Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

blocata pana 3000rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • blocata pana 3000rpm

    Salut,de curand am achizitionat un Vito 112 cdi an 1999 care se tureaza doar pana in 3000 rpm si nu urca mai mult de 120 km/h,am pus masina pe testar dar se pare ca nu are nici o problema ,daca poate cineva sa m-a ajute in aceasta problema va rog sa nu ezitati inca un lucru ciudat masina nu detine debitmetru.va multumesc anticipat

  • #2
    Pune te rog o poza cu motorul...ciudat ca nu are debitmetru..eu am tot vito , din 2001 108cdi si din cate stiu toate motorizarile cdi de pe vito(638) au debitmetru...simptomele pe care le prezinti par sa fie de la debitmetru defect(sau in cazul tau lipsa), deoarece atunci motorul intra in regim de avarie si nu se mai tureaza.

    Comment


    • #3
      [attach]23343[a/attach]

      [ATTACH]23344[/ATTACH]

      [ATTACH]23345[/ATTACH]

      [ATTACH]23346[/ATTACH] am facut si poze unde de regula este debitmetru la vito ,in borda este aprins tot timpu EDC in legatura cu testarul a fost facut si a rezultat ca este model fara debitmetru mentionez ca a fost facut la reprezetanta BOSH,pe mine m-a depaseste deja nu m-ai stiu ce sa cred va rog sa m-a ajutati sa gasesc buba la acesta masina ,va mutumesc
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        Pune te rog o poza cu motorul...ciudat ca nu are debitmetru..eu am tot vito , din 2001 108cdi si din cate stiu toate motorizarile cdi de pe vito(638) au debitmetru...simptomele pe care le prezinti par sa fie de la debitmetru defect(sau in cazul tau lipsa), deoarece atunci motorul intra in regim de avarie si nu se mai tureaza.
        Eu am un Vito 108Cdi din 2003, ultima serie de w638, si tot nu are debitmetru, asa ca nu e o noutate. Sunt modele fara debitmetru si EGR, mai bine pentru noi, mai rau pentru mediu
        2fast4you: Pune masina pe tester la reprezentanta, te costa aprox 200 lei cu totul, dar o sa stii sigur ce are. Nu e obligatoriu sa o repari la ei pe urma, dar fa-i un diagnostic acolo. Din moment ce iti intra in avarie are ceva, dar testerul la care ai pus-o tu nu vede.
        EDC - electronic diesel control, presupune urmatoarele: injectoare, regulator de presiune, valva de presiune, pompa de inalta. Va trebui sa le verifici pe toate, din pacate. Mie mi se oprea motorul in mers, si pana la urma am schimbat pompa, care avea niste suruburi slabite de cineva inadins.

        Comment


        • #5
          Salut 2fast4you , incearca urmatoarele chestii ; in poza nr 3 apare un senzor care controleaza fluxul de aer , scoate mufa si tureaza motorul si vezi daca se simte vreo diferenta , daca nu inseamna ca ala e defect (dar mai intai de a-l schimba poate reusesti sa imprumuti unul functional de la un prieten deoarece e destul de scump , vreo 75 euroi in Italia , in Romania cred ca mai scump ) . Dar innainte de asta schimba filtrul de motorina deoarece eu am avut EDC-ul aprins in bord , am schimbat filtrul si s-a rezolvat . Daca vrei mai multe informatii suna-ma la 0721837428 si iti dau mai multe informatii deoarece nu imi place prea mult sa scriu la tastatura.
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            PS. Alphonse are si el dreptate dar trebuie sa o iei in ordine ( in ordinea costurilor ma refer ) si roaga-te sa fie ce ti-am zis eu deoarece daca ajungi la celelalte te rupe la bani. Multa bafta.
            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

            Comment


            • #7
              va multumesc pentru ajutorul acordat sper sa o pot rezolva cat mai curand daca m-ai am intrebari legate de aceasta problema va rog sa m-a ajutati bafta multa

              Comment


              • #8
                Originally posted by 2fast4you View Post
                va multumesc pentru ajutorul acordat sper sa o pot rezolva cat mai curand daca m-ai am intrebari legate de aceasta problema va rog sa m-a ajutati bafta multa
                Ai reusit sa rezolvi problema?Ai mai fost la tester la reprezentanta?

                Comment


                • #9
                  Masina este ca si reparata, nu trebuie decit sa ai timp sa te ocupi de ea.
                  Am sa te ajut. Nu stiu daca mai este de actualitate problema asta.
                  Originally posted by 2fast4you View Post
                  [attach]23343[a/attach]



                  [ATTACH]23346[/ATTACH] am facut si poze unde de regula este debitmetru la vito ,in borda este aprins tot timpu EDC in legatura cu testarul a fost facut si a rezultat ca este model fara debitmetru mentionez ca a fost facut la reprezetanta BOSH,pe mine m-a depaseste deja nu m-ai stiu ce sa cred va rog sa m-a ajutati sa gasesc buba la acesta masina ,va mutumesc

                  Comment


                  • #10
                    Vad ca tu esti taticul.Sa i-ti spun problema mea.Am MB v220 din 1999si cand accelerez(peste 3500ture) in viteza a 3a,a4a,a5a,i-mi da in nas,ca si cum nu s-ar alimenta,intrerupe ,dupa care intra in avarie si nu mai trece de 3000 ture.Spune-mi te rog ce ar putea fi ca nimeni nu-i da de capat.Multumesc.Adresa de mail este stelutza_00@yahoo.com sau tel 0766830614.acum nu sunt in tara dar revin dupa 21 mai 2013.

                    Comment


                    • #11
                      sal, am si eu un vito 110 cdi din 99 si asemenea colegilor de mai sus nici al meu nu are debitmetru de aer si nu mi se tureaza mai tare mult de 2200 rpm, am momente in care trece(foarte rar) dar nu imi intra turbo in functiune, nu imi face vacuum ca sa imi actioneze clapeta la turbo, care ar putea fii problema sau daca stie cnv daca aceste modele au pompa de vacuum si unde este amplasate si cum o verific, astept un rasp la adresa de mail :igor172001@yahoo.com sau la nr de tel 0764200969, pls chiar nu stiu c sa ii mai fac

                      Comment


                      • #12
                        Verificati si senzorul map ,si mie mi se plafona la 3000 si am gasit furtunul sarit

                        Comment


                        • #13
                          Pompa de vacuum este sub masina, deasupra lonjeronului dreapta. O s-o gasesti repede, daca urmaresti furtunasele de la turbo. Se scoate afara usor. Verifica toate furtunele si conexiunea electrica (mufa) de la vacuum. Fiind sub masina, intra multa mizerie acolo.
                          In mod normal, cand pornesti masina ar trebui sa se traga un pic si clapeta la turbo.

                          Comment


                          • #14
                            /si acest senzor (MAP) unde il gasesc si care ar fii shansele k pompa de vacuum sa fie defecta????

                            Comment


                            • #15
                              Respecta regulamentul, litera mare, punctuatie!

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF