Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Transformare Vito Mixt in Vito 8+1

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transformare Vito Mixt in Vito 8+1

    Am in vedere achizitia unui Vito mixt, autoutilitara pe care dupa inmatriculare si inregistrare la financiar sa il transform in 8+1.

    Stiti unde as putea face aceasta operatiune si cam care ar fi costurile ?

    Multumesc !

  • #2
    Bunã. Eu am deja un 638 autoutilitara si daca ne poate ajuta cineva cu aceste informatii.

    Comment


    • #3
      Din pacate este foarte greu si costisitor.

      Conteaza la RAR felul cum a fost imatriculata in exterior autoutilitara sau autoturism Incadrarea nu mai poate fi schimbata decat cu proiect si documente doveditoare ca transformarea s-a facut in centru acreditat RAR. De cele mai multe ori costurile transformarii sunt prohibitive.

      Aveti grija la ce va doriti sa cumparati deja controalele sunt mai dese si se uita si Garcea cum e incadrata masina si cu cate locuri circuli cu ea.

      Comment


      • #4
        Eu am inmatriculat un 638 cu 3 locuri ca autoutilitara cu 6 locuri doar folosind scaue originale de randul 2
        Asta se intampla prin 2013, montajul l-am facut personal, inclusiv panoul despartitor facut de mine din tego (panoul original nu se potriveste pentru scaune din Vito cu 3 randuri de scaune, cele cu 6 locuri au panou special; in plus a mea are usi culisante stanga-dreapta)

        Comment


        • #5
          Am incercat eu la al meu care are 5 locuri + marfa. Mentionez ca este 639 111CDI. In fine, am achizitionat plafonul care este pana in spate (prevede multa munca la montare) , panourile laterale, difuzoare spate, plasticele stalpilor, sinele (suportii bancheta) etc... Intr-un final am ajuns sa ma multumesc doar cu el imbracat pana in spate, far panoul despartitor care ma scotea din minti si am ramas cu suportii pentru bancheta pe care i-am pus la vanzare.

          Pierzi cateva zile muncind la el, mai ales la plafonul ala de carton care are multe sisteme de prindere.
          Mai e si chestia montarii geamurilor care prevede trecerea prin RAR. Sau, mergi la risc.
          Este si costisitor, iar plasticele de interior le gasesti rar si scump. La mine au fost aproape moca dintr-o plezneala.

          Comment


          • #6
            Eu am renuntat la ideea de a o face 5+1 din 2+1 si am achizitionat un alt auto pentru plimbari.

            La un moment dat mi se parea si ciudat sa ma duc la nunta cu masina cu care in ziua respectiva am carat 50 de baxuri cu tomate! Trebuia sa muncesc 2 ore sa o fac luna ,nu mai zic de miros la 40 de grade!

            La o firma care transforma dube mi-au cerut 700 euro doar pe acte si sa imi fac eu RARul...apoi cheltuiala mea pe scaune ,panou ,geamuri sisteme de siguranta si nu merita.
            ____________________________________________

            Comment


            • #7
              Am incercat si eu sa aflu raspunsuri de la RAR direct, am atasat raspunsul lor. Totusi duba mea are din fabrica geamuri. Stiam ca daca o faci doar cu 5-6 locuri (dupa caz) din 2-3locuri, iar pe acte o lasi autoutilitara nu trebuie facute modificari de un service autorizat atata timp cat folosesti piese originale iar panoul despartitor este prins in suruburi vizibile (pentru fotografiile lor).
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Dupa cum spuneam si in postul anterior, nu e nevoie de modificari in firme autorizate, doar scaune originale si 100 euro la RAR.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF