Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bujii incandescente.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii incandescente.

    Azi am fost la service-ul Mercedes si mi-am verificat bujiile.Mi-au spus ca am trei din patru arse dar m-au sfatuit sa nu le schimb pentru ca s-ar putea sa se rupa la demontare fiind apoi nevoiti sa imi scoata chiulasa.Cei de la service mi-au mai spus ca Mb-urile sunt masini care ar trebui sa porneasca fara bujii.Voi ce ma sfatuiti sa fac?Va multumesc.

  • #2
    Daca sunt arse trebuie schimbate in mod normal si logic nu? Eventual poate sa porneasca si fara motor, ca mercedesul e mercedes!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      Schimba bujiile.lasa reprezentanta.Cu putina rabdare le scoti fara sa le rupi.Am schimbat o gramada de bujii si nu am reusit inca sa rup niciuna,binenteles nui timpul trecut.Bafta

      Comment


      • #4
        Originally posted by mitea View Post
        Azi am fost la service-ul Mercedes si mi-am verificat bujiile.Mi-au spus ca am trei din patru arse dar m-au sfatuit sa nu le schimb pentru ca s-ar putea sa se rupa la demontare fiind apoi nevoiti sa imi scoata chiulasa.Cei de la service mi-au mai spus ca Mb-urile sunt masini care ar trebui sa porneasca fara bujii.Voi ce ma sfatuiti sa fac?Va multumesc.
        Din ultimele 2 postari am impresia ca iti bati joc de noi...
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Fii mai explicit mezzo.

          Comment


          • #6
            Salut! Am schimbat si eu bujiile la 230.000 km, si mai bine de 15 ani la w202 C280. le-am schimbat singur in fata portzii fara sa-mi treaca prin cap ca se vor rupe, si bineinteles ca nu s-a intamplat. Le-am aratat unui "meseriash" care mi-a spus ca nu au fost schimbate niciodata, si ca cele pe care l-am pus ar fi trebuit sa fie al minim 11-lea set de cand e masina...
            Mecanicii aia de la "service-ul Mercedes" cred ca nu aveau nevoie de bani.
            Si MB sunt masini care ar trebui sa porneasca fara combustibil!

            Comment


            • #7
              Mezzo, nu cred ca Mitea isi bate joc de noi, colegul cred ca s`a speriat un pic in postul anterior iar in postul asta nu s`a exprimat bine.
              Din cate stiu eu Mitea are un C200 CDI, si el cand a zis bujii se referea de fapt la bujiile incandescente, si intr-adevar masina ar trebui sa porneasca si fara ele... Nu doar Mercedes-ul, ci cam orice marca... Asta o spun din experienta: am un Ford Mondeo mk2, 1,8 TD, care avea toate bujiile moarte. Vara, nici o problema, pornea foarte bine, iarna in schimb riscam sa raman fara baterie in fiecare dimineata la cat dadeam la automat.
              Mitea, cel mai bine ar fi sa`ti schimbi bujiile incandescente. De rupt nu am prea auzit sa se rupa (doar sunt - daca mi se permite - "consumabile", si trebuiesc schimbate odata si-odata), dar in legatura cu asta ii las pe cei mai avizati sa se exprime.
              Mercedes-Benz W202 C180, 122 HP - 1996 - Tourmaline Green Metallic
              Ford Mondeo 1.8TD Wagon, MK II, 90 HP - 1998 - Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Salut. Draga Mitea eu iti recomand sa te duci linistit sa-ti cumperi bujii, eventual da un search pe forum ca sigur se vorbeste pe undeva despre ce fel de bujii ar fi cele mai bune, si daca ti-este frica ca se pot rupe, mergi la cineva care a mai facut asta. Ma gandesc ca sti cum arata o bujie normala, cu scanteie, si daca nu, ti-am pus poze. Ultima e cea cu scanteie si primele sunt incandescente. Cand unii spun ca bujia se poate rupe se refera la ceramica aia din varf care de fapt se incalzeste cand preincalzesti bujiile. Acu parerea mea este ca daca ai putina grija nu ai cum sa le rupi ca nu-s facute din cascaval. Dupa o utilizare indelungata devin mai casante dar nu-s chiar asa sensibile. Cum ziceau si alti colegi, am schimbat si eu la cobra (motor de 124) si acolo nici macar nu ai pozitie. Spor la treaba.
                Attached Files
                Last edited by adidc; 02-04-2009, 08:46 AM.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #9
                  Va multumesc pentru sugestii.Trec la treaba.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by adidc View Post
                    Salut. Draga Mitea eu iti recomand sa te duci linistit sa-ti cumperi bujii, eventual da un search pe forum ca sigur se vorbeste pe undeva despre ce fel de bujii ar fi cele mai bune, si daca ti-este frica ca se pot rupe, mergi la cineva care a mai facut asta. Ma gandesc ca sti cum arata o bujie normala, cu scanteie, si daca nu, ti-am pus poze. Ultima e cea cu scanteie si primele sunt incandescente. Cand unii spun ca bujia se poate rupe se refera la ceramica aia din varf care de fapt se incalzeste cand preincalzesti bujiile. Acu parerea mea este ca daca ai putina grija nu ai cum sa le rupi ca nu-s facute din cascaval. Dupa o utilizare indelungata devin mai casante dar nu-s chiar asa sensibile. Cum ziceau si alti colegi, am schimbat si eu la cobra (motor de 124) si acolo nici macar nu ai pozitie. Spor la treaba.
                    Nu se sparge nici o ceramica, se reteaza dintre hexagon si filet daca nu stii sa le desfaci si te grabesti. Eu am stat si 2 ore sa desfac o bujie si pana la urma tot s-a rupt.Eu vorbesc de bujiile pentru CDI, nu cele vechi care se defac fara prea multa bataie de cap.
                    Last edited by popeye_pmm; 02-04-2009, 10:15 AM.
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #11
                      Are dreptate Popeye_pmm, asa se rup, am vazut si eu cateva cazuri la un service dupa care nu au mai schimbat de frica. Asa ca atentie mare........spor la treaba.

                      Comment


                      • #12
                        Scuze daca am zis gresit. Eu am vazut una sparta o data...nu stiu ce-o fi fost cu ea. Totusi mi se pare ciudat sa foarfece asa materialul, in ideea: schimbati consumabilele la timp...daca puteti. Eventual stiti careva sa-i spuneti cum sa procedeze sa nu le rupa?
                        Last edited by adidc; 02-04-2009, 10:54 AM.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Reteta: degripant ,un ciocanel de 100g, cheie tubulara M10 lunga, simtul cheii, rabdare, tutun si gata.De prefereat la remontare sa se unga filetul bujiei cu vaselina rezistenta la temperaturi inalte pe baza de molibden(minimum 600grade) daca nu aveti mai bine il lasati asa nu ungeti cu alte prostii ca mai rau faceti. Spor la treaba.
                          Last edited by popeye_pmm; 04-03-2010, 19:27 PM.
                          Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                          Comment


                          • #14
                            Care ar fi motivul pentru care se rup bujiile? Sa fie defect de proiectare? Daca e asa atunci e o problema!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Hm.. ar fi bun un inginer mecanic sa ne ajute cu asta; totusi am vreo 2 ganduri:
                              1. e foarte clar ca intre hexagon si filet apare o diferenta (ca dimensiune) a sectiunii transversale; mai mult se schimba si forma acesteia ceea ce in general duce la concentrari de eforturi;
                              2. nu sunt sigur dar am impresia ca ori la nivelul hexagonului (sub acesta) ori la nivelul filetului (tot la partea inf) se schimba si materialul; din cate vad in sectiunea aia longitudinala din poza exista un manson extern dar nu-mi dau seama din ce material e; daca se schimba si materialul de la otel la un aliaj cu comportare asemanatoare ceramicii atunci e oabla treaba; combinat cu punctul 1 iti da forfecare in sectiunea cea mai slaba.
                              Deci ar putea fi un viciu de proiectare.
                              Daca iar zic prostii merg sa ma culc
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF