Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Turatie 3000 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie 3000 rpm

    Salut,de curand am achizitionat un Vito 110 cdi an 2002 si uneori se tureaza doar pana in 3000 rpm,mai mult nu merge ,daca o opresc si o pornesc iar isi revine dar nu tot timpul.Mai am o problema,dimineata cand plec sau cand motorul este rece imi intra a-2-a dar sare din ea ce poare sa fie?Va multumesc.

  • #2
    Ar putea sa intre intr-un mod de avarie si astea sa fie manifestarile. Iti recomand o vizita la un tester.
    Despre cutie nu ma hazardez cu vreo opinie.
    Last edited by Danny_bb; 10-06-2009, 21:19 PM.

    Comment


    • #3
      Multumesc mult.Mai astept pareri.

      Comment


      • #4
        Avarie

        Originally posted by serjiu25 View Post
        Salut,de curand am achizitionat un Vito 110 cdi an 2002 si uneori se tureaza doar pana in 3000 rpm,mai mult nu merge ,daca o opresc si o pornesc iar isi revine dar nu tot timpul.Mai am o problema,dimineata cand plec sau cand motorul este rece imi intra a-2-a dar sare din ea ce poare sa fie?Va multumesc.
        Limitarea la 3000rpm reprezinta intrarea in modul de avarie. Asta se intampla atunci cand apare o problema la sistemul de management al motorului. Cand o opresti si o repornesti, acesta se reseteaza, insa daca eroarea revine motorul intra din nou in modul de avarie pt a se proteja.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          salut

          Aceeas problema am avut-o si eu la masina mea, am fost la mecanic si a zis ca este de la catalizator l-am schimbat si acum este ok; cit despre cutie eu i-am scimbat uleiul cu unul original si acum este ok, tot mecanicul mi-a zis ,si la mine intra greu intr-a 2-a.

          Comment


          • #6
            salut

            Aceeas problema am avut-o si eu la masina mea, am fost la mecanic si a zis ca este de la catalizator l-am schimbat si acum este ok; cit despre cutie eu i-am scimbat uleiul cu unul original si acum este ok, tot mecanicul mi-a zis ,si la mine intra greu intr-a 2-a.

            Comment


            • #7
              Multumesc la toti pentru sfaturi.

              Comment


              • #8
                nu imi trece de 3000de ture

                salut ...am si eu o problema cu vito 220cdi.....nu imi trece de 3000de ture ex:daca plec de pe loc si merg 100 de km se simte putin ca intrerupe cand o schimb in alta viteza de ex 80 in sus,cat de cat merge un 80 % de cum ar trebui sa functioneze.........ei in cazul in care prind un semafor si stau cu masina la relantiu cand pornesc de pe loc nu mai trece de 3000 de ture,........daca opresc masina in egal unde parcare 2-3 minute si repornesc din nou trece peste 3000 de ture.....am schimbat filtre vacum cele 2,filtru motorina,aer,am pus un alt debitmetru de la o alta masina....ce sa mai zic testerul imi da test ok......nu mai stiu unde sa merg si la ce meserias sa il mai dau ca ma omoara astia de bani.....poti sa ma ajuti intr-un anume fel....un sfat macara.multumesc

                Comment


                • #9
                  Salut, pentru cutie verifica TIMONERIA.

                  Comment


                  • #10
                    Deasupra debitmetrului prins pe caroserie este un senzor cu o un conector electric si un furtunas ce duce in tubulatura de admisie.El e vinovat de lipsa de putere cumulata cu intreruperi ale motorului.

                    Comment


                    • #11
                      Exact, bine zis. Timoneria de comada, sau mecanismul de zavorire (arcu cu bila) posibil sa ai arcul rupt. Daca nu gaseste arc la marimea originala baga o saiba de 6 intre spirele rupte si sa rezolvat problema.

                      Cit priveste limitarea la 3000 /domnul cu Vito/ mergi la tester si poti gasii 1470 de obicei ( adica geometria la turbina nu lucreaza) sau cine stie.......... EGR1403
                      asta testerul hotareste.

                      Daca este ce cred eu,se rezolva cit ai zice "peste"
                      Cunosc naravul la Vito.

                      Originally posted by laurf View Post
                      Salut, pentru cutie verifica TIMONERIA.

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Aceeasi problema o am si eu,nu se tureaza mai mult de 3000 ture,iar in bord a ramas aprins un martor care arata ca o teava cu robinet,scuzati descrierea,in manual scrie ceva de aerisire instalatie alimentare;
                        Pt.MERCEDES CDI:
                        imi poti oferi aceasta solutie si cam despre ce narav ar fi vorba?
                        iti multumesc pt raspuns!

                        Comment


                        • #13
                          Incearca cu intrerupatorul de pedala de ambreiaj daca nu ti-a dat nici o eroare pe tester.

                          Comment


                          • #14
                            am bagat masina pe tester si a iesit ca filtrul de particule este 45%infundat din cauza ca s-a mers cu motor subturat.i-am facut 2 drumuri mai lungi cu el turat la 2500-3000 de ture si la o noua testare a iesit imbicsit 30%.
                            mi s-a spus ca il pot curata facindu-i o regenerare filtrului de particule doar la reprezentanta.
                            stiti daca se mai poate face si in alta parte aceasta regenerare?
                            va rog sa dati raspunsuri doar daca sunteti in cunostinta de cauza.
                            multumiri!

                            Comment


                            • #15
                              Daca este vito din 2000-2002 il rezolv relativ usor.
                              dar daca este Vito-Viano il rezolv si pe asta, dar greu de tot. Imi ia cel putin 2 zile sa rezolv treaba cu limitatul la 3000.
                              Originally posted by mahmud View Post
                              am bagat masina pe tester si a iesit ca filtrul de particule este 45%infundat din cauza ca s-a mers cu motor subturat.i-am facut 2 drumuri mai lungi cu el turat la 2500-3000 de ture si la o noua testare a iesit imbicsit 30%.
                              mi s-a spus ca il pot curata facindu-i o regenerare filtrului de particule doar la reprezentanta.
                              stiti daca se mai poate face si in alta parte aceasta regenerare?
                              va rog sa dati raspunsuri doar daca sunteti in cunostinta de cauza.
                              multumiri!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF