă şi pe mine. O altă întrebare ar fi: nu se potriveşte butucul de la alt Mercedes ? În speţă, mai am maşina donatoare, un 190 (W201) tot din '86, ce-i drept, cu o singură cheie, dar cu contactul OK.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

Last edited by Levi; 08-12-2010 at 18:00 PM.
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 18:41 PM   #2
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Levi , sfatul meu : tu ai nevoie de un lacatus bun ( nu ala de a fost la steaua )si nu de electrician care sa-ti sa-ti demonteze partea mecanica ,sa-ti refaca cateii in ea si in cel mai rau caz sa-ti faca o alta cheie
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 20:01 PM   #3
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Daca totusi se invarte cheia in contact este un lucru bun. Butucul il poti comanda de la orice magazin de piese auto. Pentru a da butucul jos urmareste filmuletul(a mai fost postat):
http://www.youtube.com/watch?v=H2kAIA2-sZ8
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 21:40 PM   #4
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

De electrician (ăsta-i cel care mi-a legat clima) am avut nevoie să-mi dea jos contactul, şi a reuşit ! Poze mai jos.
Mâine mă duc la un lăcătuş (cică avem unul priceput la un atelier de copiat chei - aşa m-a îndrumat Ghiţă-electricul - dar eu nu mai am încredere în nimeni, până nu văd totul pus la loc, că am destule păţanii).
În WE-ul trecut am fost la o nuntă (la 240 de km), acolo am observat deja neregula în butuc, simţeam că s-a pus ceva de-a curmezişul în butuc, apoi am văzut şi bucăţica de metal înăuntru. Din acel moment am umblat cu cheia foarte fin, că dacă o păţeam acolo la dracu'n praznic (sătucul lui mama, uitat de lume), Lord era şi acuma acolo ...
Aseară să pornesc de undeva, şi n-a mai intrat, iar după ce a intrat, nu se mai învârtea (ca la fata mare prima dată, dacă mai ţine minte cineva ). La a suta (cred că nu exagerez) încercare s-a întors cheia pe bujii, şi cum aveam un pic de pantă - norocul meu, că altfel - am lăsat-o la vale, a pornit şi am ajuns acasă, dar azi numai trasă a pornit. Să vedem ce se rezolvă mai departe la lăcătuş (nu ăla de la Steaua )

Tumar - Ştiam figura, am vorbit şi cu Orvo la telefon, dar mie nu mi-a ieşit, n-am reuşit să dau jos nici celălalt butuc de pe W201. Şi ştiam ... Dar mai exersez ... Dacă alţii au putut ...
Attached Images
File Type: jpg DSCN1516.jpg (229.8 KB, 39950 views)
File Type: jpg DSCN1517.jpg (227.6 KB, 204 views)
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 21:55 PM   #5
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

posibil ca de la uzura sa-ti fi sarit vre-un catel din butuc care s-a pus de-a curmezisul ,apropo da tu de contact direct nu ai auzit ? mai uita-te si tu la filme : innoada aia 2 fire si imediat fura masina...
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 22:08 PM   #6
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
da tu de contact direct nu ai auzit ? mai uita-te si tu la filme : innoada aia 2 fire si imediat fura masina...
Nu mă învăţa de-astea, că am avut parte. Ce-i drept, la Dacie, dar acolo aveai 4 fire, puneai un întrerupător şi un contact direct, dădeai curent şi apăsai pe celălalt buton. Asta era în '91, am circulat aşa 3 luni de zile, că eram tânăr şi neliniştit, bani de butuc ioc (trebuiau pt. suc ). Prietenii cădeau pe spate, n-au mai văzut până atunci IGNITION, numai după aia, în Star Trek. Şi mai aveam şi casetofonul (Ferarri, dar cine eram eu ) pus pe contact, când porneam motorul, pornea şi muzica, aveam un succes la gagici ... Hah, ce vremuri ... Excuse me de off topic.
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2010, 22:40 PM   #7
Orvo
V.I.P
 
Join Date: Mar 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 300SE
Posts: 1,301
:
[V.I.P]
Default

Salut Levi,
Scuze ca n-am putut sta prea mult la telefon ... eram sub masina si ma chinuiam sa proptesc esapamentul pe o sticla de Cola cand m-ai sunat, schimbam tampoanele

Butuc original, spre deosebire de alte piese OEM care se pot comanda de oriunde, se poate comanda doar de la reprezentanta, si asta nu e tot. E nevoie de actul de proprietate al masinii si documentele acesteia. Totodata exista obligativitatea montarii acestuia in service-ul Mercedes Benz. Repet, aici e vorba de contact original (OEM). Avantajul este ca se va potrivi cheia veche, cea care deschide si usile. Pe de alta parte, exista contacte after-market pentru W126, care vin cu set de 2 sau 3 chei, asta inseamna ca vei avea o cheie pentru contact si alta pentru usi ... Cei de la magazinul de piese nu au stiut (sau nu au avut chef) sa caute contact de W126 pe aftermarket ...

Legat de demontarea contactului, joaca-te in continuare. Uite ce spunea Nelu Patrascu mai demult:
Quote:
1) Cu cheia de contact în contact, roteşti până la poziţia "contact pus"
2) În această poziţie, mufa aceea de plastic groasă, care conţine toate firele ce ajung la partea electrică a contactului, poate fi extrasă de pe corpul contactului, ea având o fantă laterală prin care trece o proeminenţă ce se roteşte odată cu cheia de contact. Acest umăr, dacă nu este aliniat cu fanta, nu permite extragerea mufei.
3) Extragerea mufei, permite acum contactului să fie rotit cu un unghi de aproape 90 grade, nu înainte de a slăbi colierul de strângere. Contactul se roteşte în jurul axului ce conţine zăvorul antifurt.Rotirea stânga-dreapta in jurul acestui ax, combinată cu o mişcare de extragere din locaşul cilindric unde este fixat, face ca el să poată fi scos fără dificultate.
4) Blindajul metalic de culoare neagră ce acoperă cilindrul yalei, se poate roti (desfileta), după ce apeşi cu un obiect ascuţit acel ştift de blocare. Ştiftul poate fi apăsat cu cheia în contact, în poziţia "acţionare demaror".
Ideal ar fi să ai o menghină şi să te mai ajute cineva.
Toate cele bune si spor la treaba !
Orvo is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 22:48 PM   #8
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Daca totusi se invarte cheia in contact este un lucru bun. Butucul il poti comanda de la orice magazin de piese auto. Pentru a da butucul jos urmareste filmuletul(a mai fost postat):
http://www.youtube.com/watch?v=H2kAIA2-sZ8
M-am enervat un pic astăzi, m-am contrazis cu lăcătuşul. Din păcate n-aveam un calculator la îndemână să-i arăt şi lui filmuleţul, pt. că el susţine că, cu cheia ruptă nu se poate face manevra, doar cu cheia întreagă. L-am contrazis, din 2 motive (precizez că, eu am văzut filmul, el nu):
1. În film se vede clar după scoaterea cilindrului, vârful cheii rupte în cilindru.
2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.


Pe lângă contradicţia avută cu lăcătuşul, am şi o veste bună: toată discuţia povestită mai sus a avut loc după ce mi-a reparat contactul, deci Lord e acasă, după ce Dl. Ghiţă-electricul i-a pus la loc piesa !!!
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 23:14 PM   #9
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.
Salutam! Ma gandesc ca in timp ce desfiletezi sa tragi de cheie si atunci va iesii cu butuc cu tot.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 23:25 PM   #10
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Salutam! Ma gandesc ca in timp ce desfiletezi sa tragi de cheie si atunci va iesii cu butuc cu tot.
OK, dar în film are cheia ruptă ! Abia după ce desfiletează, scoate cilindrul. Oricum, teoretic stă în picioare şi ce spui tu, să tragi cilindrul concomitent cu capacul, bănuiesc ... La noi a făcut cineva manevra asta ? Că eu din curiozitate tot am să încerc la W201, dar nu mâine, mai încolo, că acum m-am liniştit ...
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 23:26 PM   #11
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by Levi View Post
M-am enervat un pic astăzi, m-am contrazis cu lăcătuşul. Din păcate n-aveam un calculator la îndemână să-i arăt şi lui filmuleţul, pt. că el susţine că, cu cheia ruptă nu se poate face manevra, doar cu cheia întreagă. L-am contrazis, din 2 motive (precizez că, eu am văzut filmul, el nu):
1. În film se vede clar după scoaterea cilindrului, vârful cheii rupte în cilindru.
2. Dacă învârţi cheia, şi ea rămâne în cilindru şi la introducerea sârmei, după deblocare degeaba desfiletezi capacul metalic, că nu-ţi dă voie cheia să-l iei jos de tot.


Pe lângă contradicţia avută cu lăcătuşul, am şi o veste bună: toată discuţia povestită mai sus a avut loc după ce mi-a reparat contactul, deci Lord e acasă, după ce Dl. Ghiţă-electricul i-a pus la loc piesa !!!


Depine cum e rupta Lavi daca cedeaza exact la ,,fata butucului " nu prea ai cum sa o ,,agati" si sa o invarti ,daca ii raman 2-3 mm afara o agati cu un cleste si actionezi contactul ,ca sa o tragi tu din contact afara cativa mm ( in cazul in care contactul mecanic functioneaza ) deja o tragi de pe catei si nu mai merge ...

Quote:
OK, dar în film are cheia ruptă ! Abia după ce desfiletează, scoate cilindrul. Oricum, teoretic stă în picioare şi ce spui tu, să tragi cilindrul concomitent cu capacul, bănuiesc ... La noi a făcut cineva manevra asta ? Că eu din curiozitate tot am să încerc la W201, dar nu mâine, mai încolo, că acum m-am liniştit ...
sa nu fortezi ,sa iei un ciocan mai mare si sa rupi cheia in contact ,dupa aia poti sa incerci diferite variante ...

Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-13-2010 at 23:28 PM.
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 23:50 PM   #12
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
Depine cum e rupta Lavi daca cedeaza exact la ,,fata butucului " nu prea ai cum sa o ,,agati" si sa o invarti ,daca ii raman 2-3 mm afara o agati cu un cleste si actionezi contactul ,ca sa o tragi tu din contact afara cativa mm ( in cazul in care contactul mecanic functioneaza ) deja o tragi de pe catei si nu mai merge ...
Cheia nu cred ca va ceda niciodata razant cu butucul, partea cea mai sensibila a cheii intra in butuc. De mers va merge cu siguranta, toata problema este sa simti cu sarma sau cu un ac mai mare("sula" sau iglita) sistemul de blocare. Unele butucuri mai noi au acel sistem cam firav, o tablita cam subtire care risti sa o indoi sau sa treaca acul pe sub ea. Rabdare trebuie, iar pentru fumatori si ceva tutun(dar mai bine nu).
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline   Reply With Quote
Old 08-13-2010, 23:55 PM   #13
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Cheia nu cred ca va ceda niciodata razant cu butucul, partea cea mai sensibila a cheii intra in butuc. De mers va merge cu siguranta, toata problema este sa simti cu sarma sau cu un ac mai mare("sula" sau iglita) sistemul de blocare. Unele butucuri mai noi au acel sistem cam firav, o tablita cam subtire care risti sa o indoi sau sa treaca acul pe sub ea. Rabdare trebuie, iar pentru fumatori si ceva tutun(dar mai bine nu).

Depinde de ,,mana " posesorului ;daca are o mana ,,nesimtita " va forta in cheie si normal ca o va rupe ,,la fata " ce e in contact e protejat de contact si ramane acolo ,mi se pare un pic ciudat ( dpdv al meu ) sa nu ,,simti " cand fortand in cheie aceasta incepe sa se torsioneze ca intr-un final sa se rupa ,si as putea spune ca mi se pare la fel de ciudat sa continuui sa folosesti o cheie care da semne (crapata ) ca o sa cedeze in viitorul apropiat ...

Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-13-2010 at 23:59 PM.
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2010, 16:28 PM   #14
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by Eugen Gaftoneanu View Post
sa nu fortezi ,sa iei un ciocan mai mare si sa rupi cheia in contact ,dupa aia poti sa incerci diferite variante ...
La cât de entuziasmat ai afirmat-o, mă face să cred că vorbeşti din experienţă
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2010, 17:10 PM   #15
Eugen Gaftoneanu
Banned
 
Join Date: Jul 2007
Location: Bucuresti
Motorizare : 2000 GPL-u + benzina pe carburatie
Age: 50
Posts: 1,167
:
[Banned]
Default

Vezi un post mai sus ... no offence berea o dau eu la anul la intalnire dca nu avem parte sa ne intalnim pana atunci
Eugen Gaftoneanu is offline   Reply With Quote
Old 08-24-2010, 21:54 PM   #16
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Postez aici toate astea în ideea că, poate au mai păţit-o şi alţi colegi.
O altă problemă care a apărut, şi e legată tot de contact:
De la o vreme încoace am observat că nu-mi porneşte ventilatorul din bord. Ciudat, dacă puneam contactul pe bujii şi aveam ventilatorul pe poziţia "pornit" (cel puţin prima treaptă), băga aer, deci funcţiona. În momentul în care porneam motorul, tăia ventilatorul, asta însemnând mai departe imposibilitatea folosirii climei sau a recirculării interioare. Avea momente când se speria de înjurături şi pornea, dar eu nu mă pot baza pe personalitatea independentă a ventilatorului şi de libera lui voinţă de a-mi furniza aer. Să nu lungesc foarte mult povestea, diagnosticul (corect, de data aceasta) pus de doftor este că, are o problemă electrică la contact, unde cică există 2 contacte rotative, din care unul acţionează şi ventilatorul. Sfatul MESERIAŞULui (pentru cei care nu ştiu, am promis mai demult că, voi scrie cu litere mari doar atunci când sunt mulţumit de prestaţia omului, în rest ... max. ghilimele), dacă apare acest fenomen paranormal - nu e normal să curgă apa pe tine într-o maşină dotată cu climă - după pornirea motorului să încerc să învârt uşor înapoi cheia doar o idee. Funcţionează, deşi recunosc că nu este o rezolvare definitivă, dar totuşi a fost un diagnostic corect şi un medicament bun.
Cele bune !
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 14:20 PM   #17
NeRv1
Senior Member
 
NeRv1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Suceava
Motorizare : 4.2
Age: 35
Posts: 123
:
[Senior Member]
Default

Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

Bafta
NeRv1 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 16:30 PM   #18
Levi
V.I.P
 
Levi's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Tg-Mureş
Motorizare : 2.5D, 240D, 2.0D, 1.8
Age: 45
Posts: 4,044
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra"
Interesant ... Eu, deşi am fost de faţă când mi l-a montat la loc, nu mă pot pronunţa în acest sens, la mine fiind demontat tot contactul, după cum se vede în poze ... Al meu MESERIAŞ n-a avut nevoie de nicio cheie-"martor", dar, de reţinut !!!
__________________
Lord W126 500SE -> 2.5D
Lady W123 230C -> 240D
W124 -> 200D
W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone
Levi is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 22:15 PM   #19
560sel_87
Banned
 
Join Date: Aug 2008
Location: bucuresti
Motorizare : 560
Age: 24
Posts: 196
:
[Banned]
Default

Tata pe 560 are contact de cobra sau 124,sta butucu bagat unpic mai inauntru,nu mai vine la fata cu bordu.
560sel_87 is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 23:09 PM   #20
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by NeRv1 View Post
Salut baieti, am avut si eu aceeasi problema. Dadeam pe contact si cand ajungeam la demaror..nu mai facea nimic. Am pornit-o direct pe electromotor si am dus-o la electrician care a dat butucul jos si cand s-a uitat a gasit ca cateii din butuc erau rupti. Eu deja cumparasem partea electrica dar..nu a fost sa fie aia. Am dus butucul la un meserias care mi-a facut alti catei. Chestia ce o spuneti voi cu cheia rupta e f adevarata, dar acest om care mi-a reparat contactul, cand m-am dus sa-l iau mi-a mai dat o cheie si mi-a zis: "cheia asta (adica jumate de cheie ca nu avea capat de plastic) o va folosi electricianul cand va monta inapoi butucul ca altfel nu poate cu cheia buna ca nu intra" Deci..ca sa va fie mai usor si sa simplificati treaba la montaj mergeti si faceti o copie dupa cheia voastra dar numai la bucata de metal pentru a debloca contactul.

Bafta
Va salut! Banuiesc ca acea "jumatate" de cheie a fost facuta pentru a scoate mai usor partea ce se fileteaza("capacul"). Merge si cu cheia intreaga. In acelasi timp cu desurubarea "capacului" ce tine butucul se va trage si de cheie. Asa "capacul" nu se va oprii in partea de plastic a chei, iar in acelasi timp cu cheia va iesi si butucul. Iar la montare nu va fii nici o piedica la insurubare. Se introduce butucul si se va insuruba "capacul".Problemele apar la desurubarea piesei respective.
Problema colegului este ca nu poate invartii cheia ca siguranta din butuc sa ajunga in dreptul orificiului din"capac". Poti sa incerci sa faci un orificiu(cu un burghiu de 2sau3 in "capac" in dreptul unde ar fi siguranta pe butuc.Nu cred ca e greu sa presupui cam pe unde ar fi(iti atasez o poza cu butucul cu cheie in care se vede siguranta ce blocheaza desfiletarea "capacului"). Sincer metoda asta nu am incercat-o, acum in timp ce scriam mi-a venit aceasta idee. Incearca si varianta asta, decat sa ajungi la flex sau ciocane.
Numai bine va doresc!
Attached Images
File Type: jpg 99 91 7760.JPG (21.5 KB, 95 views)
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

Last edited by tumar; 10-03-2010 at 23:15 PM.
tumar is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
500, contact, w126


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:05 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF