Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cod eroare P1470 - unde sa umblu ??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Aia tine deja de turbina. Daca ai facut tot ce ti-am zis si nu ai nici un rezultat trebuie sa dai turbo jos (mergi la un specialist ). bafta
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #17
      Sefu
      Valva regulatoare o gasiti sub masina pe linga longeronul dreapta.
      P1470 este o defectiune curenta la modelul asta de masina. Am reparat o gramada de Vito cu defectul asta.
      Marea majoritate a defectelor au fost din instalatia electrica sa stii.
      Daca erati mai aproape de mine in 2 ore va reparam masina.
      Am la dispozitie toate piesele de schimb pentru Mercedes CDI ca sa faceti proba/ inclusiv calculatorul motorului.

      In felul asta evitati sa cunparati inutil, valva sau alte piese.

      P1470 activ in permanenta/inseamna ca ECU nu mai vede Valva regulatoare care comanda geometria turbosuflantei.

      Geometria turbinei se gaseste in regim de relanti, la toate regimurile de turatie a motorului. Deci pe galeria de aspiratie veti avea sub 999milibari de unde rezulta, consum de motorina, fum si lipsa de putere.
      Cu defectul asta aveti lipsa vreo 35 CP lipsa.

      Eu va sfatuiesc sa va cautati prin zona un Electrician care cunoaste bine instalatia la Mercedes.
      Originally posted by Alph0nse View Post
      unde e valva regulatoare ??
      Last edited by Mercedes-cdi; 11-28-2009, 11:07 AM.

      Comment


      • #18
        Multumesc pentru precizari, intr-adevar foarte folositoare.
        Am desfacut grila din fata sa umblu pe la furtune, si am gasit ulei pe intercooler. L-am desfacut si am observat ca rasufla un pic la imbinarea dintre capac si radiatorul de aluminiu. L-am fixat bine, sa vad acum ce s-o intampla.
        Am spus si la inceput ca nu mi-a facut asta tot timpul, ci numai de vreo 3 ori in 2 luni, si merg zilnic cu masina.
        Turbo functioneaza foarte bine, si fum nu scoate deloc.
        O sa umblu si la valva regulatoare, stiam de chestia aia prinsa de lonjeron, dar nu stiam ca se numeste asa.

        Comment


        • #19
          In momentu in care intra in avarie scoate fum negru si trage ca si cainele la panta?.Aceias problema am avuto si eu la sprinter.... am fost la 3 service-uri care miau schimbat valva aia regulatoare pe motiv ca ii stricata, au verificat partea de vaccum si spuneau ca nu isi dau seama ce are. Pana la urma m-am dus la reprezentanta, au schimbat si ei valva aia si au zis sa pun turbo nou,am pus turbo nou si nu mai are niki o problema.Daca iti trebuie acea valva contacteazama am vreo 2 pe acasa cu care am umblat maxim 2saptamani!

          Comment


          • #20
            verifica sigurantele sa fie puse corect la voltaj eu asa am facut si merge ,mi se aprinsese edc acum fuge de rupe

            Comment


            • #21
              Tot asa face si a mea (112CDI) de o samptamana ,de vreo doua ori mi-a intrat motorul in protectie si dupa ce am vazut discutiile de pe forum mi-am dat seama ca acum vre-o saptamana am intrat cu ea in zapada (ca a trebuit) pana la pragare ,ma tot gandesc ca atunci cand am iesit sa nu se fi miscat ceva(sau sa fi intrat zapada) la acea valva regulatoare.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF