Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suierat turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat turbo

    Am un Vito 112 CDI si am urmatoarea problema: Cand temperatura motorului depaseste 60 de grade si accelerez brusc la o turatie sub 2000 de rotatii incepe sa suiere turbo puternic.Daca acelerez treptat pana trece motorul de 2000 de rotatii si apoi accelerez brusc turbo suiera normal. Motorul functioneaza la capacitatea lui indiferent daca suiera sau nu.Mai are cineva aceasta problema? Niste sfaturi va cer. Multumesc.

  • #2
    Un diesel cu turbo nu se accelereaza brusc sub 2000 de rotatii daca nu e prevazut cu supapa westgate. Se creaza un efect de "surge" sau ceva de genul acesta care consta in faptul ca in anumite momente ca acesta aerul pe care turbosuflanta il impinge in cilindru revine pe sens invers si dauneaza foarte mult! Poate tu ai facut de prea multe ori treaba asta...
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

    Comment


    • #3
      Ok. Iti multumesc pentru sfat.Problema e ca se intampla chestia asta numai la cald.Cum pot sa aflu daca motorul meu este dotat cu supapa westgate si unde anume ar trebui sa fie pozitionata sau principiul prin care aceasta functioneaza.

      Comment


      • #4
        Principiul e simplu: ea se deschide atunci cand aerul vine pe sens invers si elibereaza o presiune daunatoare. Cat despre sistem in corpore mai bine dai un search pe google si vei vedea si scheme. Se poate sa fie si uzat axul de la turbina...De regula se uzeaza din cauza uleiului prost si a schimburilor rare de ulei. Prima faza e un joc finutz al axului, apui incepe sa fluiere la turatzii ceva mai ridicate.
        Daca vrei poti demonta carcasa filtrului de aer si te orientezi dupa tubul care duce aerul din filtru spre motor. Prima data trebuie sa treaca prin turbina. Acolo dai furtunul jos si vei putea observa lejer turbina in interior. Pui manutza pe ax si vezi ce joc are...Daca joaca, fluiera, mai arunca si ulei clar trebuie reconditzionata. Dar e greu de crezut sa cedeze turbina si motorul nu. Sau poate motorul a mai fost reconditzionat si ea nu.
        Spor la treaba!
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Multumesc de sfaturi. Dupa sarbatori o sa verific.Am inteles ce trebuie sa fac.

          Comment


          • #6
            Originally posted by m3seriasu View Post
            Multumesc de sfaturi. Dupa sarbatori o sa verific.Am inteles ce trebuie sa fac.
            Daca turbina suiera este o singura cauza....uzura mare la nivelul axului....
            sfatul meu este sa reconditionezi cat mai repede turbina daca nu cumva ai posibilitatea s-o inlocuiesti cu una noua.Din experienta iti spun ca una reconditionata va avea o durata de viata de cel mult 30% fata de una noua originala din cauza ca cele reconditionate nu sunt echilibrate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Edy_AMG View Post
              Daca turbina suiera este o singura cauza....uzura mare la nivelul axului....
              sfatul meu este sa reconditionezi cat mai repede turbina daca nu cumva ai posibilitatea s-o inlocuiesti cu una noua.Din experienta iti spun ca una reconditionata va avea o durata de viata de cel mult 30% fata de una noua originala din cauza ca cele reconditionate nu sunt echilibrate.
              Ok,dar turbina mea suiera numai cateodata.Logic e daca e uzata sa suiere tot timpul parerea mea.

              Comment


              • #8
                Originally posted by m3seriasu View Post
                Ok,dar turbina mea suiera numai cateodata.Logic e daca e uzata sa suiere tot timpul parerea mea.
                Fa cum ti-am explicat si vezi ce joc are axul! Ea logic suiera tot timpul, dar e perceptibil, adica foarte puternic, suieratul doar la turatzii inalte sau in cazul tau cand se creaza fenomenul de "surge" si este supusa unui regim extrem.
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Demiurgos View Post
                  Fa cum ti-am explicat si vezi ce joc are axul! Ea logic suiera tot timpul, dar e perceptibil, adica foarte puternic, suieratul doar la turatzii inalte sau in cazul tau cand se creaza fenomenul de "surge" si este supusa unui regim extrem.
                  Testul respectiv poate fi irelevant.O turbina cu lagare chiar si noua are un putin joc la rece iar dupa un nr de km orice turbina cu lagare capata un oarecare joc destul de "vizibil" la rece.In cazul de fata ar trebui verificat daca exista ulei pe conductele de aer catre admisie sau daca da fum albastru excesiv(consum de ulei).....oricare din cele doua variante ,impreuna cu suieratul respectiv,se traduce prin uzura la nivelul turbinei.

                  Cu cat remediezi mai repede problema si reparatia te va costa mai putin.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Edy_AMG View Post
                    Testul respectiv poate fi irelevant.O turbina cu lagare chiar si noua are un putin joc la rece iar dupa un nr de km orice turbina cu lagare capata un oarecare joc destul de "vizibil" la rece.In cazul de fata ar trebui verificat daca exista ulei pe conductele de aer catre admisie sau daca da fum albastru excesiv(consum de ulei).....oricare din cele doua variante ,impreuna cu suieratul respectiv,se traduce prin uzura la nivelul turbinei.

                    Cu cat remediezi mai repede problema si reparatia te va costa mai putin.
                    Ulei pe furtune nu pot sa iti zic sigur daca exista .Fum scoate foarte putin ,un pic albastru la prima cheie dimineata si pot sa zic ca e mai mult abur decat fum.Ulei consuma foarte putin. Cam 200-300 de grame la 10.000 km ceea ce consider eu ca e normal.Motorul are doar 170.000 km.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by m3seriasu View Post
                      Ulei pe furtune nu pot sa iti zic sigur daca exista .Fum scoate foarte putin ,un pic albastru la prima cheie dimineata si pot sa zic ca e mai mult abur decat fum.Ulei consuma foarte putin. Cam 200-300 de grame la 10.000 km ceea ce consider eu ca e normal.Motorul are doar 170.000 km.
                      Deci pe forum s-a facut tot ce se poate. Incearca sa mergi la un meserias. Unul care stii sigur ca se pricepe. Exclus reprezentantza Mercedes.
                      Personal nu cred ca vei gasi omul potrivit...
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Ok.Va multumesc pt. colaborare.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF