Buna as avea nevoie de un sfat de la voi,
'Limp Mode'.
Viano 3.0 CDi 2009 V6 208000km cu o cutie automata 722.6 a intrat in avarie: “Simbol roata si contactati atelier “. Avaria din bord dispare la repornirea masinii si se reactiveaza cand masina se pune in miscare. Se poate merge inca cu masina dar pana la 60Km/h 2500 turatii-70km 3500 turatii. Avaria nu mai dispare si e permanenta. Se poate sterge cu aparatul de diagnoza dar reapare.
Schimbul de ulei al cutiei s-a facut aproximativ cu 10.000km in iunie 2019 (Kitul de la Meyle 0141350201: Ulei, garnitura, conector, suruburi )
Delphi 14 arata urmatoarea eroare :
ECU DTC Description E8 P0715 Turbine/Input Shaft Speed Sensor "A" Circuit
Pending codes in previous and current driving cycle (Mode 07)
ECU DTC Description E8 P0715 Turbine/Input Shaft Speed Sensor "A" Circuit
Confirmed and stored codes (Mode 03)
Sau cu motorul pornit:
Cutie (Cutie - EGS53 (Getriebe) - AT - Siemens)
DTC Beschreibung
2767 – Drehzahlsignal (semnalde rotatii) 3
- fara Signal
- Permanent
S-a facut test de ABS si e OK.
Controlat contactele de la modulul de control: unitate cutie automata (aflat sub cutia de sigurante) totul pare in regula.
Interesant ca folosind un alt aparat de diagnoza apare ca eroarea ar fi la modulul N15/5 (modulul de la maneta schimbatorului). Uneori nu se aprindea ledul de pe maneta care arata pozitia N sau P spre exemplu.
Eroarea la turbina apare la rotatii pentru treapta a 3-a.
“daca ramane in viteza 3 atunci are o problema mecanica.“
Unde ar fi problema? Ar tb schimbata placa cu senzorul din cutie?
'Limp Mode'.
Viano 3.0 CDi 2009 V6 208000km cu o cutie automata 722.6 a intrat in avarie: “Simbol roata si contactati atelier “. Avaria din bord dispare la repornirea masinii si se reactiveaza cand masina se pune in miscare. Se poate merge inca cu masina dar pana la 60Km/h 2500 turatii-70km 3500 turatii. Avaria nu mai dispare si e permanenta. Se poate sterge cu aparatul de diagnoza dar reapare.
Schimbul de ulei al cutiei s-a facut aproximativ cu 10.000km in iunie 2019 (Kitul de la Meyle 0141350201: Ulei, garnitura, conector, suruburi )
Delphi 14 arata urmatoarea eroare :
ECU DTC Description E8 P0715 Turbine/Input Shaft Speed Sensor "A" Circuit
Pending codes in previous and current driving cycle (Mode 07)
ECU DTC Description E8 P0715 Turbine/Input Shaft Speed Sensor "A" Circuit
Confirmed and stored codes (Mode 03)
Sau cu motorul pornit:
Cutie (Cutie - EGS53 (Getriebe) - AT - Siemens)
DTC Beschreibung
2767 – Drehzahlsignal (semnalde rotatii) 3
- fara Signal
- Permanent
S-a facut test de ABS si e OK.
Controlat contactele de la modulul de control: unitate cutie automata (aflat sub cutia de sigurante) totul pare in regula.
Interesant ca folosind un alt aparat de diagnoza apare ca eroarea ar fi la modulul N15/5 (modulul de la maneta schimbatorului). Uneori nu se aprindea ledul de pe maneta care arata pozitia N sau P spre exemplu.
Eroarea la turbina apare la rotatii pentru treapta a 3-a.
“daca ramane in viteza 3 atunci are o problema mecanica.“
Unde ar fi problema? Ar tb schimbata placa cu senzorul din cutie?
Comment