Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turatie 3000 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
    Daca este vito din 2000-2002 il rezolv relativ usor.
    dar daca este Vito-Viano il rezolv si pe asta, dar greu de tot. Imi ia cel putin 2 zile sa rezolv treaba cu limitatul la 3000.
    este VITO din 2005,150 CDI.
    nu se mai limiteaza la 3000 se tureaza normal;
    eu am intrebat unde pot face o regenerare a filtrului de particule,in afara de reprezentanta,iar raspunsul este pe linga intrebare.

    Comment


    • #17
      Pai il fac. Daca este partea din ECU. Se da din tester initiere filtru particule.
      Scuze nu am citit totul/ m-am uitat la titlu " limitare 3000 ture"
      Originally posted by mahmud View Post
      este VITO din 2005,150 CDI.
      nu se mai limiteaza la 3000 se tureaza normal;
      eu am intrebat unde pot face o regenerare a filtrului de particule,in afara de reprezentanta,iar raspunsul este pe linga intrebare.

      Comment


      • #18
        Astept oferte.cum,cind,cit?

        Comment


        • #19
          Originally posted by mahmud View Post
          am bagat masina pe tester si a iesit ca filtrul de particule este 45%infundat din cauza ca s-a mers cu motor subturat.i-am facut 2 drumuri mai lungi cu el turat la 2500-3000 de ture si la o noua testare a iesit imbicsit 30%.
          mi s-a spus ca il pot curata facindu-i o regenerare filtrului de particule doar la reprezentanta.
          stiti daca se mai poate face si in alta parte aceasta regenerare?
          va rog sa dati raspunsuri doar daca sunteti in cunostinta de cauza.
          multumiri!
          chiar nu stie nimeni?

          Comment


          • #20
            Originally posted by mahmud View Post
            am bagat masina pe tester si a iesit ca filtrul de particule este 45%infundat din cauza ca s-a mers cu motor subturat.i-am facut 2 drumuri mai lungi cu el turat la 2500-3000 de ture si la o noua testare a iesit imbicsit 30%.
            mi s-a spus ca il pot curata facindu-i o regenerare filtrului de particule doar la reprezentanta.
            stiti daca se mai poate face si in alta parte aceasta regenerare?
            va rog sa dati raspunsuri doar daca sunteti in cunostinta de cauza.
            multumiri!
            nu s-a lovit nimeni de problema asta?

            Comment


            • #21
              Ba eu m-am lovit, la C si E. Si la dumneavoastra poate fi aceeasi poveste. 90% aveti aceeasi motorizare.
              Dar ca sa fiu mai sigur dati-mi cod de defect pe care l-ati gasit la tester sa stiu ce ar fi de facut mai sigur.

              Originally posted by mahmud View Post
              nu s-a lovit nimeni de problema asta?

              Comment


              • #22
                PROBLEMA CU TURATIA PANA LA 3000 TURE POATE FI SI DIN CAUZA CA TII AMBREIAJUL CALCAT.Daca tii ambreiajul calcat si accelerezi nu sare de 3000 ture
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • #23
                  problema asta poate aparea daca tii ambreiajul calcat
                  VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                  Comment


                  • #24
                    Daca va intereseaza parerea mea va pot spune cam toate belelele de la un vito 110 cdi pentru ca mi sau intimplat mie.
                    Treaba cu turatia este intradevar de la un senzor dar este prea bine asezat ca sa il poti gasi. Din cite stiu eu un vito are cam 7 asemenea senzori iar cel care iti face tie probleme cu turatia cred (93%) este asezat in partea dreapta a masini si ai accces la el daca dai roata jos si te uiti deasupra de planetera mai in spate putin. Nu trebuie schimbat, doar sa verifici daca sunt firele in regula pt ca acolo s-ar putea sa ai un contact imperfect.daca nu ii dai de cap sau nu il gasesti poti sa ma suni sa iti explic.tel 0731038769. Bafta.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by drugarin View Post
                      salut ...am si eu o problema cu vito 220cdi.....nu imi trece de 3000de ture ex:daca plec de pe loc si merg 100 de km se simte putin ca intrerupe cand o schimb in alta viteza de ex 80 in sus,cat de cat merge un 80 % de cum ar trebui sa functioneze.........ei in cazul in care prind un semafor si stau cu masina la relantiu cand pornesc de pe loc nu mai trece de 3000 de ture,........daca opresc masina in egal unde parcare 2-3 minute si repornesc din nou trece peste 3000 de ture.....am schimbat filtre vacum cele 2,filtru motorina,aer,am pus un alt debitmetru de la o alta masina....ce sa mai zic testerul imi da test ok......nu mai stiu unde sa merg si la ce meserias sa il mai dau ca ma omoara astia de bani.....poti sa ma ajuti intr-un anume fel....un sfat macara.multumesc
                      Salut am si eu acceasi problema k tine si am vrut sa vad daca ai rezolvat problema si care a fost cauza multumesc

                      Comment


                      • #26
                        Incepe cu tester STAR, sa vezi ce cauzeaza LIMP.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #27
                          Spune-mi te rog daca ai rezolvat problema ca e jale,nimeni nu ii da de capat.Exact asa patesc si eu.Cand o turez in sarcina "i-mi da in nas"cu a 3 a ,a4a,si a5a.Multumesc,mi-ai fi de mare ajutor.stelutza_00@yahoo.com e mail-ul meu.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mahmud View Post
                            nu s-a lovit nimeni de problema asta?
                            Pentru a-l regenera trebuie sa mergi cu peste 40Km/h, cu motorul incalzit si peste 3000rot/min vreo 10-15 minute

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o intrebare catre domnul bazil..... Te ocupi si cu eliminarea filtrului de particole atat fizic cat si electronic? Mar interesa aceasta operatie la un w211 din 2005. Multumesc. Cu stima.

                              Comment


                              • #30
                                Abordeaza-l cu incredere, te rezolva.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF