Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Senzor de pe admisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor de pe admisie

    Salut.Am cautat si nu am mai gasit discutii despre problema pe care o am.
    Am un vito 108cdi din 2002.Pe tubulatura de admisie , dupa filtrul de aer si debitmetru intra o conducta care recircula gazele nearse din baia de ulei(asa cred) , insa imbinarea aceea dintre tubulatura si conducta este slabita la mine.De la vibratiile motorului conducta iese din tubulatura.Am niste intrebari in legatura cu aceasta problema:
    -pentru ce este acel senzor aflat pe conducta care iese din baia de ulei?
    -ce se poate intampla daca conducta nu intra in tubulatura de admisie?(ma refer la probleme legate de functionarea motorului)
    -este vreo problema daca sunt urme de ulei pe acea conducta?(maina are 195 000 km si nu consuma ulei la 15 000 km
    pun si cateva poze pentru a se intelege mai usor despre ce este vorba:





    Multumesc frumos pentru timpul acordat

  • #2
    Ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns?sau macar o sugestie...

    Comment


    • #3
      salut,
      acel tub gros nu intra in baia de ulei , acela intra in turbo, si din turbo intra in motor iar din motor aerul trece prin intercooler, adica radiatorul cel mai mic din stinga radiatorului de apa, unde aerul este racit. Cu acel senzor de pe tub am si eu probleme am aceasi problema , imi iese din tub , si ce am observat scoate fum masina fara el , sincer cred ca cel mai bine este sa mergem la un service si sa rezolvam problema altfel intra praf la turbina si imbicseste altecele, problema a aparut de curind la mine .
      Bafta la service si sper sa nu fie o avere

      Comment


      • #4
        Originally posted by alexandruszucs View Post
        salut,
        acel tub gros nu intra in baia de ulei , acela intra in turbo, si din turbo intra in motor iar din motor aerul trece prin intercooler, adica radiatorul cel mai mic din stinga radiatorului de apa, unde aerul este racit. Cu acel senzor de pe tub am si eu probleme am aceasi problema , imi iese din tub , si ce am observat scoate fum masina fara el , sincer cred ca cel mai bine este sa mergem la un service si sa rezolvam problema altfel intra praf la turbina si imbicseste altecele, problema a aparut de curind la mine .
        Bafta la service si sper sa nu fie o avere
        eu nu am intercooler caci este vito 108cdi. Dupa ceea ce am citit in WIS acel furtun pe care e senzorul intra in baia de ulei(preia gaze nearse si le recircula).problema e ca atata timp cat sare furtunul , motorul trage aer fals pe acolo , la mine nu scoate fum negru...insa alta diferenta este faptul ca se aude un pic altfel motorul.
        nu stiu ce senzor este caci am pus masina pe tester , nu are nici un cod de eroare , am deconectat mufa si nici asa nu are cod de eroare sau altceva.banuiam ca e senzor de temperatura , dar nu e...

        Comment


        • #5
          eventual inceraca un service mercedes in cazul in care nu ai fost deja la ei , nu de altceva poate te ajuta cu niste informatii, sau macar sa iti explice rolul lui acolo, stiu si eu....
          la mine ai iesit de mai de multe ori din locasul lui de acolo , iar in momentul respectiv am simtit ca pierd putina putere si a inceput sa scoata fum , eu am un vito 110 cdi

          Nu sunt mecanic dar totusi as vrea sa stiu de ce e acolo(asa sunt eu mai curios din fire), prefer sa stau in spatele lui si sa il stresez cu intrebari de genul de ce e acolo ce rol are.. , sti tu chestii de neam prost

          Comment


          • #6
            Originally posted by alexandruszucs View Post
            eventual inceraca un service mercedes in cazul in care nu ai fost deja la ei , nu de altceva poate te ajuta cu niste informatii, sau macar sa iti explice rolul lui acolo, stiu si eu....
            la mine ai iesit de mai de multe ori din locasul lui de acolo , iar in momentul respectiv am simtit ca pierd putina putere si a inceput sa scoata fum , eu am un vito 110 cdi

            Nu sunt mecanic dar totusi as vrea sa stiu de ce e acolo(asa sunt eu mai curios din fire), prefer sa stau in spatele lui si sa il stresez cu intrebari de genul de ce e acolo ce rol are.. , sti tu chestii de neam prost
            Intai voi merge la cunostinte de la mine din oras , sa vad ce si cum , deoarece nu am reprezentanta aici , si nu vreau sa fac km inutili pana la un service Mercedes, si acolo in nesimtirea lor sa imi zica ca nush ce tre sa schimb si sa decartez o gramada de bani .

            Comment


            • #7
              asta asa este , oricum bafta

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexandruszucs View Post
                asta asa este , oricum bafta
                mersi la fel

                Comment


                • #9
                  Originally posted by grigorean View Post
                  eu nu am intercooler caci este vito 108cdi. Dupa ceea ce am citit in WIS acel furtun pe care e senzorul intra in baia de ulei(preia gaze nearse si le recircula).problema e ca atata timp cat sare furtunul , motorul trage aer fals pe acolo , la mine nu scoate fum negru...insa alta diferenta este faptul ca se aude un pic altfel motorul.
                  nu stiu ce senzor este caci am pus masina pe tester , nu are nici un cod de eroare , am deconectat mufa si nici asa nu are cod de eroare sau altceva.banuiam ca e senzor de temperatura , dar nu e...
                  Salut.Cred ca am si eu o problema asemanatoare.Imi poti descrie te rog cum se aude motorul cand iasa furtunul?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF