Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutoooor!! Okiosul nu mai vrea sa colaboreze!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutoooor!! Okiosul nu mai vrea sa colaboreze!!

    Salut, iubitori si detinatori de Mercedes-uri.De 7 luni de zile sunt fericitul detinator al unui Mercedesc E220 D Din 1996, model elegance.Sunt indragostit de el la maxim, si nu l-as schimba cu alta masina(poate cu un S320 pe viitor).In fine, toate bune si frumoase, dar de 3 zile el nu mai vrea sa fie mercedesul de care m-am indragostit, in sensul ca, mi se aprinde becul galben "EPC" in bord, si merge de parca ar avea un butuc in loc de pistoane.Scoare fum, nu se accelereaza, si da sa moara.Am citit mai multe thread-uri, si am vazut ca sunt diferite cazuri, dar sigur este de la sistemul de alimentare.Pana acum am facut urmatoarele lucruri: am verificat turul si returul, sa nu cumva sa fie infundata; am incercat cu solutie de curatat injectoare;am verificat injectoarele, toate sunt f bune, si motorina vine la fiecare;am pornit masina fara esapament, m-am gandit ca o fi catalizatorul infundat;am verificat debitmetrul de aer.Initial trebuia sa ma duc la tester cu ea (lucru care il fac maine la 8:00AM) dar rugamintea mea este daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi, sau intamplari de ale voastre legate de acest EPC, poate reusesc sa mai micsorez aria de cautare.Apropo, poate sa imi spuna careva ce rol are piesa aceea in care intra direct turul de motorina, dupa care se duce la filtru, si din filtru in pompa?

    Multumiri multe!!

  • #2
    Originally posted by Marky View Post
    Apropo, poate sa imi spuna careva ce rol are piesa aceea in care intra direct turul de motorina, dupa care se duce la filtru, si din filtru in pompa?
    Preincalzitor. Incalzeste motorina inainte de a intra in pompa.
    Fa testarea mai intai si mai vedem dupa.
    Last edited by florineasca; 01-29-2009, 17:45 PM.

    Comment


    • #3
      Eu sincer am patit ceva asemanator si a fost furtunul de la intercooler spart, ar mai putea fi un electroventil din capatul rampei de injectoare, am vazut asta la un service,oricum daca nu iti gaseste nimic la tester incearca sa verifici furtunele de care ti-am zis sunt vreo 4 doua jos is doua sus.Bafta...

      Comment


      • #4
        Fa o diagnoza. Sigur gasesti ceva SUSPECT

        Comment


        • #5
          Da, dar cine ma poate ajuta cu o diagnoza??Sunt din Cernavoda.Nu prea as vrea sa dau 4 mil la platforma sa ma duca pana in Constanta, si inapoi, daca este cazul, mai degraba dau mai multi bani persoanei care se ofera sa vina pana la mine, asa nici nu mai chinui masina taraind-o prin orase, si face si persoana respectiva mai multi bani.Platesc drumul, combustibilul, numai sa ma ajute cineva.Multumesc

          Comment


          • #6
            Iei legatura cu Asfalttango. Si mai stam de vorba.

            Comment


            • #7
              Am vorbit cu domnul Filip, acum de dimineatza.Nu prea poate sa ma ajute, ca nu ii permite timpul, si pricum a spus ca nu are cine stie ce electronica okiosul meu, nu stie ce o sa arate la tester.Oricum, multumesc baieti de raspunsuri.Sper sa ii dau de cap intr-o zi.

              Comment


              • #8
                Ti-am trimis PM.

                Comment


                • #9
                  Se poate inchide...Multumesc.Am gasit problema.Pompa de injectie defecta.
                  Last edited by Marky; 01-30-2009, 16:57 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Dok, mai lasal putin, se pare ca inca nu am rezolvat problema. .Deci toate bune si frumoase, am fost la un baiat la Medgidia, care a pus masina pe tester.El a spus ca 100% sigur e pompa de injectie.In fine, am cautat pompa, am gasit la Benone la Cluj, am fost pana la CLuj si am luat pompa.Am schimbat pompa, si tot la fel face masina.A mers cat de cat o zi.Nu ma deranjeaza k am dat 500 euro pe pompa si am condus k tampitu 20 de ore, ma enervez la culme ca nu stiu ce are toaroapa mea de masina.Cred ca pana la urma, iau oltcitu lu Dok, si ma fac fan oltcit, si dau foc la mercedes.O sa vina d-nul Filip (alfalttango) diseara pe la mine, poate ma ajuta dansul.Pana atunci, toate bune la toti membrii clubului.

                    Comment


                    • #11
                      Mai insista , mai insista ca sigur gasesti tu un mecanic mai bun

                      Comment


                      • #12
                        Noroc cu post-ul lu' donrafael, ca altfel ramaneam cu masina stricata.Multumesc pentru ajutor.Cum de nu m-am gandit la asta pana acum.

                        Comment


                        • #13
                          In sfarsit se poate inchide thread-ul.Dupa 3 saptamani lungi, am rezolvat problema.Noroc cu popeye_pmm, ca altfel si acum aveam masina stricata.Mii de multumiri.Raman dator.
                          Solutia : solenoidul din spate de la pompa defect, rescris parametrii la pompa, plus, partea electrica de la pompa schimbata.Multumesc, si sper sa nu aveti si voi probleme de genul asta.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF