Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Capitonaj capota

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capitonaj capota

    salutare,

    Din ce pot confectiona si eu un capitonaj la capota? (materialul care se pune pe capota de la motor.) Si mai am o problema la 190-ul meu - se face condens in portbagaj (pe capota de la portbagaj) si as vrea sa o "imbrac" si pe asta, numai daca aflu cu ce

  • #2
    Eu am pe masina mea izolatie de conducte.
    Este un burete gros cu rezistenta termica mare si acoperit pe o parte cu folie de aluminiu.L-am cumparat de la Brico store.Se vinde la metru si e putin cam piperat la pret.

    Comment


    • #3
      oricum trebuie sa fie ceva ignifug sau cel putin rezistent la temperatura
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Am vazut candva intr-un magazin de piese auto prin Damaroaia asa ceva, semana cu materialul ala din care sunt facute costumele pompierilor, se vindea la metru.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          cel mai gros material din asta are cam 1 cm grosime si la BRICOSTORE este 370.000 metrul,culmea este ca eu ma duc sa imi iau maine
          Mercedes w211 E220CDI
          Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
          Mercedes w124 2.5 d 90 cp

          Comment


          • #6
            Pe capota se poate pune absorbant acustic sau Aluband, pe portbagaj se poate pune ori Aluband, ori niste mocheta prinsa cu "braduti".
            http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

            Comment


            • #7
              Originally posted by S Klasse View Post
              Pe capota se poate pune absorbant acustic sau Aluband, pe portbagaj se poate pune ori Aluband, ori niste mocheta prinsa cu "braduti".
              din cate am auzit eu aluband se dezlipeste de pe capota motorului din cauza caldurii, sau am fost eu informat gresit?

              Comment


              • #8
                Posibil. Daca este prins cu niste pop-nituri in tabla nu e nici o problema.
                http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

                Comment


                • #9
                  exista la magazinele de constructii acel izolator scump...si autoadeziv.
                  si eu vreau sa fac operatia dar m-am gindit la o mocheta de trafic greu lipita cu un prenadez si daca va fi cazul si cu citeva holtzsuruburi pe dublurile capotei.
                  Deocamdata pe timp de iarna imbrac doar vaporizatorul GPL.Nu ma grabesc sa pun mocheta pentru o buna racire pe timp de vara.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paunionutz View Post
                    salutare,

                    Din ce pot confectiona si eu un capitonaj la capota? (materialul care se pune pe capota de la motor.)
                    Cred ca nu este o idee prea buna. Eu am avut mai multe m 190 si imi aduc aminte ca la una dintre ele am montat capitonaj la capota fata. Avantajul a fost ca iarna nu mai ieseau aburi din capota iar motorul se incalzea mai repede. Dar vara am observat ca temperatura de lucru a motorului a crescut cu minim 10-15 grade. Vreau sa spun ca am intalnit situatii de trafic blocat iar temperatura de afara era de 35-40 de grade. In acesta situatie temperatura crestea la limita superioara de functionare a motorului. Pe langa emotiile pe care le ai ca iti va fierbe motorul, mai exista si dezavantajul ca uleiul din motor se "arde" mai repede datorita temperaturii ridicate la care functioneaza motorul si implicit schimbarea acestuia mai devreme. Si vreu sa ti cont ca acea masina la care am pus capitonaj avea radiator mare (avea cutie automata), iar tu sigur la masina ta ai radiator mic ceea ce inseamna ca racirea motorului pe timp de vara se face mai greu. Concluzia mea este ca mai bine o lasi asa pentru ca este mai practic. Cit priveste esteticul capotei pe interior, care prezinta urme de la vechiul capitonaj este posibil sa fie urat, dar mai bine cureti acele urme de la vechiul capitonaj si lasi capota de la motor sa aiba aceeasi culoare ca pe exterior, decit sa pui capitonaj care poate fi recunoscut ca nu este cel original chiar si de o persoana care nu se pricepe la masini, ce sa mai zic de o persoana care se pricepe la masini. Ti-am adus argumente atit obiective cit si subiective sa nu montezi acel capitonaj pe capota din fata a masinii.

                    Cit priveste condensul care se formeaza in portbagaj acesta se datoreaza lipsei capitonajului care se afla in spatele banchetei spate a masinii. Verifica daca il ai. Daca nu il ai incearca sa capitonezi zona din spatele canapelei pentru a nu se mai duce caldura in portbagaj.

                    Comment


                    • #11
                      octaviannus a punctat foarte bine si detaliat......eu am masina de 3 ani dar nu m-am grabit cu capitonajul

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octaviannus View Post
                        Cred ca nu este o idee prea buna. Eu am avut mai multe m 190 si imi aduc aminte ca la una dintre ele am montat capitonaj la capota fata. Avantajul a fost ca iarna nu mai ieseau aburi din capota iar motorul se incalzea mai repede. Dar vara am observat ca temperatura de lucru a motorului a crescut cu minim 10-15 grade. Vreau sa spun ca am intalnit situatii de trafic blocat iar temperatura de afara era de 35-40 de grade. In acesta situatie temperatura crestea la limita superioara de functionare a motorului. Pe langa emotiile pe care le ai ca iti va fierbe motorul, mai exista si dezavantajul ca uleiul din motor se "arde" mai repede datorita temperaturii ridicate la care functioneaza motorul si implicit schimbarea acestuia mai devreme. Si vreu sa ti cont ca acea masina la care am pus capitonaj avea radiator mare (avea cutie automata), iar tu sigur la masina ta ai radiator mic ceea ce inseamna ca racirea motorului pe timp de vara se face mai greu. Concluzia mea este ca mai bine o lasi asa pentru ca este mai practic. Cit priveste esteticul capotei pe interior, care prezinta urme de la vechiul capitonaj este posibil sa fie urat, dar mai bine cureti acele urme de la vechiul capitonaj si lasi capota de la motor sa aiba aceeasi culoare ca pe exterior, decit sa pui capitonaj care poate fi recunoscut ca nu este cel original chiar si de o persoana care nu se pricepe la masini, ce sa mai zic de o persoana care se pricepe la masini. Ti-am adus argumente atit obiective cit si subiective sa nu montezi acel capitonaj pe capota din fata a masinii.

                        Cit priveste condensul care se formeaza in portbagaj acesta se datoreaza lipsei capitonajului care se afla in spatele banchetei spate a masinii. Verifica daca il ai. Daca nu il ai incearca sa capitonezi zona din spatele canapelei pentru a nu se mai duce caldura in portbagaj.
                        Dragul meu, cu tot respectul cuvenit , da-mi voie sa iti spun ca bati campii.Ceea ce spui tu aici e echivalentul cu: ai masina neagra ? vara tabla neagra se incinge imediat iar motorul tau va lucra la temperatura mai mare si se va duce mai repede....
                        Tu stii din intamplare care e rolul capitonajului ?
                        Daca nu..iti spun eu. Doar fonic si nimic mai mult.Se reduce efectul de oala .Adica reduci rezonanta tablei.
                        La modelele noi se pune acel capac pe motor.Principalul scop este reducerea zgomotului , iar al 2 lea...pur estetic.
                        Condensul in portbagaj iti apare cand acoperi aerisitoarele de pe laterale.Nu iti mai circula aerul prin portbagaj sau vreun tinichigiu destept ti-a astupat toate gaurile de aerisire.Faza cu plimbatul caldurii cade.Mercedesul nu e Dacie ...Peretele despartitor are dublu rol:de protectie la impact ( sa nu vina gazul peste tine daca te executa unul pe la spate) si de a proteja interiorul de posibila duhoare din portbagaj..

                        Comment


                        • #13
                          Stefan, cum spuneai tu mai sus, ai folosit ca material de izolatoie unul pt izolatia de conducte. In cazul asta nu cred ca principalul scop pt care a fost creat acest materialul e ca sa nu auzi cand trece apa pe conducte. Se foloseste ca sa nu permita schimbul de caldura, adica este material izolator. Nu contest ca nu izoleaza si fonic, dar principala functie pe care o are este aceea de a izola termic. Sunt sigur ca materialul original cu care vine masina are alte proprietati fata de ce putem gasi noi prin diferite magazine de bricolaje.
                          Last edited by mihnote; 12-14-2007, 01:03 AM.

                          Comment


                          • #14
                            E tot burete.Difera densitatea.In 30 de ani sigur si la asta s-a schimbat tehnologia..
                            Ideea cu buretele izolator nu imi apartine.
                            Acum 3 ani cand reconditionam masina stateam aproape zilnic de vorba cu Jurgen.Un impatimit MB din Germanica care in timpul liber restaura la greu machinete si care in momentul respectiv a fost pt mine cea mai buna sursa de informatii.
                            This website is for sale! surfblau.de is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, surfblau.de has it all. We hope you find what you are searching for!

                            El mi-a explicat ca asta e cel mai bun material si ca e singurul care se aproprie calitativ de piesa originala...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by stefan View Post
                              ...da-mi voie sa iti spun ca bati campii...
                              Foarte urat din partea ta ca mi-ai spus ca „bat campii”. Eu doar am relatat ce am facut eu la masina si care este parerea mea in legatura cu acest subiect. Credeam ca membri acestui forum sunt ca fratii si se respecta reciproc. Oricum ai incalcat regulile acestui forum (ar fi bine sa le citesti).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF