Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Suierat turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat turbo

    Salut. Am si eu o problema si am cautat pe aici dar nu am gasit nimic asemanator, mentionez ca am un MB V220 112 CDI din 2001. Problema se manifesta in felul urmator: cand merg constant sa zicem in treapta 3, 4, 5 si o tin la 2000-3000-4000 rpm merge normal si nu se aude nimic, in schimb daca sa zicem sunt in treapta 3 si tre sa fac o depasire, adica de la 2300 rpm o calc mai puternic tot in a 3-a, de la 2600-3000 rpm se aude un fluierat foarte puternic si ascutit, care inceteaza dupa ce o las sa mearga constant adica nu ii dau sa traga mai puternic, si chestia asta e doar cand masina e in sarcina, adica nu si la relanti. Am fost la ceva mecanici si mi-au zis ca ar fi posibil sa am ceva furtun fisurat sau este obosit turbo si imi intra in vibrati. Mentionez ca masina functioneaza normal adica nu da fum, trage normal, nu are consum exagerat. Daca ar fi chestia aia cu vibratiile la turbo, am inteles ca se poate rectifica axul ala sau ce, daca e asa aveti idee cat costa ?

  • #2
    Se pot reconditiona turbine insa oricum nu tine mult dupa aceea . Cateva zeci de mii de km si dupa aceea iar apar problemele.Reconditionarea turbinelor se face in ateliere specializate de catre specialisti si numai pe banc.Din cate stiu sunt cateva persoane prin Bucuresti care reconditioneaza turbine si ofera si garantie.

    Comment


    • #3
      Costa de ordinul sutelor de euro o reconditionare (600-900) si se ofera garantie 6 luni. In cazuri exceptionale turbina reconditionata tine mai mult de un an pe o masina exploatata. Asta din experienta unui amic care a reconditionat o turbina pe RABA.
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Deci atunci sa inteleg ca de acolo e suieratul, turbina intra in vibratii si e pe duca. Oare cat mai merge asa si ce se poate intampla? Mersi de raspunsuri.

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema o am si eu cu masina de cand o am,un vito 112 cdi. Sfatul meu este sa nu o calci brusc numai cand trece de 2200 ture / minut. Chestia asta se intampla numai cand e cald motorul la mine, la rece nu suiera. Se aude de obicei in vitezele mari 3-4-5.Cand va pica trebuie sa o schimbi dar pana atunci da-i in gusa. In cazul in care afli cu adevarat care e adevarata problema da-mi un pm te rog.

          Comment


          • #6
            Pai in momentul in care pica turbina de tot iti dai seama ca se da peste cap ciclul de functionare al motorului atata timp cat aerul care ar trebui sa intre in motor nu mai are aceeasi valoare.Poate sa iti bage si ulei in motor , sunt mai multe probleme care pot aparea.O caracteristica a mersului cu motorul cu turbina defecta este aceea ca nu mai are putere cam deloc motorul , nu prea mai poti face depasiri , este foarte lent.Dar cati km are masina ca deja suiera turbina?Dupa parerea mea ar trebui sa faci inainte de toate o diagnoza cu StarDiag sa vezi ce zice si testerul.Si zic cu StarDiag deoarece are foarte multe etape de testare pentru masina , fiind special gandit pentru marca.
            Last edited by grigorean; 11-30-2009, 23:09 PM.

            Comment


            • #7
              A fost facuta o diagnoza la masina mea,nu stiu exact cu ce program dar turbina lucra in parametrii normali chiar si atunci cand suiera.Masina are in bord 219000 dar nu de mine a fost adusa in tara,am luat-o din piata dar motorul trage,ulei consuma putin,max o jumate de litru la schimb in functie de uleiul bagat. Cantitatea de ulei care trebuie sa existe in motor e intre 5,5 l si 8 l.Eu bad de obicei 7,5.Incarcat cu o tona pe ea merg ca si cu o masina mica care are 90 de cai.

              Comment


              • #8
                Si eu am un Vito 112 ,si la mine fluiera turbo ,dar din cate cred eu cam asa ar trebui sa faca ,nu? Al meu fluiera de le 2700-2800rpm in orice treapta.
                Parerea mea este ca asa este normal sa se auda.

                Comment


                • #9
                  Depinde de sunet.Vezi ca este descris undeva mai sus sunetul pe care il aude colegul nostru si contextul in care apare.Acum na , si turbina are sunetul ei specific atunci cand intra , nu stiu cu ce sa il compar , cu un fluierat mai subtire , ceva...

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este sa nu o mai forjezi . Daca se rup paletii de la turbo pot fi trase bucatele de metal prin admisie in capul pistonului si atunci ai pus-o.Asa a patit fratele meu la un BMW serie 7 (69000km) dupa un kick down.
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by king kong View Post
                      Parerea mea este sa nu o mai forjezi . Daca se rup paletii de la turbo pot fi trase bucatele de metal prin admisie in capul pistonului si atunci ai pus-o.Asa a patit fratele meu la un BMW serie 7 (69000km) dupa un kick down.
                      Acolo era vorba de BMW, deci e de inteles...
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Depinde de sunet.Vezi ca este descris undeva mai sus sunetul pe care il aude colegul nostru si contextul in care apare.Acum na , si turbina are sunetul ei specific atunci cand intra , nu stiu cu ce sa il compar , cu un fluierat mai subtire , ceva...
                        Inchipuoie-ti ca suna in asa hal de nu mai auzi motorul doar suieratul. Mie-mi place cum suna mai ales cand intr-un depasiri. E ca si cum ar decola un avion.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by king kong View Post
                          Parerea mea este sa nu o mai forjezi . Daca se rup paletii de la turbo pot fi trase bucatele de metal prin admisie in capul pistonului si atunci ai pus-o.Asa a patit fratele meu la un BMW serie 7 (69000km) dupa un kick down.
                          La modelul acesta e cam greu sa aspire paletele pana in capul pistonului.Ar avea un traseu destul de dificil si lung si pana ajung acolo s-ar descompune (exagerez). Cand vad ca nu va mai functiona il voi repara.

                          Comment


                          • #14
                            Este destul sa-ti traga o aschie metalica si sa-ti blocheze vreo supapa .....si e deajuns .
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #15
                              Turbina aia mai tine maxim 10.000 km ... asa am patit si eu pe un w210 300TD.
                              Cu S-ul nu te pui.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF