Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vito 110 webasto? Masini "noi"probleme noi? i

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut

    Originally posted by Alph0nse View Post
    Si eu am tot eberspacher (mb vito 2003), furgon. Daca vrea cineva documentatia lui, o am in format pdf si o trimit pe mail.
    Poti sa imi trimiti si mie documentatia poate ii dau si eu de cap ca la mine nu da nici un semn , am desfacut sirocoul dar nu am rezolvat inca nimic. Costy_creete@yahoo.com(multumesc anticipat)

    Comment


    • #62
      Buna. Am schimbat si eu bujia la incalzirea suplimentara,a pornit a scos putin fum, pompita de dozare mergea si dupa cateva minute fara a se incalzi apa din motor cu un sfert de rezervor de motorina mi s-a oprt si nu mai porneste. Imi puteti spune ce ar trebui sa verific? Care e acea siguranta a acestui aparat?

      Comment


      • #63
        Buna seara,mi-am cumparat o pompa de recirculare,tot stricata,dar cu 7 lei un set de carbuni pentru aspirator am rezolvat, se pot schimba pentru ca pompa este este prinsa in 3 suruburi,Nu este capsata, sper sa fi rezolvat problema.
        O seara buna

        Comment


        • #64
          Sec poate oare sa se fi ars bujia?

          Comment


          • #65
            Pompa de recirculare imi functioneaza,i-am schimbat priile, am verificat bujia si e buna,la fel si ventilatorul din sirocol, am alimentat pompita ce dozeaza motorina de la un redresor si face doar un tacanit. Are vreun releu ce o cupleaza din 2 in 2 secunde? Ce sa mai verific? Va rog din suflet sa ma ajutati. Orice sfat e bine venit.

            Comment


            • #66
              Originally posted by m3seriasu View Post
              Pompa de recirculare imi functioneaza,i-am schimbat priile, am verificat bujia si e buna,la fel si ventilatorul din sirocol, am alimentat pompita ce dozeaza motorina de la un redresor si face doar un tacanit. Are vreun releu ce o cupleaza din 2 in 2 secunde? Ce sa mai verific? Va rog din suflet sa ma ajutati. Orice sfat e bine venit.
              Parerea mea e ca trebuie sa mergi la un meserias,sa puna testerul...

              Comment


              • #67
                buna baieti , daca se mai poate si aveti rabdare trimiteti-mi si mie documentatia ,la mine nu da nici un semn de viata . berkipeter@yahoo.com Va multumesc anticipat.

                Comment


                • #68
                  tot eu ,un pic mai explicit .La mine nu da semne de viata incalzirea suplimentara ,nici un ticait de releu ,nici bec aprins .M-ar ajuta daca mi-ati spune unde este amplasata unitatea de comanda (circuitul electronic)si care sunt sigurantele pentru ea .Multumesc anticipat.
                  Last edited by pitbull cj; 12-28-2011, 14:39 PM. Reason: sa nu ma repet

                  Comment


                  • #69
                    Pai comanda o dai din interiorul masinii , si unitatea electronica e sub masina , pe sirocou.Trebuie verificat concret ce e de vina , din moment ce nu porneste inseamna ca din fazele de testare pe care le face la inceput , depisteaza ceva defect.De exemplu bujie , pompa apa , etc....Inainte sa inceapa lucrul , unitatea face niste secvente de test , pt a fi sigur ca nu va lua foc masina si alte minuni.Daca unul din teste nu reuseste , nu porneste.

                    Comment


                    • #70
                      Am si eu un sirocou pe masina,dar pe E klasse,azi am pornit masina si sirocoul mergea de la sine fara sa il pornesc,bineinteles caldura nu baga inauntru,el imi merge brici cand ii dau drumul,chiar si cu bateria pe duca si cu 2l de motorina in rezervor,sau asa cred eu,dar o data stiu ca mi-a scos ceva fum albastru pe la tobita lui,pe la roata dreapta fata.Intrebarea mea este: asa functioneaza un sirocou?chiar daca nu il pornesc eu,porneste el?pentru a incalzi apa din motor?iar cand il pornesc baga caldura in masina?

                      Comment


                      • #71
                        doresc si eu documentatia dancosar@me.com
                        multumesc anticipat

                        Comment


                        • #72
                          Referitor la documentatia pt webasto vito

                          Te salut ...Rugamintea mea ar fi daca poti sa imi trimiti documentatia pt webasto vito 2002 ..mail szaszcsaby@yahoo.com

                          Multumesc.

                          Comment


                          • #73
                            salut

                            Daca se poate , as dori si eu documentatia pt webasto. Multumesc mult. check_mailu@yahoo.com

                            Comment


                            • #74
                              Am desfacut azi incalzirea auxiliara (Eberspacher) fiindca nu mai functiona. Simptome: apasam butonul si nu se intampla nimic.
                              Nu trebuie sa fii mecanic pentru a repara chestia asta. Este extraordinar de simpla. Pentru inceput, am obturat furtunele groase cu niste cleme, pentru a nu pierde antigelul din instalatie. Se scot mufele electrice (sunt 2: una duce la incalzitor si cealalta la pompita care introduce carburant in el). Si pompa este fixata tot pe incalzitor, in ea intra furtunasul de la rezervor.
                              Se desfac 4 suruburi si gata, iese afara. Am pus-o pe banc, i-am desfacut capacele si i-am scos bujia incandescenta afara. Bineinteles ca era arsa. Pentru cine vrea sa schimbe bujia, este BERU 0 100 226 228 si am dat pe ea 140 RON. Am desfacut-o de tot, si am curatat de calamina tot interiorul cu o freza cu perie de sarma foarte mica, am suflat toate orificiile cu compresorul.
                              Atentie mare: cand o montati la loc, aveti grija sa puneti toate furtunele exact in pozitia lor initiala, si prindeti toate fasetele de plastic exact cum au fost. Nu strica sa faceti o poza inainte sa va apucati de treaba. Am indoit din greseala furtunasul de motorina, si cand am pornit incalzirea, pompa tzacanea intr-una pentru ca nu primea motorina de ajuns, si incalzitorul mergea 2 minute, se oprea inca 2.
                              Dupa ce am pus totul exact ca inainte sa desfac, totul e ok.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Vmatic View Post
                                Iata-ma ajuns doctor in domeniu!Nu m-am lasat,ca prea ma rodea problema asta si am luat-o de la capat pana i-am venit de hac.Deci concluzia:
                                -al doilea aparat (cel dinspre motor)este doar suplimentar deci compenseaza sau ajuta la incalzirea foarte rapida a apei.Acesta functioneaza doar la activare din bord concomitent cu ceasul.
                                -primul aparat este cel de baza,acesta functioneaza si cu motorul pornit dar si separat din ceasul programator.

                                problema mea era pompa de recirculare(cumparata de la dezmembrari si care a mers doar cand vanzatorul mi-a probat-o)
                                Cat a costat pompa ? Multumesc !
                                Dumitru Tanase

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF