Buna seara !
Se intampla urmatoarea chestie la un Vito 108 cdi, cu consecinta in pierdere de putere / oprire a motorului: cand motorul se incalzeste, daca turez peste 3000 incep sa apara bule mari de aer pe furtunul de alimentare (cel din mijlocul filtrului de motorina). Nu pot sa conduc decat constant, si cand i-o dau pe a 5-a se opreste motorul. La relanti nu se observa aer deloc, si porneste la sfert. Cat e rece motorul, merg cu 180. M-am uitat pe furtunul ce vine din rezervor, e ok.
Ce ma sfatuiti ?
Multumesc
Se intampla urmatoarea chestie la un Vito 108 cdi, cu consecinta in pierdere de putere / oprire a motorului: cand motorul se incalzeste, daca turez peste 3000 incep sa apara bule mari de aer pe furtunul de alimentare (cel din mijlocul filtrului de motorina). Nu pot sa conduc decat constant, si cand i-o dau pe a 5-a se opreste motorul. La relanti nu se observa aer deloc, si porneste la sfert. Cat e rece motorul, merg cu 180. M-am uitat pe furtunul ce vine din rezervor, e ok.
Ce ma sfatuiti ?
Multumesc
Comment