Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cutie viteze automatica MB V220CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cutie viteze automatica MB V220CDI

    Salutare tuturor. Am un MB V 220 CDI din 2000 / 05 cu cutie automatica ZF 4HP20 si de ceva timp a inceput sa imi faca ceva probleme . Daca plec de pe loc imediat ce am pornit motorul imi schimba toate vitezele normal pana la a 4-a iar la prima oprire ( semafor sau trecere pietoni ) cand stationez in D cu piciorul pe frana cutia parca ar vrea sa schimbe si intra in avarie (se aprinde rotita dintata in bord ) iar cand plec iar de pe loc pleaca ca si cum ar pleca cu a 2-a sau cu a 3-a iar daca cresc viteza pana la 100km/h ( cam atat merge ) nu se simte cum ca ar schimba vitezele . Precizez ca daca opresc motorul si repornesc , becul din bord se stinge dar cand plec de pe loc se aprinde in scurt timp si iar intra cutia in avarie. Daca aveti ceva sugestii sau atzi patit ceva asemanator astept sfaturi cu deosebit interes . PS : uleiul a fost schimbat recent .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

  • #2
    Originally posted by king kong View Post
    Salutare tuturor. Am un MB V 220 CDI din 2000 / 05 cu cutie automatica ZF 4HP20 si de ceva timp a inceput sa imi faca ceva probleme . Daca plec de pe loc imediat ce am pornit motorul imi schimba toate vitezele normal pana la a 4-a iar la prima oprire ( semafor sau trecere pietoni ) cand stationez in D cu piciorul pe frana cutia parca ar vrea sa schimbe si intra in avarie (se aprinde rotita dintata in bord ) iar cand plec iar de pe loc pleaca ca si cum ar pleca cu a 2-a sau cu a 3-a iar daca cresc viteza pana la 100km/h ( cam atat merge ) nu se simte cum ca ar schimba vitezele . Precizez ca daca opresc motorul si repornesc , becul din bord se stinge dar cand plec de pe loc se aprinde in scurt timp si iar intra cutia in avarie. Daca aveti ceva sugestii sau atzi patit ceva asemanator astept sfaturi cu deosebit interes . PS : uleiul a fost schimbat recent .
    Daca ramane blocata in treapta 2 este o problema electrica, iar daca ramane in treapta 3 este mecanica.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Merci de info , nu stiu in ce viteza ramane dar cert e ca se duce cam in 100-110km/h si de aceea am dedus ca ramane in a 3-a . cert e ca daca nu am plecat de pe loc imediat ce am pornit motorul si am dat pe D se aprinde martorul in bord si imi pleaca in 1-a si nu mai schimba deloc . Daca plec imediat si am loc unde sa o calc imi schimba toate cele 4 viteze si apoi se aprinde martorul in bord cand stationez in D cu piciorul pe frana. Cateodata nu se aprinde cand stationez ci imediat ce o calc ca sa plec mai in forta de la semafor. multumesc inca odata si mai astept sfaturi.
      Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

      Comment


      • #4
        ''Alta cutie cazuta dupa schimbul de ulei'':s-ar putea sa-ti fie buba din placa hidraulica,asemenea problema a avut-o si un prieten de-al meu la w211 nu-i mai schimba doar dupa ce-i scotea cheia din contact,se reseta, dupa care iar nu-i mai schimba si asta i-a fost cauza,sper sa nu fie din asta ca este cam costisitoare problema.Bafta!!

        Comment


        • #5
          Mltumesc de incurajare , dar ceva mai concret , mai detaliat nu aveti?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            Test

            Originally posted by king kong View Post
            Mltumesc de incurajare , dar ceva mai concret , mai detaliat nu aveti?
            Ba da, cum sa nu...

            Cu siguranta vei primi informatii suplimentare dupa ce ne spui exact defectul memorat.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Inca nua am fost la tester , iar daca aflu codul de eroare atunci stiu direct ce are deoarece am ceva programe de diagnoza , (testerul meu e defect ).Multumesc oricum dar mai astept info de la cineva care a patit la fel ca mine sau ceva asemanator . Auzisem de la cineva ca a fost numai un senzor si toata reparatia a durat 20 min .
              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

              Comment


              • #8
                Azi am scos mufa cea rotunda de la cutie si era plina de apa , am curatat-o si am pus-o la loc si nu s-a intamplat nimic in bine . Ba mai rau acum ramane din prima in avarie (adica pun contactul se aprinde martorul de la cutie pentru cateva secunde iar dupa ce pornesc motorul se aprinde iar in secunda 1'' ).Astept ceva sfaturi . Stiu ca tot mi s-a spus sa merg la tester dar e tocmai la suceava sau bacau si acum chiar ca nu mai pot merge . Multumesc anticipat .
                Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                Comment


                • #9
                  Defect

                  Originally posted by king kong View Post
                  Azi am scos mufa cea rotunda de la cutie si era plina de apa , am curatat-o si am pus-o la loc si nu s-a intamplat nimic in bine . Ba mai rau acum ramane din prima in avarie (adica pun contactul se aprinde martorul de la cutie pentru cateva secunde iar dupa ce pornesc motorul se aprinde iar in secunda 1'' ).Astept ceva sfaturi . Stiu ca tot mi s-a spus sa merg la tester dar e tocmai la suceava sau bacau si acum chiar ca nu mai pot merge . Multumesc anticipat .
                  Din pacate, la un defect electric, dupa ce scoti mufa sau dupa ce opresti motorul cu schimbatorul in P, eroarea devine permanenta si nu se poate reseta decat cu tester.

                  Succes!
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    sfatul pe care l-am primit si eu cand am cumparata un V-112 cdi, a fost sa nu stationez cu motorul pornit pe pozitia D cu frana calcata,la ori ce stationare comuta pe liber N, bafta

                    Comment


                    • #11
                      ?

                      Originally posted by costi View Post
                      sfatul pe care l-am primit si eu cand am cumparata un V-112 cdi, a fost sa nu stationez cu motorul pornit pe pozitia D cu frana calcata,la ori ce stationare comuta pe liber N, bafta
                      Never!!!

                      Eroarea la cutie se reseteaza daca opresti si repornesti motorul fara sa fi bagat in P. Daca ai apucat sa o bagi in P eroarea devine permanenta.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru sfaturi , acum am sa incerc sa merg pana la un tester , vreo 60 km intr-a doua .
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu o precizare . Acum cand dau pe R sau pe D totul se petrece cu o smuncitura destul de puternica si pleaca de pe loc ca si cum ar fi intr-a doua.
                          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                          Comment


                          • #14
                            Ecu

                            Originally posted by king kong View Post
                            Revin cu o precizare . Acum cand dau pe R sau pe D totul se petrece cu o smuncitura destul de puternica si pleaca de pe loc ca si cum ar fi intr-a doua.
                            Smucitura este normala, in situatia in care este cutia ta acum pentru ca ECU este dezactivat.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Azi am fost la tester si mi-au aparut erorile P2016 ; P2028 ; P202D ; P2001 ; P2003 . aceste erori au fost sterse si dupa ce am fost la un test drive cutia a memoret alta eroare P 2008 alimentare cu tensiune electrovalva si regulator de presiune . Daca tot am ajuns pana acolo am verificat si motorul si au aparut erorile 1482 bujiile; 0105 senzor presiune de alimentare turbo si 1187 senzor presiune din rampa . Va rog daca puteti acum sa-mi dati ceva sfaturi ( mai ales cl600 ) despre cum pot remedia singur sau daca trebuie sa merg la vreun meserias (eventual daca cunoasteti vreo unul .Multumesc anticipat
                              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF