Buna seara ! Am un MB Vito 111 CDI din 2004 , l-am adus in noiembrie si de atunci ma chinui sa il inmatriculez . Dupa 'N' programari la rar , astazi mi-a venit randul . Dimineata incerc sa pornesc si vad ca nu mai am baterie ( cu o seara inainte tatal meu a dus masina la spalatorie si a uitat farurile aprinse ) . Schimb baterie cu una de pe Dacie si totul e ok , dupa care plec la rar . Ajuns acolo observ ca e aprins in bord lampa galbena de control si diagnoza motor . Apar si simptomele ... nu trecea de 3000 rotatii . Opresc motorul si pornesc iar , o turez si urca pana la 5000 . Mai trec 5-10 min. si iar nu mai urca de 3000 turatii . O las oprita vreo jumatate de ora si cand pornesc nu mai apare nici lampa galbena de control si diagnoza a motorului , turatiile merg pana la 5000 . Acum va intreb pe voi , de ce face figurile astea ? sa fie de la baterie ( resetat calculatorul ) si trebuie sa apas vreun senzor ceva sa isi revina sau e vreo defectiune , asa din senin . Astept idei/ pareri deoarece maine ma duc din nou la rar sa-mi faca emisia de noxe . Turatiile variaza si au spus ca nu pot face emisia de CO2 . Nu stiu ce dracu a mai patit si acuma , ca in momentul cand am scos-o din parcare , timp de jumatate de ora am tinut-o numai in 5000 turatii ... adica la fiecare acceleratie urca ... totul era ok .
Va rog veniti cu pareri / idei ...
Va rog veniti cu pareri / idei ...
Comment