Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vito 115cdi porneste cu feonul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Desi nu sunt un "Randall Raines"...si chiar daca uneori o consider mentalitate misogina, "iubirea" pentru masina capata de multe ori notiunea de fi "fericiti" impreuna iar de aici... facem tot ce putem pentru "ea" asteptandu-ne la reciproca. Cred insa ca sunt "off topic" (desi poate ar fi s-ar putea o rubrica..emotionala)dar sunt convins ca s-ar putea spune multe despre personalizarea perceptiei fatza de o masina.
    Creatia de orice natura naste sacrificii..asa ca..Da' Doamne soare!
    si desigur...Martzishior la "prima cheie"!

    Comment


    • #17
      Doamnelor si domnilor, haideti sa revenim la topic. Multumesc!

      Comment


      • #18
        buna,si eu va recomand servisul mercedes din Sibiu,sau si mai bine RMB cluj napoca.Sunt foarte seriosi,si cu tarife acceptabile.dar oricum atentie foarte mare pe cine lasi sa se atinga de vito,pentru ca momentan in romania sunt foarte putini care se pricep la ele.

        Comment


        • #19
          M-ati uitat oameni buni?

          Dragi forumisti chiar nu puteti sa ma ajutati cu un sfat la problema mea?
          Iata ca a venit "primavara" si vremea s-a incalzit, dar se pare ca nu suficient pentru masina mea. In continuare dimineata nu imi porneste, daca e musai sa plec cu masina tot doar "incalzita" merge. Se pare ca temperatura "critica" e cam 15º, sub aceasta temperatura ma dau cu capu' de volan...

          Comment


          • #20
            Am recitit topicul, si mi-am dat seama ca seamana cu problema mea de la stopurile pe spate, care imi merg numai cand e cald si nu ploua. Dupa mers vreo 10 -15 minute cu masina isi revin.

            E posibil ca si la tine sa fie ceva aseamanator. Verifica toate contactele de la calculator si incearca sa le dai cu spray de contacte WD40.

            Verifica de aseamenea daca carcasa de la calculator mai este etansa. Sa nu cumva sa fi intrat umezeala si sa faca condens sau alte chestii aiurea...

            De asemenea, am vazut ca ai cutie automata. Din cate stiu eu masina porneste numai cand maneta de la cutia de viteza este in pozitia P. E posibil sa fie si cutia de vina (sa transmita gresit pozitia manetei).

            O diagnoza cu Star (softul de reprezentanta) cred ca te-ar lamuri in legatura cu problema ta. Chiar daca te duci la cineva care nu stie (craiova, timisoara, etc), noteaza-ti codurile de eroare si posteaza-le aici. Cu siguranta vei primi raspunsuri care sa te ajute sa scapi de eroare.
            ...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Luxian View Post
              Am recitit topicul, si mi-am dat seama ca seamana cu problema mea de la stopurile pe spate, care imi merg numai cand e cald si nu ploua. Dupa mers vreo 10 -15 minute cu masina isi revin.

              E posibil ca si la tine sa fie ceva aseamanator. Verifica toate contactele de la calculator si incearca sa le dai cu spray de contacte WD40.

              Verifica de aseamenea daca carcasa de la calculator mai este etansa. Sa nu cumva sa fi intrat umezeala si sa faca condens sau alte chestii aiurea...

              De asemenea, am vazut ca ai cutie automata. Din cate stiu eu masina porneste numai cand maneta de la cutia de viteza este in pozitia P. E posibil sa fie si cutia de vina (sa transmita gresit pozitia manetei).

              O diagnoza cu Star (softul de reprezentanta) cred ca te-ar lamuri in legatura cu problema ta. Chiar daca te duci la cineva care nu stie (craiova, timisoara, etc), noteaza-ti codurile de eroare si posteaza-le aici. Cu siguranta vei primi raspunsuri care sa te ajute sa scapi de eroare.
              Multumesc de sfat Luxian. Dar fiindca n-am folosit niciodata spray-ul pentru contacte voiam sa intreb: Nu e pericol de scurt? Spray-ez si contactele din "cap"-ul calculatorului si mufele? Trebuie sa lasa un timp sa se usuce inainte de reconectare?

              Legat de pozitia manetei de viteze, am incercat si pe "N" fiindca in carte zice ca se poate si asa, insa din pacate nu am avut alte rezultate.

              Comment


              • #22
                Din câte ştiu eu nu este conductor electric, dar mai bine cureţi şi aştepţi să se usuce înainte să remontezi totul. O discuţie despre WD40 găseşti aici. Poţi de asemenea să încerci cu alte tipuri de spray, şi eventual mai întrebi comercianţii.

                Eu încă nu l-am folosit, pentru că vreau să curăţ şi cu ceva cârpă / hârtie abrazivă înainte.
                Last edited by Luxian; 03-29-2010, 13:06 PM.
                ...

                Comment


                • #23
                  Salut,

                  Apropo de asemenea ciudatenii. Eu am patit-o cu bordul de la 112cdi, 2001. Instrumentele de bord porneau doar de la o anumita temperatura in sus. Iarna nici ca vroia sa porneasca doar dupa ce se incalzea masina.

                  Intr-un final am tot facut teste si am ajuns si eu la solutia cu feonul, doar ca a fost o chestie de testare pentru ca nu aveam cum sa desfac bordul de fiecare data.

                  In final care a fost problema: software-ul din MCU-ul (microporcesorul care are si o memorie flash incorporata) a scris aiurea informatii in flash si a introdus erori in propriul software. Erori ce puteau fi sarite la initializarea MCU-ului doar de la o anumita temperatura in sus.

                  Rezolvarea: rescrierea softului in MCU. Am deja 2 ani cu software-ul rescris si functioneaza impecabil.
                  Tipul care se ocupa cu asa ceva debloca si repara software-ul din calculatoarele de la Vito/Sprintere si alte modele.

                  Incerc sa fac rost de numarul lui de telefon, dar trebuie sa faci un drum pana in Bucuresti daca poate sa-ti rezolve problema.

                  Comment


                  • #24
                    Salut Ionut,

                    Asa cum mi-ai sugerat am ajuns zilele astea la Cristi in Banovita cu problema mea. Mi-a diagnosticat-o cu cod P2364...nu stiu exact ce reprezinta, insa mi-a spus ca e o ceritudine nevoia resoftarii calculatorului. De celalalt tip de care mi-ai zis nu am reusti sa dau insa sunt sigur ca Cristi e intr-adevar f.priceput si am incredere in ce mi-a spus. I vreo idee despre acel cod? Poti sa-mi dai o sugestie despre unde sa fac resoftarea?

                    Comment


                    • #25
                      Parerea mea este ca nu este nicio problema de soft, ai o lipitura "rece" care produce defectul de care spuneai, prin incalzirea componentelor are loc dilatarea acestora si merge pina cind se raceste din nou. In cel mai bun caz mergi la cineva care are statie de lipit cu aer cald si explicai fenomenul, mai departe stie el cum se procedeaza.

                      Comment


                      • #26
                        Tipul la care am fost ultima data a anticipat si el un astfel de defect(lipitura rece) insa nu a putut sa demonteze carcasa calculatorului. A desfacut suruburile care prind carcasa insa intr-o parte se pare ca exista o pasta ceva cu care e lipita carcasa, a fortzat, dar putin, fiindca i-a fost teama sa nu rupa sau sa nu indoaie ceva la interior...
                        Prin urmare a renuntzat...Sincer si mie imi era teama sa nu dau in altele si mai si...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF