Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice

    Nu stiu daca toate au legatura intre ele dar sper ca nu-i ceva grav.La Vito-ul meu din 2002,108 cdi,au aparut probleme din senin cu partea electrica.Asa presupun ca ar fi din senin deoarece nu am sesizat nimic anormal inainte.Am plecat spre casa in concediu si dupa circa 1000 de km am constatat dupa o binemeritata pauza de condus ca atunci cind am pornit motorul becul de la bujii s-a reaprins in bord.Am oprit din nou si am repornit motorul,dar acelasi lucru.Mintea m-a dus la cit de greu se schimba bujiile la vito si ce riscuri implica,asa ca am scos conectorii din releul din bujii.Am pornit la drum si constat ca dezaburitorul din usile din spate nu functioneaza,la fel ca si stergatoarele din usile din spate.Nu ma duce capul ce ar putea fi si ce ar trebui facut.Daca cineva are o idee sa rezolv asta si mi-o si impartaseste ii multumesc.Poate stie cineva unde sint sigurantele pentru dezaburitor.

  • #2
    Nu treceti peste problema mea ,va rog.S-a dus deja jumatate din concediu si trebuie sa plec inapoi,si nu a-si vrea sa am probleme pe drum.

    Comment


    • #3
      Nu trecem dar ceea ce ai scos ai pus la loc? Daca da, au reinceput sa mearga componentele care spuneai mai sus ca nu mai functionau?

      Daca becul de la bujii tot sta aprins s-ar putea ca pana la urma sa fii nevoit sa schimbi vreo bujie sau chiar releul lor. Cred ca cel mai indicat ar fi ca mai intai sa o pui pe un tester si sa vezi daca nu cumva e vorba de o simpla erorare ce poate fi stearsa, desi personal inclin sa cred ca nu.

      Comment


      • #4
        Cauta panoul de sigurante, poate fi la motor, undeva in/sub bord, sau prin spate pe sub tapiterie, daca este vreo usita, sau alta modalitate de a se da jos. Nu trage de ea sa o rupi, daca nu se vede nimic, care s-ar putea da la o parte. Nu am nici o idee unde este panoul la Vito, dar in aceste locuri este cam la toate masinile. Eu zilele trecute am facut un mic scurt la motorasul de reglat faruri si s-a ars si siguranta de la dezaburizator. Pot sa-ti spun ca o siguranta este la motor si alta in bord la masina cu pricina (nu Mercedes) si nu au nici o legatura una cu alta (cred eu). Deci daca ai atins ceva aiurea pe acolo, sau ai miscat vreun releu, ca nu cred eu ca s-au stricat toate aiurea. Gaseste panoul de sigurante si ar trebui sa ai si o schita cu fiecare siguranta in parte, pe capac. Daca nu ai scoate-le pe toate pe rand si verifica-le. Am sunat acum un prieten mecanic si a zis ca din cate stie el sigurantele la Vito sunt undeva sub volan, pe consola de bord. Uita-te pe acolo, daca e vreo usita sau alt sistem si controleaza.

        Comment


        • #5
          Sigurantele la Vitto sint sub volan iar becul aprins la bujii indica faptul ca cel putin una din bujii este arsa, nu era nevoie sa scoti muf, chiar daca martorul este aprins nu ai alimentare pe bujii dupa trecerea timpului in care sint actionate. Asa cum auspus colegii mai sus, pune din nou totul la loc si chiar daca ai martorul la bujii aprins lasa-l in pace pina ai posibilitatea sa schimbi bujia.
          PS, vezi ca ai sigurante si sub scaunul soferului.

          Comment


          • #6
            Vezi ca mai e un panou cu sigurante sub torpedo, in dreptul scaunului pasagerului din dreapta. Deci, in total 3 panouri cu sigurante: sub volan, sub scaunul soferului langa baterie, si sub torpedo in dreapta.
            In legatura cu bujiile nu trebuie sa iti faci probleme, nu sunt folosite decat daca e foarte frig afara, si asta pentru a polua mai putin.

            Comment


            • #7
              Am verificat sigurantele,doar ca am cautat de nebuncele de sub torpedo caci avind volanul pe dreapta i-a fost schimbat locul cutiei de sigurante si a ramas tot pe partea soferului acolo unde de fapt era pus de fabrica.Am verificat in cele din urma toate sigurantele si rezultatul a fost negativ,adica toate bune si defectul inca acolo.Cu mintea mea bolnava asta noapte ma gindeam ca poate atunci cu primul defect descoperit(bujiile) verificind sigurantele am reinstalat vreo siguranta in alt loc decit celin care a fost initial.Stim cu totii ca in cutia de sigurante mai exista locuri libere pentru optiuni.Sper sa fie asta.oricum sint linistit in privinta bujiilor chiar daca ma deranjeaza martorul din bord,dar pentru moment ramine asa caci nu creau sa prelungesc concediul din acest motiv.Am auzit ca scoaterea unei bujii arse se soldeaza cite odata si cu demontarea chiuloasei si nu prea ma incinta mai ales acum.Oricum multumesc celor ce mi-au redat linistea.

              Comment


              • #8
                Eu le-am schimbat si au iesit foarte usor ,cam in 40 de minute am rezolvat problema cu toate ca a trebuit demontata galeria de admisie si tubulatura.

                Comment


                • #9
                  Ai rezolvat problema?

                  Comment


                  • #10
                    Nerezolvata inca

                    Originally posted by m3seriasu View Post
                    Ai rezolvat problema?
                    Nu am rezolvat inca problema,nici nu am prea avut timp dar concediul e pe sfirsite si ar trebui sa incerc sa fac ceva.Luind-o babeste am ajuns la concluzia ca sint 2 defecte distincte.Primul,o bujie arsa si al doilea cred ca ori mufa de conexiune din compartimentul bateriei ori,daca nu ,cablajul ce ajunge in spate pentru usi(stergatoare si dezaburitor)este sectionat.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by daniel View Post
                      Nu am rezolvat inca problema,nici nu am prea avut timp dar concediul e pe sfirsite si ar trebui sa incerc sa fac ceva.Luind-o babeste am ajuns la concluzia ca sint 2 defecte distincte.Primul,o bujie arsa si al doilea cred ca ori mufa de conexiune din compartimentul bateriei ori,daca nu ,cablajul ce ajunge in spate pentru usi(stergatoare si dezaburitor)este sectionat.
                      Incearca sa scoti mansonul acela de cauciuc si apoi sa dai jos banda izolatoare de pe fire de la haion si ar trebui sa vezi daca e ceva defect acolo asta dupa ce ai verificat mufa.Iti urez bafta!

                      Comment


                      • #12
                        rezolvat partial

                        Am revenit cu noi informatii.Problema am rezolvat-o partial doar,doar partea cu becul aprins la bujii.Am revenit la munca dupa concediu,si cum timpul mi-a permis am desfacut bujiile,relativ usor si fara complicatii si constat cu stupoare ca una era in scurt,nu arsa.Inlocuiesc bujia respectiva,si acelasi lucru,martor aprins la bord.Cu un aparat de masura verific daca exista tensiune pe fiecare conexiune a bujiilor si pe cea de la bujia ce fusese in scurt lipsea.Ajung inevitabil la releul bujiilorsi aici dupa ce il desfac gasesc un traseu de alimentare intrerupt.l-am refacut si acum bujiile functioneaza normal.o sa incerc sa postez si imagini cu releul defect poate cineva are aceeasi problema
                        Attached Files
                        Last edited by daniel; 03-08-2009, 06:00 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Incearca sa o pui pe tester pentru ca tu ai avut o eroare si e posibil sa-ti ramana becul aprins din aceasta cauza.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare,
                            Am revenit cu vechea mea problema.Cu bujiile am rezolvat-o ,am sters si eroarea acum totul e perfect in legatura cu bujiile,dar in legatura cu stergaoarele pe spate si dezaburizatorul am crezut ca innebunesc.Am demontat butonul de la dezaburire,nimic rau la prima vedere.Am desfacut carcasele din jurul volanului am desfacut tabloul de sigurante,am demontat intrerupatorul de la stergatoare,nimic rau.Am nceput sa dezizolez cablajul instalatiei ce merge pe sub masina spre spate,aici m-am blocat,gata.Apareau de la ramificatia ce merge spre lampile stinga si dreapta ceva fire de grosimi diferite si alte culori fata de cele ce veneau din fata.Mergind pe traseul lor am gasit deasupra aripii stinga spate in spatele tapiteriei si oarecum se vedea ceva vag cu o lanterna prin locasul lampii un releu comun ptr stergatoare si dezaburire.Da oameni buni este inca un releu in spate , releu cu 3 functii:stergatoare, stropitoare la stergatoare si dezaburire.Am schimbat releul si totul e ca mai inainte adica perfect.Prea multa munca si bataie de cap,dar am rezolvat-o.
                            Doctore se poate inchide

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF