Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

lipsa putere vito108cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lipsa putere vito108cdi

    salut baieti! am un vito 108 cdi si vreau sa va spun ca e nepermis de "puturos"....are 280000 si functioneaza prfect motorul, nu se aude turbo, nu are batai sau alte intreruperi. pe pantele de la cluj am urcat cu viteza a 2-a cu aprox 20-30 de km pe ora....nu stiu, asa merge un vito de 80 de cai???? sunt dezamagit total, am avut un opel astra de 75 de cai si am urcat aceleasi pante cu 90-100km/h....poate aveti vreo idee constructiva, sau poate un power box? nu stiu....multumesc anticipat pt pareri,o seara buna tuturor.

  • #2
    din ce an este?

    Comment


    • #3
      lucreaza turbina?
      verifica furtunele de la turbo.

      Comment


      • #4
        Primul lucru pe care ar trebui sa-l faci: du-o la un tester, vezi ce zice computeru', ce erori ti-a stocat pe acolo.
        Daca zici ca turbo nu se aude, s-ar putea sa nu functioneze. Si la masina noua se aude turbo. Verifica firele, conductele inspre si dinspre intercooler. E si o valva care comanda turbo, deasupra de lonjeronul dreapta. Verific-o si pe aia, intra un furtunas in ea.
        Ai schimbat filtrul de aer ?
        Mai pot fi si alte cauze, desigur

        Comment


        • #5
          Daca n-ai erori merita sa-i faci chip tuning. Merita

          Comment


          • #6
            salut baieti! multzam tuturor pt sfaturi, si dupa cum bineinteles ati avut dreptate, nu mergea turbo....furtun spart...samd. acu' merge, nu-i diferenta mare, dar na, se aude turbo si masina functioneaza in parametrii normali. mai am un mondeo III de 116 cai si parca e ozn pe langa vito, whatever ma bucur ca am rez pb cu turbo, si parca l-ar "coafa" vreo 100 de calutzi....nush ce sa zic , sa vad ce gasesc mai moka, poate-l sun si pe jeff ala, ca eu is timisorean de origine. mersi inc-o data, s-aveti o seara buna, pa!
            Last edited by chucks; 02-02-2010, 19:23 PM.

            Comment


            • #7
              La 280.000 km eu zic sa lasi masina asa nu mai incerca cu chip-uri sau resoftare.

              Eu am un Vito ca al tau la 230.000km dar masina se comporta bine adica trage bine si sunt multumit de prestatii se duce in linie dreapta undeva la 145-155 km/h pe vitezometru. La demaraj mi se pare chiar destul de sprintena in primele trepte de viteza. Mai am si un Mercedes Vaneo pe mana si pot sa fac comparatia. Mi se pare uneori mai sprintena de cat Vaneo.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Cred ca (sigur) este o diferenta intre 108-110-112,nu stiu ce sa zic ,eu am un 112(2000),
                pai nu as da-o pe o suta de masini (sa-i dea Dumnezeu sanatate) ,e nebuna,la 150 daca o accelerez se simte super bine
                Si daca are putere?Manca jar,nu ma dau la ea des, ca nu vreau sa-mi bat joc ,dar daca am nevoie de o depasire," nu discuta cu nimeni" ,dar la condus sportiv si consumul este pe masura.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut_invest View Post
                  Salut!
                  Cred ca (sigur) este o diferenta intre 108-110-112,nu stiu ce sa zic ,eu am un 112(2000),
                  pai nu as da-o pe o suta de masini (sa-i dea Dumnezeu sanatate) ,e nebuna,la 150 daca o accelerez se simte super bine
                  Si daca are putere?Manca jar,nu ma dau la ea des, ca nu vreau sa-mi bat joc ,dar daca am nevoie de o depasire," nu discuta cu nimeni" ,dar la condus sportiv si consumul este pe masura.
                  Diferenta intre 108 110 112 este de ECU , intercooler , turbina cu geometrie variabila pe 110 si 112 si cu geometrie fixa pe 108.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionut_invest View Post
                    Salut!
                    Cred ca (sigur) este o diferenta intre 108-110-112,nu stiu ce sa zic ,eu am un 112(2000),
                    pai nu as da-o pe o suta de masini (sa-i dea Dumnezeu sanatate) ,e nebuna,la 150 daca o accelerez se simte super bine
                    Si daca are putere?Manca jar,nu ma dau la ea des, ca nu vreau sa-mi bat joc ,dar daca am nevoie de o depasire," nu discuta cu nimeni" ,dar la condus sportiv si consumul este pe masura.
                    salut ionut!...pai da frate, la 120 de cai, te cred si eu ca o iubesti sincer si dezinteresat)) e diferenta de la cer la pamant...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by vitotrans View Post
                      din ce an este?
                      2000an de fabricatie

                      Comment


                      • #12
                        salutare la toti!
                        azi m-am dus sa sudez toba, avea o gaura mica...o sudez si dau sa plec de acolo...surpriza! nu mai merge masina...variatii de relanti, nu se tureaza mai mult dde 2500....concluzia, catalizator infundat....asa ca maine ma duc la service sa fac pe doctorul chirurg( mai precis sudorul)...o operez ,ii scot catalizatorul si o sudez la loc pana mi-oi face rost de un cat. o seara buna s-aveti, pa!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionatan View Post
                          La 280.000 km eu zic sa lasi masina asa nu mai incerca cu chip-uri sau resoftare.

                          Eu am un Vito ca al tau la 230.000km dar masina se comporta bine adica trage bine si sunt multumit de prestatii se duce in linie dreapta undeva la 145-155 km/h pe vitezometru. La demaraj mi se pare chiar destul de sprintena in primele trepte de viteza. Mai am si un Mercedes Vaneo pe mana si pot sa fac comparatia. Mi se pare uneori mai sprintena de cat Vaneo.
                          sal ionatan, nu stiu ce sa zic...depinde de la masina la masina si de la conducator la conducator(auto)....acu' nu pot s-ascund faptul ca imi plac masinile un pic mai "sprintene"...am spus un pic, deci pana in 150 de cai.consider ca e suficient pt romania sa ai 150 de cai, restul mai e si chestie de soferie. ca exemplu pot sa-ti spun ca anul trecut am plecat la mare(din tm)cu un golf4 1,9 sdi de 70 de cai...8h20 min...bine, nu? am fost in schimb si cu audi a4 1,8 turbo benzina de 150 de cai, in acelasi interval de timp, dar vreau sa-ti spun ca am ajuns mult mai odihnit si relaxat decat cu golf-ul, ba chiar mi-am permis sa fac o pauza de o ora sa mananc bine si sa-mi conti nui drumul...so, cei 150 de cai isi spun cuvantul din toate punctele de vedere, dar repet, trebuie sa fie si "soferia" acolo de fata, altfel se lasa cu "cascadorii"... o seara buna sa ai , pa.

                          Comment


                          • #14
                            Daca iti trebuie ceva piese ,am auzit ca la Lugoj,undeva langa spital intr-o curte ar fi dezmembrari de Vito la greu,eu nu am fost nu stiu ce sa zic.O seara placuta tuturor.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by chucks View Post
                              sal ionatan, nu stiu ce sa zic...depinde de la masina la masina si de la conducator la conducator(auto)....acu' nu pot s-ascund faptul ca imi plac masinile un pic mai "sprintene"...am spus un pic, deci pana in 150 de cai.consider ca e suficient pt romania sa ai 150 de cai, restul mai e si chestie de soferie. ca exemplu pot sa-ti spun ca anul trecut am plecat la mare(din tm)cu un golf4 1,9 sdi de 70 de cai...8h20 min...bine, nu? am fost in schimb si cu audi a4 1,8 turbo benzina de 150 de cai, in acelasi interval de timp, dar vreau sa-ti spun ca am ajuns mult mai odihnit si relaxat decat cu golf-ul, ba chiar mi-am permis sa fac o pauza de o ora sa mananc bine si sa-mi conti nui drumul...so, cei 150 de cai isi spun cuvantul din toate punctele de vedere, dar repet, trebuie sa fie si "soferia" acolo de fata, altfel se lasa cu "cascadorii"... o seara buna sa ai , pa.
                              Pai nu spun ca nu ii sunt buni ceva cai in plus dar sa faci chip tunning pe ea la 280.000km e destul de riscant.

                              Chiar o sa fac un topic cu ce imi trebuie pentru transformare cu piese OEM din Vito 108 in Vito 112.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF