Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dilema!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dilema!!!

    Salut!Ce recomandati?Vito 110 CDI sau Sprinter 211?Vreau sa-l folosesc la coletarie,dar am inteles ca la Vito pot sa fac "detaraj" sau "detarare" nu stiu sigur cum ai zice,asta ca sa nu am nevoie de licenta de transport.Pentru >500 Kg este nevoie de aceasta licenta.A facut cineva aceastan "detarare" la Vito sau Sprinter?Ca fiabilitate ce recomandati?

  • #2
    Trebuie sa iti faci niste calcule: Vito nu necesita licenta de transport, dar bagi mai putin bagaj in el. Sprinterul il incarci dublu, dar iti trebuie licenta de transport. Mai iei in calcul consumul (la Sprinter e mai mare), si vezi ce iti convine mai mult. Eu, personal, as pune o remorca dupa Vito, sa scap de ARR si toata birocratia adiacenta!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat.

      Comment


      • #4
        Nu neaparat. Daca iti iei un Sprinter 211 cum ai zis, acesta are masa maxima autorizata de 2750 kg, deci nu ai nevoie de licenta. Chiar si daca pui si o remorca din aia de 750 kg, tot nu ai nevoie de licenta ca masa maxima in ansamblu e de 3500 kg. Maxim autorizat fara licenta. Totusi daca ai de carat mai mult greutate decat volum, iti recomand un 313, chiar 316 versiunea maxi. Are masa maxima autorizata de 3500, si daca nu ma insel volum de 12 metri cubi. Plus ca nu depasesti greutatea de 3500 pentru care ai nevoie de licenta. Acu daca vrei sa pui o remorca la Sprinterul asta de 3.5 t, atunci tre sa folosesti tahograf. Eu am un Sprinter 216 si cu remorca de 750 kg. Am tranversat toata Europa si nu am avut probleme. Totusi ca fiabilitate, un Sprinter e mai trainic decat un Vito, dar in schimb consumul putin mai mare. Stima

        Comment


        • #5
          Da sprinter e mai rezistent si licenta si atestat si tahograf iti trebuie doar pentru un vehicul cu masa maxima autorizata mai mare de 3,5 t si acestea deja nu mai merg cu cat B .
          Atentie pe germania daca ai punte dubla spate tre sa ai tahograf si sa respecti timpul de lucru si sub 3,5 !
          Iar daca tu compari vito cu sprinter se intelege ca nu ai cantitati mari ...SRINTER este OK

          Comment


          • #6
            Asta 216 e de 9 locuri, nu e dotat cu tahograf. Oricum, cand imi pun in spate un trailer, depasesc 3,5 t. Imi fac carnet cu timpii de condus si cei de stationare. Am fost controlat de mai multe ori de BAG, inclusiv la modul de ancorare a masinii pe trailer, cata greutate cadea pe carlig, etc ... In general mi se atrage atentia la modul ancorare, insa nu am luat nici o amenda. Stima.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF