Azi mi-am schimbat Uleiul, filtru de ulei si filtru de aer si apoi am vazut ca imi raman aprinse la bord becurile de EPC si Motor. De asemenea am observat ca masina nu mai trage, de exemplu in panta abia urcam cu a 3 iar inainte mergeam si cu a 5.
Nu stiu daca are legatura cu faptul ca mesterul a montat initial filtrul de aer invers si motorul nu primea aer si i-a dat cheie de vreo 2 ori si a murit motorul instant, dupa care a pus filtrul invers si a functionat. Si de asemenea a scos furtunul care duce aer la ulei si l-a montat la loc.
Aveti idee ce ar putea fii?
Nu stiu daca are legatura cu faptul ca mesterul a montat initial filtrul de aer invers si motorul nu primea aer si i-a dat cheie de vreo 2 ori si a murit motorul instant, dupa care a pus filtrul invers si a functionat. Si de asemenea a scos furtunul care duce aer la ulei si l-a montat la loc.
Aveti idee ce ar putea fii?