Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bypass vaccumatic W126.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bypass vaccumatic W126.

    Am dat un search pe forum si nu am gasit nici o documentatie despre aceasta piesa vacuumatica, asa ca am deschis acest topic ca sa afle ce-i care nu stiu rolul si functionarea ei.

    Este vorba despre un bypass vacuumatic de pe 280SE-ul meu, pe care sunt nevoit sa-l schimb, deoarece membrana din cauciuc care se afla in interior este fisurat. Stiu cu siguranta, deoarece am inca un by-pass care tot aceasta problema are , si am incercat sa-l reconditionez dar fara rezultat.

    Comanda ei este trecuta printr-o electrovalva (exact cum spunea si colegul Nelu Patrascu). Din documentatii si schite electrice, electrovalva este actionat la randul lui de un asa zis SWITCH THRUST CUTOFF VALVE.

    Acesta este bypass-ul vacuumatic...(care este defect )


    Electrovalva care pune in functie bypass-ul...


    Intrerupatorul (SWITCH THRUST CUTOFF VALVE) care actioneaza electrovalva...



    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Ce te face sã crezi cã-i defectã?
    Iata de unde stiu...acesta este membrana din cauciuc care se afla in interiorul bypass-lui...se poate observa crapatura mica...




    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Am un 280 SE pe care il voi dezmembra. O sa ma uit cand ajung la el de acea piesa. Imi poti da codul Mercedes de pe ea?
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Leo View Post
      Am un 280 SE pe care il voi dezmembra. O sa ma uit cand ajung la el de acea piesa. Imi poti da codul Mercedes de pe ea?
      Codul Mercedes 0000941565

      Codul Bosch 0280142100

      Ambele coduri sunt trecuta pe piesa care este pe masina!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Nu stiu ce defectiune are masina ta, incat sa fii atat de determinat sa inlocuiesti aceasta supapa. Are un rol atat de minor ca pur si simplu masina functioneaza la fel de bine si fara ea. Crede-ma pe cuvant, la una din masinile mele acel furtun ramificat care duce aerul de sub clapeta debitmetrului pentru ralanti, era rupt (asa am cumparat-o). L-am inlocuit cu un furtun obisnuit, fara atatea coturi (schimband si locul surubului de reglat ralanti-ul intr-o pozitie mult mai convenabila, puteam sa-l rotesc cu mana) si totul a functionat perfect. Clapeta aia intra in functiune cand unul din "cracii" pantalonului (cel principal, de la stutul din corpul debitmetrului) se-nfunda, si aerul este captat pe un traseu deviat din carcasa filtrului de aer. Dar acest lucru nu se-ntampla niciodata chiar si in conditii de lipsa totala de intretinere.
        Ai observat (corect) ca functionarea clapetei are o conditionare si anume aceea ca pedala de acceleratie sa fie neapasata. Cand turatia motorului este alta decat cea de mers in gol, nici electrovalva nici clapeta vacuumatica nu se deschid niciodata, poti sa mergi cu masina de la Zalau pana la Berlin.

        Comment


        • #5
          Situ ca nu afecteaza asa de tare, dar vreau eu sa fie functional.... Un singur lucru am observat, si anume ca, daca infiletez la maxim surubul din plastic (ce-l cu care reglez relantiul) nu moare motorul, dar inainte abia invarteam surubul se schimba comortamentul motorului. Asa ca astept sa vina piesa si sa il montez ca sa functioneze precum a fost inainte.

          P.S. In legatura cu Zalau-Berlin...cu siguranta pot sa merg. Problema am descoperit-o demult si deatunci tot asa circul fara nici o problema.

          Va multumesc pentru ajutor!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Dacã lucrurile stau aºa cum le descrii, cauza trebuie cãutatã dupã ºurubul de reglat mersul în gol. Existã (cel puþin) un loc pe unde aerul parazit pãtrunde-n admisie fãcând ca efectul închiderii aerului din ºurub sã fie nul.
            Nu te invidiez deloc, acolo (lângã bloc, sub colectorul de admisie) se umblã foarte greu, e mic spaþiul ºi traseul aerului e ascuns de nenumãrate piese care-þi stau în cale. Ca unul care-am avut aceeaºi problemã pot sã-þi spun cã remedierea am fãcut-o doar cu demontarea întregii admisii (greu, trebuie ridicat puþin motorul din partea stângã) pentru cã nu iese admisia de pe prezoane din cauza contaaripii. Toatã tubulatura din cauciuc de dupã ºurub era atât de tare de parcã fusese fãcutã din ebonitã. Evident erau ºi gãuri în ea. Am demontat tot ºi am înlocuit cu þeavã de cupru maleabil, profilatã aproximativ în acelaºi fel. Din acel moment ºi cu câteva grade dacã roteam ºurubul se simþea cã motorul funcþioneazã altfel. Cred cã nici tu n-ai altã soluþie dacã vrei sã scapi de aceastã problemã.
            Chestia cu þeava de cupru e definitivã, "pe veci" nu mai e necesat sã umblii acolo dar tot atât de bine poþi comanda furtunele pe care le vei gãsi fisurate, numai cã dupã cum ºtim cu toþii orice element de cauciuc este afectat de cãldura din acea zonã ºi se distruge dupã o vreme.

            Comment


            • #7
              Oooo, deja am avut ocazia sa ma confrunt cu admisa...am dat-o jos demult ca sa curat tot ce se putea prin ea, pe langa ea http://w-126.com/talk/viewtopic.php?...t=admisia#p934 Am avut noroc deoarece mai am motorul vechi pe care l-am schimbat si am folosit toate piesele bune care au fost pe ce-a veche...asa ca din doua am facut una buna!

              Aveti perfecta dreptate in legatura cu furtunasele din caucuic, care se distrug din cauza caldurii...hmmm, in legatura cu teava de cupru...nu este o idee rea!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Originally posted by Leo View Post
                Am un 280 SE pe care il voi dezmembra. O sa ma uit cand ajung la el de acea piesa. Imi poti da codul Mercedes de pe ea?
                Salutare! Sunt interesat de piesa daca dezmembrezi masina!...Doar cu conditia sa fie buna piesa!!!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Imi pare rau dar piesa nu tine vacuum-ul. Cred ca e in aceeasi situatie ca a ta.
                  W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                  W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                  W 124 `93 E250 D ex 300 D


                  - Bond - James Bond.
                  - `Dullah - Abdullah.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,oare aceasi problema sa o am si eu deoarece dimineata cand pornesc motorul se tureaza la 1500 dupa ce merge cateva minute il opresc si pornesc din nou si sta la turatia normala sub 1000,sau ce problema ar putea fii.Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by raduw126 View Post
                      Salut,oare aceasi problema sa o am si eu deoarece dimineata cand pornesc motorul se tureaza la 1500 dupa ce merge cateva minute il opresc si pornesc din nou si sta la turatia normala sub 1000,sau ce problema ar putea fii.Multumesc
                      Nu este nici o problema...asa trebuie sa fie. Cand pornesti motorul rece, turatia sta la 1500 dupa care treptat coboara pana la 700/800.

                      Acestea sunt valorile normale!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc,vad ca esti din Zalau poate facem cumva si ne intalnim intr-o zi sa mai vb una alta.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raduw126 View Post
                          Multumesc,vad ca esti din Zalau poate facem cumva si ne intalnim intr-o zi sa mai vb una alta.
                          Oricand cu mare placere! Momentan sunt plecat din tara dar la sfarsitul lunii o sa vin inapoi si ne putem intalni!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            ok nu e stress,am pus si eu 3 poze la album cu W 126-le meu dar freau sa imi pun si poza la profil si nu mai stiu cum.
                            .

                            Comment


                            • #15
                              cred ca am reusit!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF