Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schimb planetara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc frumos.

    Se mai poate face ceva la planetara mea care troncane doar la viraje ? Ma refer reparatie pe loc...fara schimbarea capului.

    Problema cred ca se trage si de la faptul ca nu mai are ungere:-S.
    Am observat odata ca pe brat aveam o mana de vaselina pe urma imi cazuse fisa : burduf spart cu spartura pozitionata in jos si s-a scurs tot din ea.
    ____________________________________________

    Comment


    • #17
      Salutare.
      In august mi-am reconditionat si eu planetarele ,dar problema este ca burdufurile dinspre cutia de viteze iar le am rupte..

      Tin sa cred ca la montare burdufurile dinspre cutie le-am montat ceva cam intinse ,iar cand dadeam prin gropi (drum de camp) acestea se intindeau , crapand si pana la urma s-au rupt de tot..

      Mentionez ca burdufurile erau Spidan GKN , inclusiv cele de la roti.Alea de la roti nu au absolut nimic .
      Am observat ca sunt facute dintr-un alt material burdufurile de la roti.Pare a fi un fel de plastic maleabil pe cand materialul burdufurilor de la roti era cauciuc simplu.

      Aveti vreo recomandare cu niste burdufuri bune? si ma intereseaza cel mai mult unde trebuie sa se "aseze" burduful ,astfel incat sa nu fie nici prea intins dar nici prea presat ,intrucat la mine nu se mai cunoaste unde au fost prinse vechile burdufuri ca le-am frecat de zici ca-s noi.
      Va multumesc.

      EDIT: Acum am verificat factura ,iar cele dinspre roata sunt facute din Thermoplast ...As vrea daca se poate ca si cele dinspre cutie sa le gasesc tot din Thermoplast. :-<
      Last edited by Johnny_; 12-30-2012, 23:21 PM.
      ____________________________________________

      Comment


      • #18
        salutare si La multi ani.

        Stiti ce ma gandeam aseara?

        burduful de la roata cum ziceam e din thermoplast(mi se pare foarte bun materialul ala)
        Burduful dinpre cutie are 70mm dimetru la cap si 20 mm diametru la bara.
        Ma gandeam sa caut alte burdufe din thermoplast neaparat dar de la alta marca de masina ,care sa aiba 70mm si 20mm...Ar fi o varianta foarte buna si o improvizatie foarte buna.
        Masina in cea mai mare parte merge prin camp sunde sunt denivelari ..si ganditiva ca burduful d ela cutie e solicitat cam tare..
        daca as gasit unul din thermoplast cu vreo 140mm lungime ,ar fi masa...ne auzim ,poate reusesc sa fac ceva
        ____________________________________________

        Comment


        • #19
          Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu aceeasi marca.
          Eu am cumparat dupa aia burdufe cu flansa de metal, asa ca in loc sa se stranga cu colier inspre cutie au o flansa cu gauri exact pe gaurile pe care se prinde planetara.Flansa aia fiind sertizata pe burduf nu o mai taie asa cum face colierul in timp.

          La mine rezista deja de mai multi km decat Spidan GKN

          Comment


          • #20
            Salutare @Polishat si La multi ani!!!

            Imi poti recomanda si mie ce burdufuri ai luat tu?Vreau sa le schimb cat mai repede pana nu da "floscaiala" si praful.Acum cat e ger merge ok ca nu intra apa si nici praf...si alte porcarii care sa mi se rupa dupa 1000km nu mai vreau:|.

            Eu caut ceva din thermoplast...de la alte marci insa slabe sanse sa fie de 70mm/20mm ..
            Multumesc...
            ____________________________________________

            Comment


            • #21
              Eu le-am schimbat la un service pe fuga de nevoie ca plecam a doua zi in concediu ) si am pus ce au adus aia , nu a fost ceva marca cunoscuta.
              Ideea e ca cel de la service stia ca asta e boala la Vito si mi-a masurat diametrul la gulerul ala unde vine prins capatul mai larg al burdufului si fata de alea de la spidan era diferenta destul de mare, vreo 4 mm, asa ca trebuia strans colierul foarte tare ca sa etanseze dar in acelasi timp colierul ala il taie usor in timp fiind asa strans.
              Asa ca daca gasesti ceva de marca foarte bine, daca nu , pune de care gasesti ca metoda de prindere e problema, nu materialul din care sunt facute ele.

              Era ceva gen asta din poza dar ala e de VW
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Mda...Se vede clar ca sunt diferite:-<

                De voie , de nevoie..am luat tot cum am avut.
                Ale tale sunt meserie...Nu am ce zice:-<
                Attached Files
                ____________________________________________

                Comment


                • #23
                  ma poate ajuta cineva????
                  este posibil sa imi balanseze masina pana la 30kmh din cauza capului de planetara
                  mentionez ca piesa este noua dar mecanicul mi-a spus de la inceput ca piese lucra foarte greu

                  multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Nu prea cred. Nu ai probleme cu cauciucurile? Se simte ceva la volan?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF