Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by urtimud2001 View Post
    Salut,
    eu ma chinui de 7 luni sa pornesc v-klass-ul meu ... din pacate cred ca numai o lumanare la biserica ma mai poate ajuta!
    Nu a mai pornit deloc, invarte la automat ... dar in rest nimic. Am dus-o la "n" mecanici si nimic. toti isi dau cu parerea ca ar fi :
    - injectoarele (am schimbat 2 seturi sh, ca noi nu imi pot permite sa le schimb si sa nu fie de la elel)
    - pompa de inalte am schimbat-o cu alta de pe o masina care functiona .... NIMIC
    - calculatorul masinii, l-am verificat , nu are nimic
    -cablajul de la injectoare .... nimic
    si lista continua !
    Mai are cineva vreo parere ? ....
    Fa-i o diagnoza cu star-ul si pune codurile de eroare aici poate ii dam de capat .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #62
      m3seriasu ai rezolvat ceva?

      Comment


      • #63
        Inca nimic. Astazi zicea tipu la care am dus masina ca se ocupa de ea. A zis ca ii face test cu osciloscopul si daca nu gaseste nimic verifica calculatorul.

        Comment


        • #64
          Si eu am avut o problema asemanatoare,s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa plece.Dupa ce am verificat aproape tot ,am dus-o la mecanici,toti a zis ca nu are nimic.Intr-o zi am demontat rezervorul si surpriza.Sita din rezervor era plina de gunoaie.Aproape toata sita era obturata.Am spalat pompa si sita ,am spalat si rezervorul le-am montat si a pornit imediat.Cred ca devina era motorina noastra buna si curata.Mentinonez ca avea ca o mazga si cateva gunoaie.

          Comment


          • #65
            Motorina mie imi vine. Am pus un furtun la filtru de motorina,am tras cu gura si venea. La mine e o problema la o componenta electronica. Imi taie alimentarea curentului la injectoare. Tie iti daadea semne de pornire cand dadeai la automat? Cum se manifesta motorul cand incercai s-l pornesti?

            Comment


            • #66
              Am dat la automat jumatate de ora si nu a pornit si nu dadea nici un semn de pornire.Am suflat pe tur si se auzea in rezervor aerul.

              Comment


              • #67
                m3seriasu ai mai facut ceva cu masina? au reusit cei de la Cluj sa-i dea de cap?

                Comment


                • #68
                  Inca nu. Problema e de la calculator cred deoarece avea ceva fisiere lipsa. A rescris softul dar degeaba ,nu porneste masina. A zis ca incearca azi cu alt calculator si daca e asta problema o sa cumpar unul. E delicata problema.

                  Comment


                  • #69
                    la mine era rupt un oring de pe rampa comuna, poate fi si la tine

                    Comment


                    • #70
                      Presiune am pe rampa si masina da semne de pornire cand dau la automat. Azi mi-a zis ca la 2 dintre injectoare nu am semnal si ca aceste 2 au un fir comun. Mai zice ca e posibil sa fie sarit un dinte de pe volanta sau vreun posibil joc la aceasta sau calculatorul. Partea proasta e ca nu imi da nici un fel de eroare la tester. Ciudat e ca mai avem un coleg care are aceeasi problema ca si mine si masina e prin service-uri de nu stiu cate luni. Chiar nimeni nu a mai avut aceasta problema si sa-i fi gasit solutia?

                      Comment


                      • #71
                        S-a pomenit undeva anterior de scurtcircuitatea claxonului, mentionez k un prieten a avut exact aceeasi problema la un sprinter deci daca tot e vorba de partea electrica cred ca merita sa verifici, nu cred k e problema in ecu daca iti da un impuls la injector, probabil e o scurtcircuitare undeva ...

                        Comment


                        • #72
                          Reprezentantele MB din Romania nu au specialisti!
                          Au angajati tot felul de mascarici care se pricep mai bine la moda vestimentara decat la masini. Credeti-ma ca am avut experiente in acest fel.
                          Gasiti un mecanic destept care este in stare sa recunoasca ca este depasit de problema, si sa nu strice si ceea ce nu este stricat.
                          Eu am schimbat 2 injectoare decalibrate cu alte 2 SH la o reprezentanta BOSCH, si ma costat 900 lei.

                          Comment


                          • #73
                            Am vorbit azi cu tipul de la service si mi-a zis ca nu am comanda pe injectorul 2 si 3. Aveti idee ce as putea sa mai verific?

                            Comment


                            • #74
                              Ar putea fi un scurt. Au mai avuto si altii. Asta se afla doar cu tester.
                              Originally posted by m3seriasu View Post
                              Am vorbit azi cu tipul de la service si mi-a zis ca nu am comanda pe injectorul 2 si 3. Aveti idee ce as putea sa mai verific?

                              Comment


                              • #75
                                La tester nu da nici o eroare

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF